Southampton - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Southampton - Stoke

Innlegg torage » 08 Feb 2014, 19:02

Uavgjort borte mot gode Southampton er et råsterkt resultat. Og hærlig at nysigneringen Odemwingie får sitt første mål. Foreløpig har det vært en god signering av Hughes :)
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Southampton - Stoke

Innlegg geddi » 08 Feb 2014, 19:15

torage skrev:Uavgjort borte mot gode Southampton er et råsterkt resultat. Og hærlig at nysigneringen Odemwingie får sitt første mål. Foreløpig har det vært en god signering av Hughes :)


Vi falt en plass på tabellen takket være at Hull vant, men alt i alt fornøyd med dagen
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 219
Registrert: 21 Apr 2012, 13:03

Re: Southampton - Stoke

Innlegg Knut Ole » 08 Feb 2014, 19:19

geddi skrev:
torage skrev:Uavgjort borte mot gode Southampton er et råsterkt resultat. Og hærlig at nysigneringen Odemwingie får sitt første mål. Foreløpig har det vært en god signering av Hughes :)


Vi falt en plass på tabellen takket være at Hull vant, men alt i alt fornøyd med dagen

Betyr egentlig null, akkurat det. Viktig poeng i rotteracet over streken. Det teller. Grattis med en pinne!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Southampton - Stoke

Innlegg Morten T. » 08 Feb 2014, 23:27

Jeg synes dette var en god kamp av Stoke. Forsvarsmessig er det som natt og dag i forhold til mye av det vi har sett før i sesongen. Stoke har vært MYE bedre organisert bakover de to siste kampene og de fem på midten jobber veldig hardt. Med den smartnessen defensivt så fører det til relativt få sjanser for Southampton. I tillegg synes jeg Stoke har blitt bedre på å kjøre kontringer hvor ballen går fort i lengderetningen og kuttet ut en god del av den formålsløse balltrillinga.
Matchens øyeblikk for meg var silkepasset fra Adam til Odemwingie som førte til 1-1.Meget bra sett og utført av Charlie!
Jeg synes dog at dette var en god laginnsats og at Stoke i store deler av kampen nøytraliserte et godt hjemmelag. Håpløse spilleforhold, spesielt i 2. omgang, men alt i alt et rettferdig resultat og et meget viktig poeng i en liga hvor vi snart må fram med vaselinboksen for å klare å skille lagene.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Southampton - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 09 Feb 2014, 01:02

Meget godt fornøyd med ett poeng i dag, i en vanskelig bortekamp :) Synes også uavgjort var et riktig resultat i en jevnspilt kamp.

Kampens øyeblikk for min del var 1-1 målet. Når så vi sist Stoke score etter en pasning i bakrom, som setter opp en av våre alene mot keeper ? :o Strålende prestasjon av Adam og flott og kald avslutning av Odemwingie :) Jeg var skeptisk til at vi hentet Odemwingie men det kan (heldigvis) se ut som han kan gjøre min skepsis til skamme ;) Synes han har vært positiv, bevegelig og relativt kjapp, bra teknisk og viste i dag at han fortsatt kan avslutte :) Kan komme til å vise seg som en meget god signering om han fortsetter slik, selv om han forsvant litt i annen omgang.

Assaidi ikke like heldig i alt han foretok seg i dag, og har spilt bedre kamper. Ellers synes jeg at vi er brukbare fremover. Og det aller mest gledelige, nå angriper vi faktisk - selv om vi er på bortebane - og går for tre poeng nesten uansett motstander. Det er endring i "gameplan" og "attitude" som jeg hilser hjertelig velkommen, og som gjør at jeg også nå går til bortekampene med en viss forventning :)

Shawcross vår beste i mine øyne, men synes også makker Muniesa greidde seg bra i dag. Forsvaret virker - som andre også påpeker - mer solid nå enn for noen kamper siden, og vi skaper også mer fremover. Alt i alt en kamp som gir fornyet tro på at pilen nå peker i riktig retning og at det kan være mer moro i vente.... :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Southampton - Stoke

Innlegg Knut Ole » 09 Feb 2014, 12:43

Torstein Norevik skrev:Meget godt fornøyd med ett poeng i dag, i en vanskelig bortekamp :) Synes også uavgjort var et riktig resultat i en jevnspilt kamp.

Kampens øyeblikk for min del var 1-1 målet. Når så vi sist Stoke score etter en pasning i bakrom, som setter opp en av våre alene mot keeper ? :o Strålende prestasjon av Adam og flott og kald avslutning av Odemwingie :) Jeg var skeptisk til at vi hentet Odemwingie men det kan (heldigvis) se ut som han kan gjøre min skepsis til skamme ;) Synes han har vært positiv, bevegelig og relativt kjapp, bra teknisk og viste i dag at han fortsatt kan avslutte :) Kan komme til å vise seg som en meget god signering om han fortsetter slik, selv om han forsvant litt i annen omgang.

Assaidi ikke like heldig i alt han foretok seg i dag, og har spilt bedre kamper. Ellers synes jeg at vi er brukbare fremover. Og det aller mest gledelige, nå angriper vi faktisk - selv om vi er på bortebane - og går for tre poeng nesten uansett motstander. Det er endring i "gameplan" og "attitude" som jeg hilser hjertelig velkommen, og som gjør at jeg også nå går til bortekampene med en viss forventning :)

Shawcross vår beste i mine øyne, men synes også makker Muniesa greidde seg bra i dag. Forsvaret virker - som andre også påpeker - mer solid nå enn for noen kamper siden, og vi skaper også mer fremover. Alt i alt en kamp som gir fornyet tro på at pilen nå peker i riktig retning og at det kan være mer moro i vente.... :)

Sterk resultat og god prestasjon. De to siste matchene til sammen har vært meget meget bra. Jeg var litt bekymret for det defensive i deler av 1.omg. Ikke nødvendigvis forsvarsfireren, hvor Shax igjen framstår stor, men mer det litt naive spillet som gav overganger og unødige dødballer i mot. Vi pakket dette langt bedre sammen i 2.omgang. Det betød at S'hampton styrte banespillet og var langt mer offensive enn Stoke siste 45. Men hva så? Kanskje nøytral tilskuer + og i tillegg Claus L der og da ikke ble tilstrekkelig underholdt. MEN vi hadde stort sett stålkontroll og loset inn et veldig viktig poeng. W + W gutta fungerte sånn sett bra i 2.omgang (best uten ball de to) og plaget angripende lag tilstrekkelig.
Ellers enig Torstein. Det er morsommere og vi kan møte opp med større forventninger foran bortekamper når vi tør variere som vi gjorde store deler av gårsdagen. Odemwingie hadde jeg faktisk litt positive forventninger til basert på wba perioden, og håper den OK starten han har vist bare er begynnelsen.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 203 gjester

cron