Crystal Palace - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Crystal Palace - Stoke

Innlegg Morten T. » 21 Jan 2014, 13:16

Svein Nilsen skrev:Hvis vi sammenligner med en av Mortens favorittklubber, Vålerenga :mrgreen:

Den var laaaaangt under beltestedet, Svein. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Crystal Palace - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 21 Jan 2014, 15:09

Svein Nilsen skrev:Hvis vi SKULLE rykke ned denne sesongen, som pr i dag jo dessverre ikke er helt usannsynlig, vil nok ikke MH overleve som vår manager. Da har han mislykkes totalt, for å si det mildt! Så jeg håper ikke et nedrykk er med i den tiden du mener det tar for en manager å "etablere" seg og laget Torstein? :?


Svaret mitt på det, Svein, er vel egentlig det jeg skrev i det aller siste avsnittet. ;)

"Når det er sagt, så kan heller ikke Hughes fredes for enhver pris. Dersom resultatene skulle bli veldig, veldig dårlige, og vi er på full fart mot Championship, så må selvsagt også Hughes stilling vurderes på et langt tidligere stadium. Men utgangspunktet må være at han nå får arbeidsro, slik at han i alle fall får et par sesonger på seg til å gjennomføre de tankene han har om hvordan han skal bidra til å utvikle klubben videre."

Men samtidig er dette også vanskelig. På hvilket tidspunkt skal man eventuelt hive Hughes ut dersom man oppdager at dette bære galt avsted ? Et managerskifte midt i sesongen er heller ikke nødvendigvis alltid så gunstig. :? Så langt synes jeg likevel ikke at det foreligger noe som gir noen som helst grunn til å sparke Hughes ut av dørene. Og jeg håper - og tror vel - at vi ikke skal bli innblandet i bunnstriden i en slik grad at denne problemstillingen skal bli aktuell. Derfor synes jeg heller ikke per i dag at Hughes sin stilling bør være noe tema denne sesongen i alle fall.

Når det gjelder TP var vi vel mange som var begynt å stille spørsmål om han var rett mann til å bringe oss videre lenge før den begredelige våren 2013. I "tråden" "Er Pulis den rette for Stoke ?" diskuteres det allerede i februar 2011om Pulis fortsatt er rett mann på rett plass. For egen del konkluderte jeg vel med (i et omfattende innlegg i fire deler :lol:) i februar 2012 med at han fortsatt var rett mann på rett plass, men at det begynte å nærme seg et punkt hvor avløsning kunne være på sin plass, og hvor jeg argumenterte for hvorfor jeg mente dette. For egen del var det derfor ikke utelukkende resultatene våren 2013 som førte til at jeg ønsket at TP skulle få avløsning. Jeg hadde allerede i lang tid hellet mer og mer den veien, men det var nok den begredelige våren 2013 som til slutt fikk "begeret til å flyte over" og overbeviste meg om at dette nå var det eneste rette for klubben. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Crystal Palace - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 21 Jan 2014, 18:49

Morten T. skrev:
Svein Nilsen skrev:Hvis vi sammenligner med en av Mortens favorittklubber, Vålerenga :mrgreen:

Den var laaaaangt under beltestedet, Svein. ;)

Sorry Morten, jeg ser at det nok var det, sa-sa-sa bra-bra-bra SKEID. OK? ;)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 167 gjester