Stoke-Bolton

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke-Bolton

Innlegg O2Stokie » 15 Jan 2011, 20:07

Enkel og grei og kontrollert seier :) Vi har tatt store steg i år, og i dag var Delap og Etherington tilbake på sitt beste. Tuncay var min MoM, han er i ferd med endelig å spille seg inn i Pulis sitt system. Vi har en god stall :D
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Stoke-Bolton

Innlegg bjørn123 » 15 Jan 2011, 20:22

Ja i dag er det en av de få kampene vi har vunnet og som jeg ikke har sittet drit nærvøs på slutten av kampen.
Herlig å kjempe iblant de 10 beste! Det blir gøy fremover! :D
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke-Bolton

Innlegg Oddvin » 15 Jan 2011, 21:32

I dag var kanskje dommeren en av banens beste. Av det eg kunne sjå, så gjorde han ingen fei av betydning. La også merke til at det nesten ikkje var protester på blåsingen. Positivt tilskudd på dommerstanden i England, han er vel kun 25 år?
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Stoke-Bolton

Innlegg Knut Ole » 16 Jan 2011, 11:19

Deilig :D
Fortjent!
Bolton? who? i 1.omgang var de i allefall lite synlige.
Denne gangen er det motstanderne som kommer mer agressivt ut i 2.omg, men det fikset vi med;
robuste midtstoppere
energisk og gode Tunc
smarte Ethers
og det gjør heller ikke noe at vi har en solid siste skanse
Utover det synes jeg det var real bra innsats av hele gjengen i går.
Om ting alltid jevner seg helt ut vet ikke jeg (det kan tenkes at verden er rettferdig), men i går var eksempel på at vi hadde marginer med oss hvor vi tidligere har hatt marginer mot oss.
1-0 var relativt lik situasjonen mot spurs og godt at vi denne gangen fikk godkjent (selvom jeg synes det var vrient å se hvor langt ballen var over linja i går)
Stang inn på 2-0 tar igjen for mange stang ut situasjoner
Forspillet til straffen var enkelt med desto mer vakkert fra gårsdagens to profiler. God ballkotroll av Sanli herlig løp av Ethrington. Presis gjennombruddspasning av Tunc og presist mot/medtak av Matthew som er erfaren og tar med seg ballen i boksen med en motspiller halsende halvmetern bak. Pragmatisk bedre beslutning enn å slå ballen kjapt fra seg, tenker jeg. Mulighetene for nettopp en felling i en slik situasjon er så definitivt til stede og dermed vips korrekt straffe!
At han tok den selv var en smule hazard, men i går hadde vi OK bidrag fra Jaskelinen.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke-Bolton

Innlegg Knut Ole » 16 Jan 2011, 11:59

Forresten...... 2-0 seier på skjerm = det beste vorspiel som kan tenkes :D
(hilsen fra Tordenskiold)
Sist endret av Knut Ole den 16 Jan 2011, 15:10, endret 1 gang
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke-Bolton

Innlegg Morten T. » 16 Jan 2011, 12:14

Knut Ole skrev:Forresten...... 2-0 seier på skjerm = det beste vorspil som kan tenkes :D
(hilsen fra Tordenskiold)

Greide ikke å ta turen til Tordenskiold i går( pga. influensa ), men hvordan var festen og nachspielet, da? :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester

cron