Stoke - Sunderland

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Sunderland

Innlegg Ovis » 23 Nov 2013, 19:33

Herlig seier i dag til Stoke. Dette trengte vi. :D :D :D
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 442
Registrert: 22 Aug 2010, 13:08
Bosted: Vestre Jakobselv Finnmark

Re: Stoke - Sunderland

Innlegg Morten T. » 24 Nov 2013, 00:26

Jeg synes Stoke vant fortjent, men det er fortsatt en del rusk i maskineriet.
Jeg likte det andre målet til Stoke. Her gikk BALLEN fort framover etter flotte pass av Adam og Crouch og det var bare for N`Zonzi å sette den enkelt. Jeg vil ha mer av den type spill!
Utvisningen til Sunderland formet jo matchen. Jeg tror nok ikke det røde kortet hadde kommet for 10-15 år siden, men det er greit han får det på grunn av farefullt spill som jo tolkes annerledes pr. i dag en den gang. Det som er synd er jo at det dømmes lite konsekvent i forhold til slike situasjoner og sånn sett kan jeg forstå reaksjonene fra Sunderland-benken.
De som imponerte meg mest i dag var uten en skygge av tvil Glenn Whelan og Steven N`Zonzi. Gjorde Whelan en eneste feil i denne kampen? Jeg likte også godt det solide backspillet til Pieters og Cameron i denne. Spesielt Pieters var god. Adam var som vanlig veldig varierende og jeg tror han må fjerne noe av baconfettet sitt hvis han skal holde tempoet i PL. Han er god hvis han får tid og rom, men det får han jo sjelden.
Den aller største skuffelsen var Arnautovic. Alle kan jo se at han har mye fotball i seg, men i dag fikk han til svært lite av det han prøvde på og kjørte seg fast gang på gang.

Det viktigste her var tre poeng og selv om spillet ikke var all verden, så gir jeg godkjent. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Sunderland

Innlegg Torstein Norevik » 24 Nov 2013, 01:19

Veldig glad og lettet over tre poeng i dag, selv om jeg vel ennå ikke var kommet i modus "alvorlig bekymret" tross utsatt tabellplassering. Selv om jeg har etterlyst mer bevegelse rundt ballfører og mer fremdrift synest jeg vi ikke har vært så aller verst denne høsten, tross litt slunken poengfangst og har vel hatt et inntrykk av at vi har vært noe bedre enn tabellplasseringen tilsa. ;) Vi har tapt en hel del poeng på å "rote oss bort" i kamper der vi har ledet og hatt tilsynelatende kontroll. I dag derimot holdt det helt inn og vi vinner særdeles fortjent. :D

Kampen preges av utvisningen på Brown. Av og til spiller lag over evne når de mister en mann, men Sunderland gjorde ikke det i dag, og vi har nok en betydelig fordel av utvisningen og av at Sunderland må legge om. Særlig siden vi på det tidspunket leder og det er Sunderland som må jage scoring. Når det er sagt, så synest jeg at vi hadde vært det beste laget også før utvisningen.

Utvisningen er nok kanskje noe streng, ettersom Brown tar ballen og det er liten kontakt med Adam. På den annen side vurderer vel dommeren det som farefullt, for det skulle ikke så mye feilmarginer til før Adam kunne blitt stygt kvestet i den situasjonen, så utvisningen kan forsvares. Så kan man jo alltids stille spørsmålet om Bego var så mye bedre i situasjonen med Fletcher, hvor han riktig nok treffer ballen først men også treffer Fletcher i brystet med støvelen. Den var ikke pen den heller... :?

Whelan er nevnt og hadde en veldig god kamp i dag, antakelig hans beste på lang tid. Jeg synest også Adam var god, med mange gode pasningslegg og flott scoring, selv om han innimellom avsløres på dårlig tempo. Crouch også god i dag, fortrinnsvis som tilrettelegger mer enn som avslutter. ;)

Best av alle - etter mitt syn - var likevel Geoff Cameron. :D Han herjet på sin kant, og var vår farligste offensive kraft. Viser ro og er meget god med ball, og er etter hvert også begynt å få skikkelig dreisen på innleggene. Nå skal det nok sies at han kom lett til på Sunderlands venstre side, hvor det ofte var et hav av rom å spille i. Men han utnyttet det uansett veldig godt. Kanskje Cameron heller skulle vært benyttet på høyre kant på midten heller enn som høyreback ? Han har fått en del pepper i det siste for rufsete defensivt spill, men er meget god når han går fremover. Kanskje vi i enda større grad skulle utnytte hans sterkeste sider og la andre ta høyreback-plassen ?

Alt i alt meget godt fornøyd i dag :D Tre poeng var meget viktig. Men det aller viktigste var kanskje likevel å få brutt den lange rekka med kamper uten seier, og få en solid innsprøytning av selvtillit i et lag som har slitt med å avgjøre kamper de siste månedene.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Sunderland

Innlegg TrondG » 24 Nov 2013, 02:13

Morten T. skrev:De som imponerte meg mest i dag var uten en skygge av tvil Glenn Whelan og Steven N`Zonzi. Gjorde Whelan en eneste feil i denne kampen?


Whelan hadde flest pasninger i dag, 63 stk og ingen feilpasninger. Jeg er imponert!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Stoke - Sunderland

Innlegg -Tottal- » 24 Nov 2013, 10:22

Den satt langt inne, men endelig ble det full pott! Britannia har vært vår festning i alle år, og det er særdeles viktig at vi klarer å opprettholde evnen til å være sjef i vår egen lekestue.
Det øker tryggheten i laget og supportere har lettere for å bli vår "12 mann". I denne kampen fikk vi også en gavepakke når det gjelder dommeravgjørelse, men jeg syntes vi var best før utvisningen
til tross for at Sunderland startet kampen best. Er enig i at Adam varierer i prestasjoner, men han pleier å være veldig sikker når det gjelder som mest.....Cameron og Whelan var våre beste i dag,
selv om hele laget hadde en bra dag på jobb. Dette var en kamp vi måtte vinne hvis vi skulle unngå å bli et bånnlag, og Sunderland hjemme bør absolutt bety tre poeng hvis vi skal beholde plassen.
Er glad for at vi klarte oppgaven uten store problemer, og håper det kan gi laget et nytt løft fremover. Neste lørdag venter Everton borte, det hadde vært stas med poeng i denne kampen også!
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke - Sunderland

Innlegg Richard Prestegård » 27 Nov 2013, 10:47

Sunderland har vunnet frem med sin anke mot det røde kortet Wes Brown fikk i lørdagens kamp, og midtstopperen slipper dermed straff...

http://www.teamtalk.com/stoke-city/9043 ... ard-appeal
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 207 gjester

cron