Stoke City vs Manchester C.

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Manchester C.

Innlegg gmel » 14 Sep 2013, 18:17

centauri skrev:Tilsvarende stor-kamper før var hjerte i halsen, og mye flaks hvis vi klarte 0-0.
I kveld følte jeg meg snytt for 3 poeng. Glemte helt at vi møtte ett av verdens beste lag (på papiret og i spending-money).
Dette kan bli bra - men Walters MÅ UT :evil: :evil: :evil: :evil:


Benken
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Stoke City vs Manchester C.

Innlegg Lilledino » 14 Sep 2013, 18:22

Walters bør nok ikke starte så mange kampene fremover nei, og jeg tipper at MH har sett det samme som oss...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke City vs Manchester C.

Innlegg gmel » 14 Sep 2013, 18:23

Vel, Pulis så vel det samme som oss i fjor......
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Stoke City vs Manchester C.

Innlegg Sven-Erik » 14 Sep 2013, 18:30

gmel skrev:
centauri skrev:Tilsvarende stor-kamper før var hjerte i halsen, og mye flaks hvis vi klarte 0-0.
I kveld følte jeg meg snytt for 3 poeng. Glemte helt at vi møtte ett av verdens beste lag (på papiret og i spending-money).
Dette kan bli bra - men Walters MÅ UT :evil: :evil: :evil: :evil:


Benken


Skrev vel tidligere at Walters var kaptein på mitt VG lag, det er selvfølgelig Huth, heldigvis
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke City vs Manchester C.

Innlegg Morten T. » 14 Sep 2013, 22:43

En god kamp av Stoke, og motstanderen tatt i betraktning gjør prestasjonen enda bedre.
Uansett hvilken taktikk eller spillere man stiller med er aggressivitet en av de aller viktigste faktorene for suksess i fotball. De gangene jeg har sett Stoke spille bra de siste sesongene har nettopp aggressiviteten vært den aller viktigste faktoren til et bra resultat, og den aggressiviteten var tilbake i dag. Barcelona blir av mange sett på som et lag som spiller "fin" fotball, men mange glemmer at en ikke uvesentlig del av suksessen til de og lag som Bayern Munchen skyldes at de er ekstremt aggressive og dyktige i gjenvinningsfasen.

Stoke var over Manchester City hele kampen i gjennom og lot de aldri få komme i gang med sitt eget spill. I tillegg hadde Stoke også et godt kantspill i dag og da blir det bra. Det er synd at laget ikke har noen kliniske gutter på topp som vet hvor målet står, og med Walters og Jones så blir det neppe noe annet enn sporadiske mål i en og annen kamp framover. Kanskje kan Arnautovic løse den floka? Jeg synes han virker lovende og viste glimt av kreativitet i sitt korte innhopp i dag.

Dette var en god laginnsats, men jeg synes Cameron var Stokes bestemann og at Adam, Huth og Wilson var strået vassere enn de andre.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke City vs Manchester C.

Innlegg Knut Ole » 15 Sep 2013, 09:53

Fortsatt uten PL tap mot big-spender Man C hjemme på fort Brit. Der viderefører Mark H en god tradisjon fra Pulis. Agressiviteten i går var også gjenkjennbar. Men ellers er mye forandret. Til det bedre! God, meget god sentral midtbane og backer som bidrar offensivt og som har god fot er et nydelig skue. Wilson er blitt et nytt bekjentskap i høst og Jones gjør mye bra, men desverre ikke det viktigste der foran. Etherington og Walters var de svakeste leddene i gårsdagens start 11'er, men jeg synes også de har hevet seg siden forrige sesong, og viljen deres er det lite å si på.
Laget spiller underholdene og vil framover langs gresset. Yes!
Deilig stemning på Boothend End. Mye å brøle (positivt) for, selvom utløsning desverre ikke kom.
BBC v/Lineker roste Stoke og mente vi var best og hadde fortjent seier.
Ellers registrerte jeg endel Stokies som enda er noe avventende til Mark Hughes, så her må skepsisen ha vært rimelig stor i juni. Hans første 5 har stort sett vært gode leveranser, tenker jeg.
Mom: NZonzie (selvom han feilvurderte vårt siste angrep). Cameron, Adam, Shawx så også svært bra ut fra min plass.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 229 gjester