FC Dallas vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

FC Dallas vs Stoke City

Innlegg TrondG » 28 Jul 2013, 04:07

Perfekt underholdning til kveldens nachspiel. Vi startet med: Bego, Cameron, ShawX, Huth, Pieters, Palacios, N'Zonzi, Whelan, Ethers, Walters, Jones i en slags 4-3-3-formasjon. I første omgang har vi skapt relativt lite, men Walters puttet 1-0 etter 25 minutter. Målet kom etter et fantastisk angrep fra vår side, der ballen gikk kjapt langs banen og til slutt gjennom beina til Dallas' keeper.

Utover det har Dallas produsert brukbart med sjangser, og spillet bølger litt frem og tilbake. Etter de første 20 min. har vi tatt mer og mer over. Uansett teller jeg ikke én eneste langball i løpet av 1. omg, hvilket jeg tror vil glede mange. Spennende kamp hvertfall, og artig å se "nye" Stoke i aksjon!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: FC Dallas vs Stoke City

Innlegg Torstein Norevik » 28 Jul 2013, 09:33

Walters‘ scoring ble kampens eneste, og vi slår Dallas 1-0 :D

http://mobile.stokecityfc.com/news/arti ... 7300000000

Mye positivt å ta med seg fra denne kampen ifølge Stoke‘s egen hjemmeside. Vi spilte mye langs bakken og holdt ballen i laget i motsetning til det gamle “varemerket“ lang-ballen.

Og vi produserte sjanser :)

Jeg oppfatter referatet slik at vi spilte 4-5-1, ettersom midtbanen vår omtales som en kvintett.

Og scoringen til Walters kom - tro det eller ei - visstnok etter en lekker gjennombruddspasning fra Pieters. Når skjedde det sist ? ;)

Det hører med til historien at Jerome brente et straffespark, mens Wilko selvsagt ikke fornektet seg, og fikk rødt kort etter å ha kommet altfor sent inn i en tackling. Selv om dette var en privatkamp kan det røde kortet visstnok medføre karantene for Wilko - dersom dommeren rapporterer det - slik at Wilko kan misse seriestarten.

Jeg liker virkelig det jeg hører, om ny spillestil, og at alle spillere får sjansen til å vise seg frem. Leste også et sted at Hughes ikke vil kvitte seg med Palacios, men at 28-åringen tvert imot kan få en nøkkel-rolle i årets Stoke-lag.

Jeg er optimistisk foran den nye sesongen. Jeg tror at et managerskifte - med nye tanker og ny stil - var akkurat den vitamininnsprøytingen som skulle til, etter at vi hadde stivnet fryktelig til - under det gamle regimet - de siste par sesongene 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: FC Dallas vs Stoke City

Innlegg Svein Nilsen » 28 Jul 2013, 12:43

Super-Jonathan Walters ;)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: FC Dallas vs Stoke City

Innlegg Josef » 28 Jul 2013, 12:52

Her kan dere se kampen fra inatt!

http://www.youtube.com/watch?v=FvEl56F2ZiA#at=1110
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: FC Dallas vs Stoke City

Innlegg Svein Nilsen » 28 Jul 2013, 13:52

10 pasninger før vi scorer! Inkludert veggspill og hælpasning! Hva skjer 'a? Hvor blir det av langpasningene? Mark Hughes out :)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: FC Dallas vs Stoke City

Innlegg Lilledino » 29 Jul 2013, 10:34

Wilko, bombe...

Han bør ut .
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: FC Dallas vs Stoke City

Innlegg Knut Ole » 29 Jul 2013, 14:16

Dritstilig skåring!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: FC Dallas vs Stoke City

Innlegg Torstein Norevik » 29 Jul 2013, 18:55

Wilko har fått èn kamp karantene, men får "sone" mot Philadelphia.

http://www.stokecityfc.com/news/article ... 51357.aspx

En lykkelig løsning, slik at han er klar til ligastart. En annen sak er at det vel uansett er noe tvilsomt om han vil være i startelleveren på Anfield, men han er i alle fall tilgjengelig om Hughes skulle ønske å bruke han. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss


Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 236 gjester