Stoke City - Burton Albion (treningskamp)

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Stoke City - Burton Albion (treningskamp)

Innlegg Richard Prestegård » 20 Jul 2013, 21:31

Stoke City spilte første treningskamp i sesongoppkjøringa og vant 2-0 hjemme mot Burton Albion på Clayton Wood. Hughes lot mange unggutter spille og waliseren var opptatt av at alle spillerne fikk spille. Stoke gjorde en god gjennomkjøring og vant 2-0 etter mål av Jon Walters og Michael Kightly hvor det kom ett mål i hver omgang. På Burton Albion spilte Rory Delap, som nylig har signert en ett år lang kontrakt med klubben i League Two.

http://www.stoke.no/stoke-city-burton-albion-2-0
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Stoke City - Burton Albion (treningskamp)

Innlegg Svein Nilsen » 22 Jul 2013, 14:36

Sikkert en bra gjennomkjøring før ferden over til USA. Ser at de byttet hele laget i pausen, bortsett fra 1 mann............Walters :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke City - Burton Albion (treningskamp)

Innlegg Torstein Norevik » 22 Jul 2013, 18:17

Svein Nilsen skrev:Sikkert en bra gjennomkjøring før ferden over til USA. Ser at de byttet hele laget i pausen, bortsett fra 1 mann............Walters :D

.....som også scoret ett mål..... ;)
Jeg er blant de mange som mener Walters ikke holder mål i PL, og burde ha vært solgt. Og jeg husker skepsisen til han fra mange - også fra meg - da han ble kjøpt. Men mannen var faktisk strålende cupfinalevåren 2011, en av våre aller beste spillere da, og ble av mange nevnt som et av de beste kjøpene i PL den gang. Men senere har det vært mye slett fra den kanten, ingenting å si på innsatsen, men det har blitt mye løping uten at han har fått utrettet all verden. Det jeg likevel klør meg i hodet over er hvordan han kunne være så bra cupfinalevåren, når han ellers har vist så lite som tilsier at han er av PL-format..... ;) Har han mer inne, som han trenger den rette "triggeren" for å få ut, m.h.t. posisjon, oppgaver i laget, formasjon o.l. . ? ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke City - Burton Albion (treningskamp)

Innlegg Svein Nilsen » 23 Jul 2013, 11:24

Tja, alle kan jo ha sine lyse øyeblikk ;) . Walters er en relativ god fotballspiller med tæl og innsats som sitt sterkeste våpen. Men, dessverre holder han ikke PL nivå - over tid. Han kan selvfølgelig glimte til i enkelte kamper, som han jo har gjort, men faktum er jo at han spiller alt for mange dårlige kamper. Det jeg forventer og håper mest på med ny manager er faktisk evnen til å se dagsformen til spillerne og ikke gi noen klippekort. Leser vi kritikken til TP fra Jerome så er det jo også dette han nevner - og som absolutt ALLE bortsett fra TP har sett de siste sesongene!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47


Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 226 gjester