Stoke - Tottenham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Tottenham

Innlegg Kjell Ola » 12 Mai 2013, 16:12

Sven-Erik skrev:10 minutter, pluss tillegg igjen. Ror vi i land ett poeng med 10 mann neste hele 2 omg da?? Go on!!


Ser desserre ikkje slik ut: 1 - 2, Adebayor
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Stoke - Tottenham

Innlegg JonC » 12 Mai 2013, 16:24

Slutt. 1-2, og Pulis slutter heller ikke å skuffe. (ja, jeg vet vi har ny kontrakt i PL, bla-bla bla) :twisted:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - Tottenham

Innlegg TrondG » 12 Mai 2013, 16:35

Når vi havner under har vi jo absolutt ingen som kan drive raskt fremover og skape noe av overgangene, bortsett fra Nzonzi og Jerome. Trist 2. omg som blir ødelagt av Adams dumskap. Likevel føler jeg at vi burde ha kunne klart 2-2 her, spesielt med tanke på sjangsen til Huth mot slutten av kampen.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Stoke - Tottenham

Innlegg Morten T. » 12 Mai 2013, 16:42

Synd.
Etter en bra 1. omgang med høy intensitet ødela dessverre utvisningen til Charlie Adam alt mot et meget godt Tottenham-lag. Vi klarte å redusere dem mye de første 45, men utvisningen ødela mye og den må, etter mitt syn, Charlie Adam bære ansvaret for alene. Med tempo som en skilpadde så bør en såpass rutinert spiller være litt taktisk klokere når han går inn i tacklinger.

Walters, Whitehead , Huth, Wilson og N'Zonzi var gode i dag.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Tottenham

Innlegg Knut Ole » 12 Mai 2013, 16:43

Stoke spilte bra inntil helt unødvendig gult kort nr 2. Undertall mot svært gode Tottenham som hadde mye å spille for utviklet seg til en kjip forvarskamp. Deverre! Henger meg ikke på sutring på TP for de siste førti min. i dag
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Tottenham

Innlegg Svein Nilsen » 12 Mai 2013, 22:34

Hilsen fra Stoke-on-Trent; Selv 12.mai var det vått, kaldt og mye vind på Britannia. Fantastisk stemning før kampen da over 80 tidligere spillere ble presentert. Fikk tårer i øynene når opptoget med disse tok en æresrunde. Gordon Banks med samme hårklipp som på slutten av 60-tallet, Mike Pejic med nøyaktig samme hår som på 80-tallet og Mark Stein, fortsatt liten men litt annen fasong.
Og hvilken start vi fikk, vi var gode i 5 minutter, så ble vi gradvis dårligere. Usedvanlig lite proft av Adam og pådra seg gult nr 2 få sekunder ut i andre omgang. Da ble det som ventet rygging inn i eget mål og da målet som måtte komme kom, hadde vi som vanlig ingen ting å svare med. Han som kan score mål er jo limt fast i innbytterbenken. Crouch er fullstendig ufarlig og Jerome var uinnspirert, gadd ingenting!
Hyggeligere var det da jeg og barnebarnet William på 4 år overrakte prisen til Asmir Begovic som Årets spiller kåret av SCSBN. Hyggelig fyr som fortalte at han hadde slekt i Norge.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 193 gjester