Stoke - Norwich

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Norwich

Innlegg Ovis » 27 Apr 2013, 21:39

Herlig seier i dag. Må jo ha vært fantastisk å være tilstede på Brittania i dag. Misunne gjengen som er der. :D :D :D
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 442
Registrert: 22 Aug 2010, 13:08
Bosted: Vestre Jakobselv Finnmark

Re: Stoke - Norwich

Innlegg Knut Ole » 27 Apr 2013, 22:39

Hallelulja! :P :P Sykt deilig at kabalen ser ut til å gå opp. To seiere og null baklengs i siste innersving. Well, vi er enda ikke helt i havn og det kan enda teoretisk rakne . Men i dag tok vi som alle vet et kvantesprang mot ny PL-kontakt. TP skal ha for den evnen, og ikke minst spillere, klubb og supportere som er tilbake å løfter laget. For en timing for + 50 norske SCSBN medlemmer. HERLIG!
Denne matchen fikk jeg ikke sett, måtte ta til takke med BBC World Service, dramatisk nok å følge radiostemmene. Ser av stat'en at vi er overlegende i avslutninger både på og utenfor mål. Crouch burde muligens ha drept kampen et par ganger. Uansett gigantisk deilig at Adam ble matchvinner. Han kan bidre til å heve oss de siste kampene og bidra til at vi kaprer noen poeng til så vi går inn i sesong 6 i det ypperste selskap.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Norwich

Innlegg Torstein Norevik » 27 Apr 2013, 23:13

Hadde dessverre ikke muligheter til å se kampen i dag, men er utrolig lettet og vanvittig glad for resultatet. :D

Selv om vi vel ikke er matematisk sikre, så er vi vel i praksis sikre likevel. Jeg kan ikke i min villeste fantasi tenke meg at alle de andre lagene bak oss, som sloss om å unngå 18. plassen, skulle greie å karre til seg 40 poeng (og noen må vel ha 41 for å passere oss).

For oss er det jo nok å ha ett lag bak oss (i tillegg til Reading/QPR) og det er jeg nå overbevist om at vi får.

Det må ha vært stort å være på Britannia i dag for dere som reiste over.... :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Norwich

Innlegg vegar56 » 28 Apr 2013, 10:56

Kjempedag på Britannia ! Første gangen jeg ser Stoke vinne fra tribunen. Skikkelig trykk hele kampen, og spillerne gir 100 %, det skal de ha.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Stoke - Norwich

Innlegg jørgen » 28 Apr 2013, 14:20

Veldig deilig med to strake seiere, uten å slippe inn mål!

Men jeg synes ikke vi har spilt noe bra i disse kampene, det er heller det faktum at motstanderne vi har møtt er ekstremt svake. Vi skaper ingenting i åpent spill, men forsetter å være bedre enn motstanderen defensivt. Det som har vært positivt er at Crouch endelig har begynt å vinne flere dueller, og at bevegelsene rundt han har vært bedre. Uansett, det hersker ingen tvil om at vi trenger spillere med bedre teknikk på kantene. Hadde vi byttet ut QPR og Norwich med to andre lag ville vi mest sannsynlig ikke vunnet begge kampene.

PS: herregud så god Begovic er i feltet. Han plukker alle baller!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 211 gjester