QPR - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: QPR - Stoke

Innlegg Ovis » 20 Apr 2013, 18:26

Herlig seier dette. Fantastisk med tre poenger. No må vi sette alle kluter til og nå 40 poeng når vi slår Norwich neste helg. :D :D :D
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 442
Registrert: 22 Aug 2010, 13:08
Bosted: Vestre Jakobselv Finnmark

Re: QPR - Stoke

Innlegg Josef » 20 Apr 2013, 19:25

Dette var en fryktelig viktig seier å kom noe overaskende på bortebane, det som dog ikke er så overaskende er at det er mot et svakt QPR.
Synes det synd vi ikke kan plukke flere poeng borte ifra Britannia. Men det skal ikke ta bort gleden ifra seieren idag.
Jerome hadde en god kamp, og serverte en godt plassert Crouch til 1-0, Straffen(e) til Walters var gode, spesielt den siste. Meget godt plassert!
Adam er veldig opp og ned, gjør teite ting men viser vel litt at han kanskje i det minste tør der andre faller fra. Vi har ikke for vane å score på langskudd, men desverre ikke på finspill inni boksen heller. Stort sett klabb å babb etter en dødball. Så kan dette med at Adam gjør slike ting ha noe med at han vil bevise noe, nemlig at han kan score, har offensive vibber samt spille andre til sjangser?
Kampen i seg selv var nok ikke veldig underholdene for en nøytral supporter, men med den tabellplasseringen/poengfangsten vi hadde før kampen driter jeg loddrett i det.
Nå tar vi Norwich i neste å cruiser inn mot en ny sesong i P.L Om det blir med eller uten Pulis vil tiden vise, jeg er åpen for forandringer.
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: QPR - Stoke

Innlegg bjørn123 » 20 Apr 2013, 19:44

Ohh, så deilig!! Leste nettopp gjennom forumet her uten å vite resultat :D . Fantastisk herlig!!
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: QPR - Stoke

Innlegg Knut Ole » 21 Apr 2013, 10:01

Til en forandring ble det en harmonisk lørdagskveld med påfølgende god søvn uten mareritt for oss Stoke fans. Godt!
2-0 på bortebane i PL. Når skjedde det sist?
Oppgjøret bar i perioder preg av championship kvalitet. "Stakkars" qpr. Handlet så mye, så dyrt og pådratt seg lønnskostnader for blaserte stjerner. Rykker nord og ned med dette i bagasjen. ....qpr virker stakkarslig og degradering er på sin plass.
Selvom kvaliteten for nøytrale må ha vært laber, var spenningen for oss involverte sykt høy. Godt at vår bakre femmer holdt nullen, og beste mann er igjen Bego med matchvinner redninger. Hvor hadde vi vært uten han i år? Wilson framstod med flere gode involveringer. Fra matchen vil jeg huske hans gode brudd i forkant av 1-0 med påfølgende presise bakromspasning til bevegelige Jerome. I tillegg hans avgjørende takling da qpr hadde en veldig farlig kontring. Desverre påførte dette vår helt strekkskade. Et par matchavgjørende involveringer av Marc W. Thanx! Godt å se Huth ruve offensivt med klokkeren heading noen cm fra skåring og forløper til 2-0.
Iskaldt av Walters på 11-meteren, og veldig gode plasseringer. Trent litt ekstra siden sist også mentalt? Deilig at jeg tok feil mht Crouch i kommentar før kampstart. Synes han fungerte bra og en skåring gir løft, mer energi. Herlig plassering foran mål når det presise innlegget fra Jerome kommer. Og Jerome gjør på dette nivået en forskjell. Han ble en tøff utfordring for vår venn Clint Hill & co med sine kvikke bein og framoverlent holdning.
Lett å si i ettertid, men i dag kan det synes som om TP traff relativt bra med laguttaket.
God inngang til neste cupfinale om 6 dager. Krysser fingre for Wilson er klar, og det samme for kantspilleren vår Etherington.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: QPR - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 21 Apr 2013, 11:54

Tre herlige poeng mot QPR. :D Hadde håpet på ett, nå fikk vi tre, og vi øket vår sjanse for å berge kontrakten radikalt. :D

Jeg synest jeg så bedring mot Man.U - tap til tross - og synest jeg fikk bekreftet det mot QPR, selv om vi heller ikke denne gang spilte noen stor kamp, og QPR var fryktelig dårlige.

Men det var mer vilje, og vi tok kommandoen fra start, så får det heller våge seg at vi ikke greidde å holde trøkket gjennom hele kampen. Men vi vinner fortjent, og vi er på vei oppover etter en fryktelig periode. Det er veldig,veldig positivt :)

Selv om jeg er blant de som har "slaktet" Crouch i det siste - og foretrekker Jones foran Crouchy - så gleder jeg meg veldig både på hans og alle andres vegne over at han fikk nettkjenning igjen. Det gjorde fantastisk godt, både for Crouchy og alle oss andre som er glade i Stoke City.

Også Walters skal ha ros for straffen. Første straffen virket litt "tatt i blinde" med fullt fokus på "kraft" og så fikk det briste eller bære, men den andre var veldig bra - da han måtte ta straffen på nytt - hardt og velplassert helt ned i hjørnet. Utagbart ! :D

Synest Begovic var veldig solid igjen i går. Forsvaret var også bra, selv om det nok også hjalp at QPR tydeligvis hadde fått beskjed om å skyte mye - fra langt hold. Der var det heldigvis mye løskrutt å se. Minus likevel for at vi lager for mange unødvendige frispark i farlig posisjon like utenfor egen sekstenmeter. Men her er det vel like ofte midbanespillerne våre som er synderne. :?

Fremover på banen synest jeg Jerome var bra. Han skapte en del trøbbel med farten sin, selv om han har en del å gå på teknisk. Men han var ofte involvert i de farlighetene vi skapte, og hadde et flott forarbeid til Crouchys mål. :)

Poengene varmet i går, og vi ser ut til å være vei oppover, sakte men sikkert. Når det er sagt, så er det fortsatt mye å jobbe med, og denne seieren endrer ikke det faktum at et managerskifte er nødvendig til sommeren, og det samme er en ordentlig ryddesjau i spillergruppa. Selv om vi greier oss til slutt, fratar det ikke inntrykket av denne sesongen som mislykket !

Men det lar vi ligge nå, mot QPR var de tre poengene alt som betydde noe, og de skal vi kose oss over. :D

Nå har vi alle muligheter for å forsegle det hele neste helg, med seier hjemme mot Norwich. Det har jeg god tro på at vi klarer !
Jeg tror 40 poeng er nok, pga en del innbyrdes oppgjør mellom de andre lagene i bunnen.

Lykke til all dere som skal over. :) Det passer ikke for meg denne gang, men skulle gjerne ha vært der. Håper og tror dere vil få en stor opplevelse og en fantastisk tur og at dere får oppleve at 40 poengs grensa nås. :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: QPR - Stoke

Innlegg gunny » 21 Apr 2013, 12:21

Torstein Norevik skrev:Fremover på banen synest jeg Jerome var bra. Han skapte en del trøbbel med farten sin, selv om han har en del å gå på teknisk. Men han var ofte involvert i de farlighetene vi skapte, og hadde et flott forarbeid til Crouchys mål. :)
:)


Diagonalløpet til Jerome og rykket ned til dødlinja er jo det me har mangla sidan Fuller spelte på sitt beste. Kor mange gonger såg me ikkje Fuller i den situasjonen der! Dette er noko me ikkje har klart å erstatta sidan han var på topp. Løpet er jo også avhengig av at pasningen kjem i dette rommet. Meir av dette takk!
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: QPR - Stoke

Innlegg O2Stokie » 21 Apr 2013, 12:34

Har ikke lest alle kommentarene etter kampem, så mulig det jeg skriver bare er gjentagelse. Men herrrlich å endelig vinne en kamp igjen, selv om de to eneste lagene vi har slått i år er de to desidert dårligste lagene i EPL... QPR var elendige.
Ellers synes jeg Jerome og Crouch hadde sine beste kamper på lenge. Whelan er som vanlig drittdårlig med pasningene og taklingene sine i perioder, og han har tapt seg kraftig denne sesongen, bør selges.
Walters gjorde bare en bra ting i dag, og det var straffen, utenom det var han elendig som vanlig.
Adam fikk ikke til noe som helst, selv om han prøvde mye, sa når vi kjøpte han at det var et bomkjøp, og det stemmer, bør selges.
Begovic er kanonbra, og bør ikke gå for under 15 mill til sommeren.
Vi trenger en midtstopper som kan utforder S/H.
Dette trengte vi! Nå tar vi 3 poeng mot Norwich med meg og 59 andre norske Stokie ringside :-)
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: QPR - Stoke

Innlegg -Tottal- » 21 Apr 2013, 14:25

Endelig noe å juble for :shock: :P Nå er det lov å håpe på at 40 poeng blir sikra allerede neste helg.

Highlights:
http://www.sportsaim.com/QPR-0-2-Stoke- ... 296.2.html
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 226 gjester