Stoke - Manchester United

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Manchester United

Innlegg vegar56 » 14 Apr 2013, 18:34

Nå er det i alle fall ikke noen grunn til å sparke Tony Pulis, han er jo god på å få lag til å rykke opp, og det trenger vi neste sesong.
Ikke all grunn til å være pessimist etter dagens kamp, ikke mange sjansene United kom til. Men du verden så lite vi skaper selv.
I dag ble vi passert av Sunderland også :(
Om to uker er det Stoke - Norwich, mange av oss som skal heie Stoke fram til seier i den :)
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Stoke - Manchester United

Innlegg Morten T. » 14 Apr 2013, 18:57

Sir Alex Ferguson etter kampen:
Sir Alex admits he hopes Stoke do not go down, even though the defeat leaves the Potters in trouble following Sunderland's 3-0 win at Newcastle.

"I hope Stoke stay up," he insisted. "I think they’re a great club with fantastic support and a great manager. Tony Pulis is terrific, one of the best in the business. With the job he’s done here, he doesn’t deserve to be in the position they are in.

"They should be doing better but I hope they stay up and I think they will get enough points. There was a great determination about them and determination at this part of the season is a good thing to have. I really do hope they stay up."
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Manchester United

Innlegg Torstein Norevik » 14 Apr 2013, 22:05

Som forventet at det ikke ble poeng mot den suverene "ligamesteren" - våger jeg å si nå med den ledelsen de har - hjemmebane til tross.

Men jeg sier likevel med Nils Arne Eggen, "it's hope in a hanging snore" ;)

Vi er i nedrykksgjørma med begge bein, men oppi det hele er det noen positive elementer. Det ene er at vi i dag faktisk ikke spiller så aller verst, men taper på et lusamål og en klønete Wilko-tackling. Spillemessig er vi gjennom deler av kampen fullt på høyde med United, selv om jeg vel satt med en følelse av at gjestene ikke gjorde mer enn nødvendig så lenge de var i føringen, som de var nesten hele kampen. Er vel nokså sikker på at de hadde satt mer trøkk på om de hadde kommet under, og faktisk også på uavgjort.

Men de hadde vel ikke noen sjanser av betydning utenom målene, og vi ble aldri utspilt. Ankepunktet er selvsagt igjen at vi skaper fryktelig lite, og atter en gang går av banen uten scoring.

Det andre positive elementet er at Adam var relativt god denne gangen også, og kan se ut som om han kan være i ferd med å finne formen. Det vil kunne bli veldig viktig i innspurten. ;)

Det tredje positive er at vi skal møte noen av de argeste konkurrentene nå i innspurten. Det kan selvsagt slå begge veier, men betyr at vi alle fall sitter med en hånd på rattet og ikke er prisgitt alle andres resultater.

Det fjerde positive er at Wigan er kommet til cupfinalen. Det er veldig stort for den klubben - som det var for oss da vi var der - men det betyr også at den utvilsomt vil stjele fokus og konsentrasjon. I det minste ubevisst, selv om Wigans spillere og management helt sikkert kommer til å bedyre fremover at hovedfokuset vil være å berge plassen i PL, og at cupfinalen er bonus.

Dette for å prøve å finne noen lys i tunnellen, i en ellers svart periode i 2013 sett med Stoke-øyne.

Om jeg tror det selv ? Ja, jeg gjør faktisk det. ;) Det kommer til å bli tøft, men jeg tror vi vil klare det til slutt. Men det forutsetter at vi vinner hjemme mot Norwich, som er den av de gjenstående kampene hvor det er størst sjanse for 3 poeng. Men jeg tror vi vinner den..... ;)

Det som i alle fall er sikkert er at det vil bli mye neglebiting i ukene som kommer..... :? Og la oss nå inderlig håpe at 2-0 seieren vi rotet bort mot Wigan ikke skal bli avgjørende. Den utgjorde tross alt 3 poeng, og den ekstra forskjellen skulle vi gjerne hatt nå.... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Manchester United

Innlegg bobportvale » 15 Apr 2013, 04:21

would just like to say thank you to the three norsemen (vikings) who visited the small town of burslem tonight, home to stoke city's local rivals (though several leagues below stoke) we enjoyed your company, and hope the taxi we saw you to got you back to your hotel ok. thanks again, hope you enjoyed your curry!! hope you return to our little town some day.. all the very best, bob. (duke william pub regular, burslem, stoke-on-trent.)
bobportvale
Newbie
 
Innlegg: 1
Registrert: 15 Apr 2013, 04:04

Re: Stoke - Manchester United

Innlegg TrondG » 16 Apr 2013, 02:02

bobportvale skrev:would just like to say thank you to the three norsemen (vikings) who visited the small town of burslem tonight, home to stoke city's local rivals (though several leagues below stoke) we enjoyed your company, and hope the taxi we saw you to got you back to your hotel ok. thanks again, hope you enjoyed your curry!! hope you return to our little town some day.. all the very best, bob. (duke william pub regular, burslem, stoke-on-trent.)


Nice one Bob! I certainly do not understand why Stoke-fans hate Port Vale that much after reading this. :o All the best.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 201 gjester