Stoke - Manchester United

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Manchester United

Innlegg JonC » 14 Apr 2013, 16:53

Morten T. skrev:Nå er det bare å fokusere på QPR...
Owen ligger for dypt, synes jeg og i neste match kan ikke Shotton få spille. Han er utrolig svak.

Det var vel det han fikk hvisket i øret før han kom innpå. "Ikke for nære målet til Man U. Der har du ingenting å gjøre...."
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - Manchester United

Innlegg Oddvin » 14 Apr 2013, 16:57

Trist, trøste øl i kveld.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Stoke - Manchester United

Innlegg JonC » 14 Apr 2013, 16:57

Vi gir vel mesterne null kamp. Floskelen om at det er ikke her vi skal ta poeng gidder jeg ikke høre noe om. :roll:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - Manchester United

Innlegg Morten T. » 14 Apr 2013, 17:00

Triste greier...igjen. En bitteliten bedring var det spillemessig( motstanderen tatt i betraktning ), men langt i fra nok.
Nå blir det nervøse uker framover.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Manchester United

Innlegg bjørn123 » 14 Apr 2013, 17:01

Fy pokker så dårlige vi er. Karius på høyrevingen oppsummerte hele 2013 med sitt fantastiske innlegg på slutten. Alt for mange spillere som faen ikke holder mål :evil:
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Manchester United

Innlegg centauri » 14 Apr 2013, 17:08

Nå er det ca 16 måneder siden forumet ba Walters ta seg en pause - han var sliten :x
Dette var ved Juletider 2011, men fortsatt ikke registrert av TP?
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke - Manchester United

Innlegg Josef » 14 Apr 2013, 17:18

Nå er vi virkelig langt nede, å dette ser ut til å bli veldig skummelt. Nedrykk er så absolutt en mulighet for oss nå.
Vi må bare se frem mot QPR, Norwich og Sunderland kampene som kommer di neste ukene, disse er alle *6 poengere.
Du kjære tid så dårlige vi er..
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Stoke - Manchester United

Innlegg Knut Ole » 14 Apr 2013, 17:21

Evner vi å hente noe i sluttspurten? Et veldig race rundt streken og på pairet er det så klart ikke umulig, siden vi har div. matchballer, men tatt hensyn til formkurve er vi nede. Shotton kan jo ikke starte i kommende matcher. Har et eller annet inntrykk av at Coates ønsker lokale gutter i 11'eren, men det går en grense PC. Stakkars Shotton, hvil deg nå.
Noen som kjenner status til vår eneste kantspiller Etherington?
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Manchester United

Innlegg mfkpotter » 14 Apr 2013, 17:46

Dette ble vel omtrent 100 prosent som de fleste trodde på forhånd.
Når Stoke rykker ned etter sesongen, så vil ikke en sjel (utenom de ca 600 Stoke fans)savne dette laget i PL.

Jeg vil allikevel gi laget 20 prosent sjanse på å overleve, den innebærer at PC sparker TP i dag.
Hvis det ikke blir gjort grep, så er sjansen så og si 0 prosent på å overleve.

Det finnes spillere på dette Stoke laget som startet i dag( Shotton, Wilkinson, Whelan, Walters, Cameron) som ikke hadde kommet inn på noen andre lag i PL.
Jeg kommer ikke over at en manager har brukt ca 5 år på å bygge opp et så dårlig lag, nei PC ta affære i dag.

Det eneste positive i dag var at Shawcross ikke fikk gult kort, takk for den Jon Moss - Selv om du minnet mer om en dommer i 6.div på Ekeberg feltet.

En ting som slår meg når jeg ser på de nye spillerne TP henter, blir det ikke gjort noe research i forkant?? Den ene nye spilleren etter den andre spiller en kamp for så å forsvinne sporløst.
I januar vinduet når laget skrek etter forsterkninger, så ble det det hentet inn en keeper og en på papiret spennende spiller i Brek Shea.
Sistnevnte føyer seg flott inn på listen over spillere som sannsynlig ikke vil spille veldig mye fotball i Stoke.

Til slutt vil jeg gi honnør til de tilskuerne som bruker sårt tiltrengte pund sedler på å reise innenfor portene på Britannia.
Må jo være mer spennende å besøke noen museumer i Stoke On Trent, enn å se dagens lag prøve å spille fotball.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Stoke - Manchester United

Innlegg centauri » 14 Apr 2013, 18:01

Ikke så enkelt å hente spillere når alle skal kjøpes inn "5 på 12" i overgangsvinduet.

Enig at det har blitt mye benkeslitere, og lite forsterkninger av det vi har kjøpt.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 208 gjester