Stoke - Aston Villa

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg jørgen » 06 Apr 2013, 18:43

Lilledino skrev:
jørgen skrev:I denne kampen har vi faktisk litt uflaks i mine øyne. Vi åpner godt, men får en midt i fleisen mot spillets gang etter 9 min. Da er vi plutselig tilbake til det elendige nivået vi har ligget på etter jul. Vi blir også snytt for et straffespark før AV scorer. Da vi scorte 1-1 målet løftet vi oss inntil de scorer et nydelig (mye flaks) mål. Da slukker gnisten totalt, og vi får 1-3.

Vi spilte en elendig kamp over det hele, men timingen på AV var som å strø salt i såret til våre spillere. Det blir litt sånn: "skal vi aldri klare å vinne?"

Det holder ikke med nesten hele tiden Jørgen

TP sier nesten hver eneste gang... Det er ikke noe akseptabelt med hederlige tap..


Det er jeg enig i. Men de gangene TP sier nesten eller uflaks er jeg uenig. Vi er et lag ribbet for selvtillit, og når man prøver å reise seg, men blir slått ibakken igjen går det ut over spillerne og given. Det vi leverte i dag var ikke verdig for en PL-klubb, og ikke verdt 1 milliard NOK. Her gikk alt som kunne gå galt galt.
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg jørgen » 06 Apr 2013, 18:52

Det som virkelig er ille nå er at vi spiller mot Man Utd neste kamp og kommer til å tape den. Deretter er det borte mot QPR, en kamp jeg også tror vi taper. Vips, så er vi MIDT i nedrykksstriden!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg Lilledino » 06 Apr 2013, 18:58

jørgen skrev:Det som virkelig er ille nå er at vi spiller mot Man Utd neste kamp og kommer til å tape den. Deretter er det borte mot QPR, en kamp jeg også tror vi taper. Vips, så er vi MIDT i nedrykksstriden!


Klart vi er . Detr skal et mirakel til, for at vi IKKE rykker ned. Det må vi desverre erkjenne.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg Morten T. » 06 Apr 2013, 19:07

Trist forestilling og det som overraska meg mest var at våre gutter var de desidert mest nervøse, mens ungguttene til Villa spilte med stoisk ro.

Nå er det bare å bite tenna sammen og "stå oppreist når det blåser", som Lars Tjærnås en gang i tida sa det da problemene kom sigende.
Vi har store problemer nå( som de aller fleste fotballkubber har fra tid til annen ), og spillerne må virkelig få opp intensiteten. I dag var det nok en gang slapt ut på der og disse gutta som tauer flere hundre tusen kroner ut av klubben hver uke må nå virkelig finne tilbake til innsatsen de hadde før jul. Gjør de det så greier vi oss glatt. Opptrer de som i dag så blir det tøft.

Okei, vi hadde kanskje litt utur i dag, men slike ting javner seg ut over tid uansett.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg Lilledino » 06 Apr 2013, 19:09

Morten T. skrev:Trist forestilling og det som overraska meg mest var at våre gutter var de desidert mest nervøse, mens ungguttene til Villa spilte med stoisk ro.

Nå er det bare å bite tenna sammen og "stå oppreist når det blåser", som Lars Tjærnås en gang i tida sa det da problemene kom sigende.
Vi har store problemer nå( som de aller fleste fotballkubber har fra tid til annen ), og spillerne må virkelig få opp intesiteten. I dag var det nok en gang slapt ut på der og disse gutta som tauer flere hundre tusen kroner ut av klubben hver uke må nå virkelig finne tilbake til innsatsen de hadde før jul. Gjør de det så greier vi oss glatt. Opptrer de som i dag så blir det tøft.


Du er positiv Morten, det skal du ha...

Jeg er ikke der, men håper at noen kan si på slutten, at : Lilledino, du er for pessimistisk, og du tok feil !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg jørgen » 06 Apr 2013, 19:14

Jeg har nettopp hørt intervjuet med TP.

"We should have had two penalties"....

Han har tatt oss "så langt" han kan. Hadde jeg hatt 1 milliard å kjøpe spillere for hadde vi vært topp 10. TP bør gi seg etter sesongen. Det blir vanskelig å få inn spillere som forsterker oss dersom han blir i klubben. Spørsmålet er bare om Coates ønsker å ansette en ny manager som må kjøpe inn en 5-6 spillere (vil nok koste 20 mill pund)?
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg Morten T. » 06 Apr 2013, 19:18

Lilledino skrev:
Morten T. skrev:Trist forestilling og det som overraska meg mest var at våre gutter var de desidert mest nervøse, mens ungguttene til Villa spilte med stoisk ro.

Nå er det bare å bite tenna sammen og "stå oppreist når det blåser", som Lars Tjærnås en gang i tida sa det da problemene kom sigende.
Vi har store problemer nå( som de aller fleste fotballkubber har fra tid til annen ), og spillerne må virkelig få opp intesiteten. I dag var det nok en gang slapt ut på der og disse gutta som tauer flere hundre tusen kroner ut av klubben hver uke må nå virkelig finne tilbake til innsatsen de hadde før jul. Gjør de det så greier vi oss glatt. Opptrer de som i dag så blir det tøft.


Du er positiv Morten, det skal du ha...

Jeg er ikke der, men håper at noen kan si på slutten, at : Lilledino, du er for pessimistisk, og du tok feil !

Nja, det er nok få mennesker( inkludert dë som står meg aller nærmest ) som ville ha beskrevet meg som en jovial gladgutt på lystgass som går og nynner på DDE-låter twentyfourseven, men takk for at du ser den siden av meg... :mrgreen:

Det å ta feil i fotball gjør vi jo hele tiden alle sammen. Sjøl tippa jeg nedrykk de to første sesongene og tok feil. I år har jeg tippa oss blant de ti beste og tar feil. Jeg trodde Michael Tonge skulle bli et bra kjøp for klubben og tok feil og jeg tippa at Kenwyne Jones skulle bli et dårlig kjøp for klubben og fikk rett.

Sånn er fotballen, det svinger hele tiden. Personlig har jeg holdt med lag( både i Norge og England ) hele livet som i det store og hele har gjort det relativt ræva dårlig, så jeg har vært igjennom disse greiene her ganske mange ganger før...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg Lilledino » 06 Apr 2013, 19:33

Sånn er fotballen.

Det svinger... Bra du er optimist Morten......
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg Richard Prestegård » 06 Apr 2013, 20:08

Det jeg føler bør være sikkert nå, er at Charlie Adam starter neste kamp mot Manchester United. Det hadde litt med taimingen i kveldens kamp, men han kommer inn og snur både publikum og spillerne til det bedre før Villa fant frem magien og Stoke resignerte. Adam kan være jokeren som snur dette i Stokes favør mener jeg!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg mahoney » 06 Apr 2013, 20:16

Kunne sagt mye om kampen idag, men det hjelper så lite...Her gjelder det bare å brette opp ermene, skyte ut brystet og kline til de siste kampene. Tror ikke det vil hjelpe å skifte manager nå. Den evalueringen får styret ta seg av de siste kampene til alt er avklart, for så å komme med en tidlig avklaring. Reiser uansett over neste helg og satser på at den gode statistikken min på Britannia holder seg. Før eller siden snur det...Og det kan godt være neste helg!! ;)
mahoney
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 130
Registrert: 12 Aug 2010, 22:22

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 230 gjester