Stoke - Aston Villa

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg jørgen » 06 Apr 2013, 23:51

Morten T. skrev:
jørgen skrev:Vi skulle hatt en Di Canio som kunne boostet laget vårt i siste del av sesongen! :lol:

Nei, ikke han( eller noen i samme gate ), og det går vel så mye på at jeg ikke vil at en person som har gitt uttrykk for de ekstreme meningene han har gjort de siste 10-15 årene ikke bør få jobbe innenfor fotballbransjen. Jeg synes ikke man bør feie slike ting under teppet i en bransje som så til de grader bringer folk fra hele verden sammen.
Paradokset er jo at Stoke, statistisk sett og basert på ganske tung forskning rund temaet, gjør rett hvis de velger å holde på Pulis i den situasjonen de er i nå. Etter sesongen er en annen skål. Garantier er det uansett vanskelig å gi i fotball. Til det er spillet altfor uforutsigbart( noe jeg forøvrig mener er noe av det mest fascinerende med sporten ).


Ironi!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg Morten T. » 07 Apr 2013, 00:19

jørgen skrev:
Morten T. skrev:
jørgen skrev:Vi skulle hatt en Di Canio som kunne boostet laget vårt i siste del av sesongen! :lol:

Nei, ikke han( eller noen i samme gate ), og det går vel så mye på at jeg ikke vil at en person som har gitt uttrykk for de ekstreme meningene han har gjort de siste 10-15 årene ikke bør få jobbe innenfor fotballbransjen. Jeg synes ikke man bør feie slike ting under teppet i en bransje som så til de grader bringer folk fra hele verden sammen.
Paradokset er jo at Stoke, statistisk sett og basert på ganske tung forskning rund temaet, gjør rett hvis de velger å holde på Pulis i den situasjonen de er i nå. Etter sesongen er en annen skål. Garantier er det uansett vanskelig å gi i fotball. Til det er spillet altfor uforutsigbart( noe jeg forøvrig mener er noe av det mest fascinerende med sporten ).


Ironi!

Oi, der bomma jeg grovt. :P
Jeg trodde jeg beherska ironi/selvironi etter å ha vært omgitt av det hver eneste dag livet igjennom i tjukkeste Osschlo, men den gang ei og det er alltid noe å lære... ;)

Men over til Pulis igjen. I dette intervjuet med lokalavisa i S-o-T sier han at det er opp til Coates-familien om de vil beholde han eller gi han fyken.:
http://www.thisisstaffordshire.co.uk/St ... z2PitbZhUT

Så da er det vel egentlig snart bare å begynne å gjøre det jeg har etterlyst fra misfornøyde supportere i månedsvis: Rette skytset mot Peter Coates m/familie for handlingslammelse i forhold til å gjøre noe med situasjonen. Som påpekt før så sitter han som eier og styreleder med MAKT til å gjennomføre de forandringene han vil.

Så kanskje parolen fra nå av bør være?: Coates Out !
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg monken » 07 Apr 2013, 07:47

-Tottal- skrev:jeg husker når det ble 0-7 hjemme mot Birmingham. På Victoria Ground. Vi lå midt på tabellen lenge, men raste ned som et korthus etter dette tapet. Den gang ble det nedrykk. Fra nivå to og ned til tre. Ikke bra. Jeg ser samme mønster nå. Skal - skal ikke sparke en Waliser ? Hmm - Jeg sier Nei. Og Voddfådd det ? Fordi samme mann som fikk klubben OPP, skal få lov til å redde klubben fra å rykke ned. MEN etter denne sesongen; en STOR ryddesjau

Enig:-)
monken
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 103
Registrert: 08 Aug 2011, 13:54
Bosted: Trondheim

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 233 gjester