Everton - Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Everton - Stoke City

Innlegg Svein Nilsen » 30 Mar 2013, 21:56

Ok, litt bedring fra de siste bortekampene, men husk at Everton spilte en svak kamp og manglet sine kanskje to beste spillere. Og vi starter kampen NØYAKTIG som vanlig, samme oppstilling og samme taktikk og ender med samme resultat - 0 poeng! TP, nå finnes det ikke lenger noen unnskyldninger - du har fullstendig mistet grepet - vi er et bånnlag og er nære stupet. Neste uke reiser jeg over for å gi moralsk støtte til laget, det trengs!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Everton - Stoke City

Innlegg Lilledino » 30 Mar 2013, 22:02

Ja, bunnlag er vi nok.

TP har mistet grepet, totalt, og tipper at det rakner i spillergrupa som et snøskred om noen vil snakke..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Everton - Stoke City

Innlegg mfkpotter » 30 Mar 2013, 22:19

Svein Nilsen skrev:Ok, litt bedring fra de siste bortekampene, men husk at Everton spilte en svak kamp og manglet sine kanskje to beste spillere. Og vi starter kampen NØYAKTIG som vanlig, samme oppstilling og samme taktikk og ender med samme resultat - 0 poeng! TP, nå finnes det ikke lenger noen unnskyldninger - du har fullstendig mistet grepet - vi er et bånnlag og er nære stupet. Neste uke reiser jeg over for å gi moralsk støtte til laget, det trengs!


Lykke til Svein, du skal ikke beskyldes for å være medgangssupporter :D

Etter nok en smultring så har The Mighty Potters scoret hele 9 mål på bortebane, tar vi bort et par scoringer på straffe og et selvmål av Rooney så sier det seg vel selv at dette bærer utfor stupet...
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Everton - Stoke City

Innlegg Richard Prestegård » 30 Mar 2013, 22:32

Det er uansett liten tvil om at neste kamp blir UTROLIG viktig! Da kommer Aston Villa på besøk til Britannia Stadium i en skikkelig sekspoenger. Lørdag 6. aprill klokka 16:00. Det kan være farvel med nedrykkssumpa for en periode eller et magaplask rett uti! Brrrrrrr
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Everton - Stoke City

Innlegg Morten T. » 30 Mar 2013, 22:52

mfkpotter skrev:Den desidert dårligste manageren i PL tenker inne i sitt lille hode, hva skal jeg gjøre for å ta poeng på bortebane mon tro?
Jo jeg har svaret, jeg sender utpå Whelan, Walters, Crouch, og Shotton. Mannen er faktisk dummere enn jeg har forestilt meg noen gang tidligere, det er jævla synd at denne mannen ikke har har blitt kastet ut av byen for lenge lenge siden.
Nå gjør han mine spådommer til sanne med å sende det desidert dårligste laget meget fortjent ned en divisjon.

Jeg har advart mot hva denne mannen kommer til å gjøre med laget og byen, veldig synd at klubbens eier ikke har sett hva som har skjedd med laget det siste året og tatt affære.

Tony Pulis uttalte før kampen at manglende konsentrasjon blant spillerne har kostet alle disse tapene på bortebane. Hvis du mener det TP så bør noen snarest sende deg til lege for å sjekke at du er frisk.
At samme mann også uttaler at poeng på bortebane er bonus poeng gjør meg bare totalt oppgitt.

Jeg skjønner meget godt alle de tusener av mennesker som ikke har fornyet sitt sesong kort, bruk heller pengene på ferie til alle i familien.

Greit Rune, du ville ha Martin O'Neill inn som manager og han gjør det drita dårlig i Sunderland, og du har tippa nedrykk hver eneste sesong uten å treffe blink. Begge deler er greit.
Sjøl tippa jeg Stoke inn blant de 10 denne sesongen og kommer sannsynligvis til ta like feil som da jeg tippa nedrykk de to første sesongene i PL

Jeg tror vi greier oss, men sesongen blir uansett en skuffelse.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Everton - Stoke City

Innlegg Morten T. » 30 Mar 2013, 23:42

Snakker om...
Sunderland har gitt O'Neill fyken. Det tror jeg får samme effekt som da Wolves sparka McCarthy og går dermed for et tips med Reading, QPR og Sunderland ned.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Everton - Stoke City

Innlegg mfkpotter » 31 Mar 2013, 00:14

Morten T. skrev:
mfkpotter skrev:Den desidert dårligste manageren i PL tenker inne i sitt lille hode, hva skal jeg gjøre for å ta poeng på bortebane mon tro?
Jo jeg har svaret, jeg sender utpå Whelan, Walters, Crouch, og Shotton. Mannen er faktisk dummere enn jeg har forestilt meg noen gang tidligere, det er jævla synd at denne mannen ikke har har blitt kastet ut av byen for lenge lenge siden.
Nå gjør han mine spådommer til sanne med å sende det desidert dårligste laget meget fortjent ned en divisjon.

Jeg har advart mot hva denne mannen kommer til å gjøre med laget og byen, veldig synd at klubbens eier ikke har sett hva som har skjedd med laget det siste året og tatt affære.

Tony Pulis uttalte før kampen at manglende konsentrasjon blant spillerne har kostet alle disse tapene på bortebane. Hvis du mener det TP så bør noen snarest sende deg til lege for å sjekke at du er frisk.
At samme mann også uttaler at poeng på bortebane er bonus poeng gjør meg bare totalt oppgitt.

Jeg skjønner meget godt alle de tusener av mennesker som ikke har fornyet sitt sesong kort, bruk heller pengene på ferie til alle i familien.

Greit Rune, du ville ha Martin O'Neill inn som manager og han gjør det drita dårlig i Sunderland, og du har tippa nedrykk hver eneste sesong uten å treffe blink. Begge deler er greit.
Sjøl tippa jeg Stoke inn blant de 10 denne sesongen og kommer sannsynligvis til ta like feil som da jeg tippa nedrykk de to første sesongene i PL

Jeg tror vi greier oss, men sesongen blir uansett en skuffelse.



Martin O`Neil var en av to kandidater jeg lanserte, første prioritet var David Moyes.
Jeg registrerer også at Martin ikke har fått det til hos Sunderland, er vel ting som kan tyde på at han ikke vender tilbake til en klubb i PL .
Om Sunderland gjør rett i og sparke han vil tiden vise, men de tar et valg mange andre klubber i samme situasjon ofte gjør.

Har ikke tippet Stoke ned hvert år siden opprykket, men at de ender på 38 poeng i år tror jeg dessverre ikke holder.
TP virker lamslått og har ingen plan B som kan snu dette nå. Stoke er prisgitt at andre lag feiler.
Hadde selvfølgelig ikke gjort noen ting om Sunderland var laget som slo følge med Reading og QPR.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Everton - Stoke City

Innlegg Morten T. » 31 Mar 2013, 00:33

Der er vi enig, Rune.
Kunne jeg valgt fra øverste hylle, så hadde jeg selv valgt Moyes. Han tror jeg hadde passa glimrende som en erstatning for Pulis, men sansynligvis havner han i en større klubb hvis han ikke velger å bli i Everton og dermed videreføre klubbens aller største fortrinn: kontinuitet...

Skal Pulis gå, noe jeg ikke er helt fremmed for, så bør det skje mellom sesongene og det bør være en grundig vurdering i forkant om hvem som bør overta den rådende spillerstallen. Personlig mener jeg det er få kandidater å velge mellom, og da spesielt hvis man legger ambisjonsnivået til grunn.

Hvis klubben har som mål å overleve sesong etter sesong, så er mulighetene flere, men er ambisjonsnivået topp 8, så tror jeg faktisk ikke det er så mange managere å velge mellom som kan føre klubben dit med nåværende spillerstall. Men Moyes kunne ha greid det. Det paradoksale er jo at også Moyes opplever mye mishag fra Evertons supportere, så fenomenet lever i høyeste grad i alle klubber.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Everton - Stoke City

Innlegg Morten T. » 31 Mar 2013, 00:44

mfkpotter skrev:Om Sunderland gjør rett i og sparke han vil tiden vise, men de tar et valg mange andre klubber i samme situasjon ofte gjør.

Og statistisk og historisk sett så er de valgene, med overveldene flertall, feil.
Det er forska mye på dette de siste årene og det viser seg svært ofte, forbløffende nok, at det å skifte trener/manager har liten positiv effekt. Snarere tvert i mot. Allikevel fortsetter klubbledelser verden over å ta kontraproduktive avgjørelser fordi de trenger noen å legge skylda på, og for å blidgjøre supportere og sponsorer på kort sikt.

Fotballen er en merkelig buisness... :|
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Everton - Stoke City

Innlegg Lilledino » 31 Mar 2013, 10:30

Richard Prestegård skrev:Det er uansett liten tvil om at neste kamp blir UTROLIG viktig! Da kommer Aston Villa på besøk til Britannia Stadium i en skikkelig sekspoenger. Lørdag 6. aprill klokka 16:00. Det kan være farvel med nedrykkssumpa for en periode eller et magaplask rett uti! Brrrrrrr


Lørdag snur vi nedgangen, tar garantert 3 poeng og slipper å stresse med nedrykk...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 195 gjester