Everton - Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Everton - Stoke City

Innlegg Sven-Erik » 30 Mar 2013, 21:18

Lilledino skrev:
Sven-Erik skrev:da er Adam og Jones inne for Chrouch og Cameron. Jeg mener byttene kommer for sent. Mer tilhenger av Rekdal som bytter med en gang han ser at ting ikke funker!

I er sjef !!!


Leser boken hans nå
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Everton - Stoke City

Innlegg Sven-Erik » 30 Mar 2013, 21:20

3 min tillegg
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Everton - Stoke City

Innlegg bjørn123 » 30 Mar 2013, 21:20

Jerome viser dessverre sine begrensende fotballforståelse/ finfølelse. Nå går jeg ut og drikker meg full
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Everton - Stoke City

Innlegg Lilledino » 30 Mar 2013, 21:23

Grattis med 0 poeng til !!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Everton - Stoke City

Innlegg centauri » 30 Mar 2013, 21:24

Hvorfor er det aldri mulig å bytte i pausen, eller etter 60 min?
Eller enda bedre - ikke starte med Whelan og Walters (dream on..)
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Everton - Stoke City

Innlegg Sven-Erik » 30 Mar 2013, 21:25

Lilledino skrev:Grattis med 0 poeng til !!


Godt vi fikk karret til oss såpass med poeng før jul. Etter jul har vi spilt i blinde.
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Everton - Stoke City

Innlegg Morten T. » 30 Mar 2013, 21:28

Som fotballsupporter har jeg vært med på slike jævlige perioder en drøss av ganger i årenes løp. Det er ikke noe skøy, men i dag synes jeg vi viste bedring og gjorde et ærlig forsøk. Everton har et meget godt lag og det må også tas med i vurderinga.

Nå skrur jeg meg på flaska...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Everton - Stoke City

Innlegg Josef » 30 Mar 2013, 21:28

Nok en for jævlig forestilling, vi virker bedre fordi vi spiller et lag, som er litt som oss på steroider. Men Everton scorer på enmannsferdighet, noe jeg er helt sikker på at vi også hadde kunnet, om vi hadde hatt guts nok til det.

Desverre er vi rett å slett med i nedrykskampen nå, og neste kamp mot Villa er fordømt viktig.

2013 har vært et jævlig Stoke år så langt dere, dette får vi virkelig håpe skal snu, men det ser mørkt ut.
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Everton - Stoke City

Innlegg mfkpotter » 30 Mar 2013, 21:44

Den desidert dårligste manageren i PL tenker inne i sitt lille hode, hva skal jeg gjøre for å ta poeng på bortebane mon tro?
Jo jeg har svaret, jeg sender utpå Whelan, Walters, Crouch, og Shotton. Mannen er faktisk dummere enn jeg har forestilt meg noen gang tidligere, det er jævla synd at denne mannen ikke har har blitt kastet ut av byen for lenge lenge siden.
Nå gjør han mine spådommer til sanne med å sende det desidert dårligste laget meget fortjent ned en divisjon.

Jeg har advart mot hva denne mannen kommer til å gjøre med laget og byen, veldig synd at klubbens eier ikke har sett hva som har skjedd med laget det siste året og tatt affære.

Tony Pulis uttalte før kampen at manglende konsentrasjon blant spillerne har kostet alle disse tapene på bortebane. Hvis du mener det TP så bør noen snarest sende deg til lege for å sjekke at du er frisk.
At samme mann også uttaler at poeng på bortebane er bonus poeng gjør meg bare totalt oppgitt.

Jeg skjønner meget godt alle de tusener av mennesker som ikke har fornyet sitt sesong kort, bruk heller pengene på ferie til alle i familien.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Everton - Stoke City

Innlegg Lilledino » 30 Mar 2013, 21:44

Josef skrev:Nok en for jævlig forestilling, vi virker bedre fordi vi spiller et lag, som er litt som oss på steroider. Men Everton scorer på enmannsferdighet, noe jeg er helt sikker på at vi også hadde kunnet, om vi hadde hatt guts nok til det.

Desverre er vi rett å slett med i nedrykskampen nå, og neste kamp mot Villa er fordømt viktig.

2013 har vært et jævlig Stoke år så langt dere, dette får vi virkelig håpe skal snu, men det ser mørkt ut.


Ja, vi er nå i nedrykksgjørma.. Men slapp av, vi rykker ikke ned... vi skal klare å få 6 poeng til .
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 244 gjester