Newcastle United vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Newcastle United vs Stoke City

Innlegg TrondG » 10 Mar 2013, 18:56

For en patetisk padde TP er. Hvor arrogant er det ikke å bruke kun to bytter i dag? For en jævla gjeng! Takke seg til at Brann varter opp med festfotball neste helg mot Vålerengen. Larsen, Huse, Askar og Pusic skaper mer enn disse steinblokkene vi har i Stoke.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Newcastle United vs Stoke City

Innlegg O2Stokie » 10 Mar 2013, 18:59

I dag spilte vi en veldig, veldig god kamp, beste jeg har sett på lenge. Men to UTROLIGE personlige feil ødelegger for oss. Glenn Whelan er søppeldårlig for tiden, og jeg forstår ikke hvorfor ikke Adam eller Whitehead kan få spille i stedet for gauthue fra Irland. SELG han fort som f... Så forbanna nå at jeg skjelver.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Newcastle United vs Stoke City

Innlegg mahoney » 10 Mar 2013, 19:00

Tja... Hva skal en si...? Er tydelig at redselen for å tape er større enn ønsket om å vinne. Vi går ikke i angrep når vi har muligheten, men slår heller støtte eller på tvers noe som fører til flere farlige overganger for N,castle. Hele den defensive holdningen til Pulis smitter over på spillerne i en kamp vi hadde en gyllen mulighet til å få med poeng fra....
Gang på gang når vi leder på bortebane så klarer vi å rote bort poengene... Mildt sagt frustrerende...!
3 poeng i neste hjemmekamp er et "must"!
mahoney
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 130
Registrert: 12 Aug 2010, 22:22

Re: Newcastle United vs Stoke City

Innlegg Lilledino » 10 Mar 2013, 19:06

Vi trenger fortsatt 3-4 poeng for å holde oss tror jeg. Med 9 matcher igjen, tror jeg det går .
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Newcastle United vs Stoke City

Innlegg torage » 10 Mar 2013, 19:11

Igjen er Pulis sentral og helt avgjørende i forhold til sine disposisjoner på slutten av en kamp. Skal bli interessant å høre hvorfor han hadde bedt Adam gjøre seg klar på slutten av kampen, for så å måtte gå og sette seg igjen. Forsåvidt ikke overraskende at han igjen tabber seg ut, vi begynner å bli vant med dette over flere år... Mer overraskende er det kanskje at mange ennå ønsker at han skal fortsette som Stokemanager...
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Newcastle United vs Stoke City

Innlegg Knut Ole » 10 Mar 2013, 19:12

Ikke helt enig i at dette er så lavmål. Frykteilg skuffende igjen å slippe inn på overtid igjen. Whelan har all skyld i første skåring med nok en grusom pasning hjemover. Wilson opphever offside når Newcastle avgjør.
Walters er ikke min hoggestabbe i dag. Laget straffen og skårer. Har også grei pasningstreff ser jeg av stat, men en del av disse er støtte.
Ja, vi lager for få store målsjanser, men varierer med noe høyere press enn i det siste. Også noen tendenser til bedre pasningskvalitet på bakken.
Sist endret av Knut Ole den 10 Mar 2013, 19:18, endret 1 gang
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Newcastle United vs Stoke City

Innlegg Knut Ole » 10 Mar 2013, 19:17

torage skrev:Skal bli interessant å høre hvorfor han hadde bedt Adam gjøre seg klar på slutten av kampen, for så å måtte gå og sette seg igjen.

Tror ikke akkurat bytte av Adam på 91 ville gjort stor forskjell, men at Adam har VELDIG mye mer å by på enn Whelan i 2*45 er jeg overbevist om. Start med Adam + Nzonzie mot wba, please!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Newcastle United vs Stoke City

Innlegg centauri » 10 Mar 2013, 19:19

Håpet nesten av Walters skulle misse straffe, så TP endelig skulle forstå at W. faktisk er ubrukelig.
Scoringen holdt vel til startoppstilling ut sesongen er jeg redd.... :cry:
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Newcastle United vs Stoke City

Innlegg Knut Ole » 10 Mar 2013, 19:20

mahoney skrev:Leser at Stoke er det eneste laget i PL som ikke har skapt en eneste stor målsjanse i løpet av de to siste rundene :o På sesongbasis er det bare Sunderland som har færre (22) mot Stokes (23). Her er det forbedringspotensiale :D for å si det mildt.... Kunne godt begynt idag...

Hallo!!
Ikke tro blindt på det du leser. Adam i tverra, Crouch alene med keeper, og en strafferedning i de to siste matcene før denne.
Altfor lite såklart, men litt vel tabloid å si Stoke ikke har hatt store sjanser.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Newcastle United vs Stoke City

Innlegg Knut Ole » 10 Mar 2013, 19:22

centauri skrev:Håpet nesten av Walters skulle misse straffe, så TP endelig skulle forstå at W. faktisk er ubrukelig.

Så synd Stoke skåret .....
Sorry!
(mye pussig å lese på egen supporterside)
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 230 gjester