Fulham - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Fulham - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 23 Feb 2013, 20:28

En liten oppdatering her fra London. Var på kampen og helt rett som Richard skriver; makan til dårlig stemning, det var kun ved scoringen det var noe særlig liv i Fulham supporterne. Ikke spesielt høy stemning på Stoke tribunen på Putney End heller. Forsøk på noe synging og Delaihla gikk vel en gang eller to men gjennomgående dårlig stemning. Og flere av spillerne fikk litt pepper for dårlig innsats, spesielt Walters som var eksepsjonell dårlig! Det er jo et stort paradoks at PL's dårligste spiller har spilt flest sammenhengende kamper av alle utespillerne. En spiller som neppe hadde nådd benken hos noen av de 19 andre klubbene...
Ganske enig med MFK Potters, du treffer bra. Synes vel Shawx var bedre enn under middels og begge amerikanerne var fryktelig svake! Og ikke overraskende; når det gjelder TP og laguttak og taktikk - det er forferdelig. Læringskurven siden 2008 er fortsatt helt rett, ikke antydning til stigning!

PS! Dro rett til Griffin Park og Brentford-Walsall etter kampen, det var jævlig kaldt og usedvanlig dårlig underholdning og ble toppet med 0-0.......
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Fulham - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 23 Feb 2013, 22:12

Svein Nilsen skrev:PS! Dro rett til Griffin Park og Brentford-Walsall etter kampen, det var jævlig kaldt og usedvanlig dårlig underholdning og ble toppet med 0-0.......

Spilte Cuvelier for Walsall ? Hvordan klarte han seg, i så fall :?:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Fulham - Stoke

Innlegg vegar56 » 24 Feb 2013, 15:54

TrondG skrev:I dag fikk vi nesten ikke preget kampen i det hele tatt, og vi skapte én sjanse i 1. omg!

Og i stedet for å sette opp Ethington på en 100% så skal Walters gå med ballen selv og avslutte fra dårlig posisjon.
Kanskje på tide å prøve Walters i en supersub-rolle, og stille det beste laget fra start. Jonathan er ikke i sin beste form.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Fulham - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 25 Feb 2013, 11:20

Torstein Norevik skrev:
Svein Nilsen skrev:PS! Dro rett til Griffin Park og Brentford-Walsall etter kampen, det var jævlig kaldt og usedvanlig dårlig underholdning og ble toppet med 0-0.......

Spilte Cuvelier for Walsall ? Hvordan klarte han seg, i så fall :?:
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Fulham - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 25 Feb 2013, 11:20

Torstein Norevik skrev:
Svein Nilsen skrev:PS! Dro rett til Griffin Park og Brentford-Walsall etter kampen, det var jævlig kaldt og usedvanlig dårlig underholdning og ble toppet med 0-0.......

Spilte Cuvelier for Walsall ? Hvordan klarte han seg, i så fall :?:


Nei, han spilte ikke.

"Dessverre" hadde jeg overtalt 7 av mine kollegaer til å bli med på Fulham kampen med lovnad om at dette blir en rysare av en kamp med stor stemning, bra fotball og et sterkt Stoke lag som skulle ta poeng. Jeg bommet på ALLE mine påstander! Har hatt en tøff tid med kollegane mine etter kampen og tøft på kontoret i dag også. Mest med å prøve å forklare hvordan NOEN av spillerne på banen kunne tjene en halv million i uka. I tillegg fikk vi dårlige plasser på bortetribunen, vi satt nærmere Themsen enn gresset! Selv Stoke supporterne skuffet stort. Alt i alt en begredelig dag........
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Fulham - Stoke

Innlegg vegar56 » 25 Feb 2013, 16:55

Dagens snakkis er Huths albue på en Fulham-spiller på Stoke-corner i 2. omgang.
Har sett den, og den er VELDIG stygg.
Tror neppe Huth spiller neste kamp når FA har fått sett nærmere på den.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Fulham - Stoke

Innlegg Knut Ole » 25 Feb 2013, 19:32

Svein Nilsen skrev:
Torstein Norevik skrev:
Svein Nilsen skrev:PS! Dro rett til Griffin Park og Brentford-Walsall etter kampen, det var jævlig kaldt og usedvanlig dårlig underholdning og ble toppet med 0-0.......

Spilte Cuvelier for Walsall ? Hvordan klarte han seg, i så fall :?:


Nei, han spilte ikke.

"Dessverre" hadde jeg overtalt 7 av mine kollegaer til å bli med på Fulham kampen med lovnad om at dette blir en rysare av en kamp med stor stemning, bra fotball og et sterkt Stoke lag som skulle ta poeng. Jeg bommet på ALLE mine påstander! Har hatt en tøff tid med kollegane mine etter kampen og tøft på kontoret i dag også. Mest med å prøve å forklare hvordan NOEN av spillerne på banen kunne tjene en halv million i uka. I tillegg fikk vi dårlige plasser på bortetribunen, vi satt nærmere Themsen enn gresset! Selv Stoke supporterne skuffet stort. Alt i alt en begredelig dag........

Ikke spilte han og han er heller ikke i troppen deres.
Var forøvrig vitne til, og kan underskrive på det Svein skriver.

En lørdagsettermiddag på Griffin Park anbefales IKKE på det varmeste i februar. Var såpass frossen at det etterhvert var krevende å prate. Kakao / te i pausen framfør kaldt øl-
På den annen side... man må lide for skjønnheten eller i dette tilfelle for å kvittere ut en ny bane i Groundhopper-ligaen.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Fulham - Stoke

Innlegg Morten T. » 25 Feb 2013, 20:09

Er Cuvelier fortsatt i Walsall?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Fulham - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 25 Feb 2013, 22:07

Morten T. skrev:Er Cuvelier fortsatt i Walsall?

Jeg trodde han fremdeles var i Walsall.... ;) Men i følge Stokes hjemmesider, kom han tilbake i januar etter endt låneopphold i Walsall, hvor han gjorde det meget bra og for øvrig scoret tre ganger på 22 kamper.

Han er ikke i 25-mannstroppen, men det trenger han vel heller ikke ettersom han er under 21..... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Fulham - Stoke

Innlegg Morten T. » 25 Feb 2013, 22:09

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Er Cuvelier fortsatt i Walsall?

Jeg trodde han fremdeles var i Walsall.... ;) Men i følge Stokes hjemmesider, kom han tilbake i januar etter endt låneopphold i Walsall, hvor han gjorde det meget bra og for øvrig scoret tre ganger på 22 kamper.

Han er ikke i 25-mannstroppen, men det trenger han vel heller ikke ettersom han er under 21..... ;)

Kom han ikke tilbake fordi han ble skadet?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 195 gjester