Fulham - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Fulham - Stoke

Innlegg bjørn123 » 23 Feb 2013, 16:40

Så jævla dårlig var det ikke. Her skulle det stått 1-1. Walters skal faen men ikke ta flere straffer :twisted:
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Fulham - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 23 Feb 2013, 16:42

JonC skrev:Ja, det ble myyyye bedre når vi satte inn Jones på slutten. Det gjorde seg. Han jobbet og slet og var på rett plass til rett tid da det trengtes som mest :oops: :? --- NOT

Det ble i hvert fall ikke verre.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Fulham - Stoke

Innlegg O2Stokie » 23 Feb 2013, 16:42

Liten forskjell på et godt resultat og et dårlig et. En straffebom og litt magi fra en spiller (som vi aldri får se fra en Stoke- spiller) og så er det rævva. Med straffeskåring så hadde dette vært greit. Føler at Pulis starta med feil lag i dag igjen på bortebane. På tide å putte Walters på benken.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Fulham - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 23 Feb 2013, 16:44

bjørn123 skrev:Så jævla dårlig var det ikke. Her skulle det stått 1-1. Walters skal faen men ikke ta flere straffer :twisted:

Han har visstnok brent 4 de to siste sesongene. Da har han vel snart brent flere enn han har scoret på... :(
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Fulham - Stoke

Innlegg torage » 23 Feb 2013, 16:45

Torstein Norevik skrev:Nå må Walters få avløsning som straffeskytter ! Han er langt fra sikker nok til å inneha den rollen. Nå har han vel brent 2 av 3 denne sesongen, og brente vel noen i fjor også :(


Det er jo det som er så komplett uforståelig. Walters kan gjøre alt galt, og så få full tillit i neste kamp. Han starter helt sikkert, og blir sikkert den som tar neste straffe også. Herregud hvor oppgitt jeg er over Pulis!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sist endret av torage den 23 Feb 2013, 16:46, endret 1 gang
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Fulham - Stoke

Innlegg JonC » 23 Feb 2013, 16:46

På 94.12 får Stoke corner og siste mulighet til poeng. Begovic er på vei opp og vil delta, men blir STOPPET av Pulis. Selvfølgelig, vi kunne jo risikert å tape med 2. Ta deg en BOLLE Pulis :twisted:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Fulham - Stoke

Innlegg TrondG » 23 Feb 2013, 16:54

Vet ikke helt hva jeg skal si.. Vi stinker borte, har gjort det siden vi rykket opp, og kommer til å fortsette med det - under TP. Likevel føler jeg at vi burde ha fått med oss ett poeng i dag. Schwarzer satte en stopper for det ved å redde Walters' pinglestraffe, og en ufattelig god involvering i situasjonen der Crouch kom seg igjennom. I tillegg traff selvølfelig Berbatov 100 % rent på scoringen sin - ingenting Bego kunne ha gjort der.

Uansett savner jeg de gode, farlige trykkbølgene vi ofte sender fremover når vi jakter scoring. I dag fikk vi nesten ikke preget kampen i det hele tatt, og vi skapte én sjanse i 1. omg! Alt for svakt, og et skuffende resultat.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Fulham - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 23 Feb 2013, 17:12

Jeg synest at vi i dag også blir liggende for langt tilbake. Da skaper vi - som vanlig - lite og ingenting fremover. Og når vi da kommer under, blir det vanskelig, selv om jeg faktisk hadde tro på at vi skulle kunne greie det i dag. Bedre var nemlig ikke Fulham :?

Når vi spiller på denne måten må i alle fall kontringene være helhjertede. Det var de ikke i dag. Det går for seint og blir for puslete og ubesluttsomt når vi kontrer.

Ingen kanondebut av Shea, men jeg tror nok han har langt mer å gå på. Han har vært skadet lenge, og er nok litt rusten. Viste noen eksempler på bra teknikk, og kan nok bli en spennende spiller på sikt. ;)

Vi må våge mer på bortebane når vi møter lag som Fulham, som vi i utgangspunktet skal være fullt på høyde med. Vi er best når vi tør å spille vårt spill, og ikke bare ligger og venter og lar motstanderen flytte opp sitt lag i stedet. Settes de under press vil de gjøre feil, det unngår de når de får spille i ro og mak til de nærmer seg vår seksten-meter. :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Fulham - Stoke

Innlegg mfkpotter » 23 Feb 2013, 19:21

Stoke er og forblir det dårligste laget i PL, at TP kjører på som tidligere på bortebane viser egentlig det jeg har sagt hele tiden, mannen er den aller dårligste managaren du finner i PL.
Med en taktikk alle har sett ca 100 ganger før og en total skivebom på laguttak igjen, så lurer jeg rett og slett på om mannen lider av en sydom som kalles alzheimer. Det er åpenbart at idioten ikke har noen av de tidligere bortekampene i sine minner, når han igjen steller til en katastrofe av en bortekamp. Han spiller ikke selv men taktikken og laguttaket hører hjemme på Ekebergsletta i 8.divisjon. For min del så kan Stoke heller spille i league 1 eller 2 og prøve å spille fotball, dette mølet som vises nå tror jeg snart ingen gidder å se på. All ære til de supporterne som gidder å kaste bort sine pund på å se Stoke i PL, spørsmålet er vel egentlig om det er noen vits i å utvide på Britannia.
Stoke skulle hatt to røde kort i dag, en tre kampers karantene på Huth nå tror jeg idioten TP skal få problemer med å forklare, med tanke på at han sendte ut den eneste midtstopperen Stoke hadde som back up på hue og ræva ut av klubben.

Det var ikke bare TP som var helt ute av det i dag, flere spillere var så skremmende dårlig at jeg virkelig lurer på hva de driver med til daglig på Clayton Wood.

Begovic - Bra, er vel egentlig den eneste som holder PL nivå.
Shotton - Til han og være så spiller han en av sine bedre kamper
Huth - Godkjent, men skulle ha fått rødt kort.
Shawcross- Godkjent minus.
Wilson - Helt tydelig ute av kamptrening og touch, meget svak kamp.
Cameron - En gedigen skuffelse, dette var noe av det dårligste jeg har sett av enkeltspiller i PL.
Whelan - En championship spiller som kun evner en ting, å spille ballen tlbake på banen.
N`Zonzi - Kom aldri inn i kampen, men spiller med brukket nese nesten hele kampen. Skulle også ha vært utvist.
Etherington - En skygge av seg selv
Walters - Dette er den dårligste kampen en enkel spiller i PL noensinne, fantastisk at han får komme på banen i 2.omgang.
Crouch - har vært ute av form i ca 5 måneder, at han starter denne kampen sier vel alt om han som bestemmer.

Shea - Trenger tid på å komme inn i PL modus, men dette er en spennende spiller.
Jerome - Skulle ha startet kampen, gjør liver surt for Fulham forsvaret, men får dessverre ingen service.
Jones - Gjør det bedre enn sin forgjenger Crouch, men får det vanskelig han også med elendige medspillere.

Pulis - Bommer på absolutt alt, taktikk og laguttak gjør at mannen ser mer og mer ut som en vits.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Fulham - Stoke

Innlegg jørgen » 23 Feb 2013, 19:39

mfkpotter skrev:Stoke er og forblir det dårligste laget i PL, at TP kjører på som tidligere på bortebane viser egentlig det jeg har sagt hele tiden, mannen er den aller dårligste managaren du finner i PL.
Med en taktikk alle har sett ca 100 ganger før og en total skivebom på laguttak igjen, så lurer jeg rett og slett på om mannen lider av en sydom som kalles alzheimer. Det er åpenbart at idioten ikke har noen av de tidligere bortekampene i sine minner, når han igjen steller til en katastrofe av en bortekamp. Han spiller ikke selv men taktikken og laguttaket hører hjemme på Ekebergsletta i 8.divisjon. For min del så kan Stoke heller spille i league 1 eller 2 og prøve å spille fotball, dette mølet som vises nå tror jeg snart ingen gidder å se på. All ære til de supporterne som gidder å kaste bort sine pund på å se Stoke i PL, spørsmålet er vel egentlig om det er noen vits i å utvide på Britannia.
Stoke skulle hatt to røde kort i dag, en tre kampers karantene på Huth nå tror jeg idioten TP skal få problemer med å forklare, med tanke på at han sendte ut den eneste midtstopperen Stoke hadde som back up på hue og ræva ut av klubben.

Det var ikke bare TP som var helt ute av det i dag, flere spillere var så skremmende dårlig at jeg virkelig lurer på hva de driver med til daglig på Clayton Wood.

Begovic - Bra, er vel egentlig den eneste som holder PL nivå.
Shotton - Til han og være så spiller han en av sine bedre kamper
Huth - Godkjent, men skulle ha fått rødt kort.
Shawcross- Godkjent minus.
Wilson - Helt tydelig ute av kamptrening og touch, meget svak kamp.
Cameron - En gedigen skuffelse, dette var noe av det dårligste jeg har sett av enkeltspiller i PL.
Whelan - En championship spiller som kun evner en ting, å spille ballen tlbake på banen.
N`Zonzi - Kom aldri inn i kampen, men spiller med brukket nese nesten hele kampen. Skulle også ha vært utvist.
Etherington - En skygge av seg selv
Walters - Dette er den dårligste kampen en enkel spiller i PL noensinne, fantastisk at han får komme på banen i 2.omgang.
Crouch - har vært ute av form i ca 5 måneder, at han starter denne kampen sier vel alt om han som bestemmer.

Shea - Trenger tid på å komme inn i PL modus, men dette er en spennende spiller.
Jerome - Skulle ha startet kampen, gjør liver surt for Fulham forsvaret, men får dessverre ingen service.
Jones - Gjør det bedre enn sin forgjenger Crouch, men får det vanskelig han også med elendige medspillere.

Pulis - Bommer på absolutt alt, taktikk og laguttak gjør at mannen ser mer og mer ut som en vits.


Hvis det er attraktiv fotball du er ute etter så burde du heller finne deg en annen klubb! Det at du heller vil se tika-taka-fotball i 2 div enn at laget spiller i PL er noe av det mest idiotiske jeg har hørt noen si.

Men jeg er også drittlei hvordan vi spiller på bortebane. Vi satser så lite at det beste resultatet vi kan få er MAKS 1-0, og som regel slipper vi inn mål når vi ligger så dypt at alle kampene våre borte vil nok dette sjelden skje. Det er bedre å peise på og heller kanskje vinne 30 % av kampene borte. Si at vi spiller 10 bortekamper og med dagens taktikk blir det 1-3-5. Det er 6 poeng. Med offensiv tankegang kan dette heller bli 4-0-6 og vi har 12 poeng. Altså 6 poeng mer....
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 208 gjester