Stoke - Reading

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Reading

Innlegg Sven-Erik » 09 Feb 2013, 18:53

Gratulerer med 3 poeng!! :D
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke - Reading

Innlegg Lilledino » 09 Feb 2013, 18:54

Knut Ole skrev:Grattis Stoke-mates!
Fullt fortjent 3 poenger


Med tanke på posession og sjanser, var dette fullt fortjent.. Men vi må ha innpå folk som scorer fra 1 minutt !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Reading

Innlegg mahoney » 09 Feb 2013, 18:55

Herlig med tre poeng..., men dette ble unødvendig spennende.. Godt innhopp av Jerome, som snart bør få starte kampen også..Men deilig med tre poeng igjen...!
mahoney
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 130
Registrert: 12 Aug 2010, 22:22

Re: Stoke - Reading

Innlegg Knut Ole » 09 Feb 2013, 19:00

Lilledino skrev:Endelig..
KJ og Cameron sørget for dette !!!

Enig Dino
+ til Etherington, Nzonzi, Huth
Sjeldent stille for Bego, men han og VI kunne naturligvis ikke spares de siste ti min.
Godt dommeren holdt hode kaldt i sluttsekundet da Shotton var i ferd med å surre seg helt bort (først brudd på midten og så fysisk kontakt i boksen)
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Reading

Innlegg TrondG » 09 Feb 2013, 19:05

VEL FORTJENT! Deilige poeng, spesielt etter siste ti spennende minutter. Lite å gjøre med reduseringen til Reading. Ethers, Huth, CJ og nZonzi var gode i dag!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Stoke - Reading

Innlegg Svein Nilsen » 09 Feb 2013, 19:09

Kun 3 poeng som betyr noe! Vi var klart bedre enn et utrolig dårlig Reading lag. Det var først når mannen med capsen helt nede på neserota ba laget rygge hjem på 2-0 at Reading kom inn i kampen. Og, dommeren kunne blåst straffe til Reading på overtid! Grattis alle Stokies, dette var svært viktig!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Reading

Innlegg Torstein Norevik » 09 Feb 2013, 19:23

Tre utrolig viktige poeng som smaker fantastisk, selv om det også i dag var mye å sette fingeren på.

Vi fører kampen og har full kontroll bakover, mot et Reading-lag som nok må komme i kategorien ett av de aller dårligste lagene i Premier League. Derfor SKAL vi da også vinne hjemme på Britannia.

Men vi skal selvsagt ikke slippe inn mål på corner, med såpass mange sterke hodespillere på banen.

Fremover synest jeg igjen vi virker langt giftigere og farligere med Jerome/Jones på topp enn med Crouch/Walters. På tide at rollene blir skiftet om, med hensyn til hvem som starter på benken. Begge målene våre kommer etter skiftet, og med litt mer hell og dyktighet kunne vi faktisk ha putta et par til...

Synest Ethers var frisk i dag, og jeg synest også Kightly viser prov på gryende form, selv om han må jobbe litt med innleggene.

Alt i alt - positivt med tre poeng, men det er fortsatt mye å jobbe med offensivt.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Reading

Innlegg Torstein Norevik » 09 Feb 2013, 19:27

Svein Nilsen skrev:Kun 3 poeng som betyr noe! Vi var klart bedre enn et utrolig dårlig Reading lag. Det var først når mannen med capsen helt nede på neserota ba laget rygge hjem på 2-0 at Reading kom inn i kampen. Og, dommeren kunne blåst straffe til Reading på overtid! Grattis alle Stokies, dette var svært viktig!

Akkurat det merket jeg meg også, Svein, at Reading fikk sitt mål og kom inn i kampen igjen kort tid etter at Pulis hadde bedt laget roe seg ned og trekke bakover. Under forutsetning av at jeg tolket gestikuleringen hans riktig da, vel og merke.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Reading

Innlegg Lilledino » 09 Feb 2013, 19:29

Torstein Norevik skrev:Tre utrolig viktige poeng som smaker fantastisk, selv om det også i dag var mye å sette fingeren på.

Vi fører kampen og har full kontroll bakover, mot et Reading-lag som nok må komme i kategorien ett av de aller dårligste lagene i Premier League. Derfor SKAL vi da også vinne hjemme på Britannia.

Men vi skal selvsagt ikke slippe inn mål på corner, med såpass mange sterke hodespillere på banen.

Fremover synest jeg igjen vi virker langt giftigere og farligere med Jerome/Jones på topp enn med Crouch/Walters. På tide at rollene blir skiftet om, med hensyn til hvem som starter på benken. Begge målene våre kommer etter skiftet, og med litt mer hell og dyktighet kunne vi faktisk ha putta et par til...

Synest Ethers var frisk i dag, og jeg synest også Kightly viser prov på gryende form, selv om han må jobbe litt med innleggene.

Alt i alt - positivt med tre poeng, men det er fortsatt mye å jobbe med offensivt.


Hvor mye vedder du på at Walter starter neste match mot Fulham. Tipper oddsen for at han spiller er 1.000001
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Reading

Innlegg Torstein Norevik » 09 Feb 2013, 19:32

Lilledino skrev:
Torstein Norevik skrev:Tre utrolig viktige poeng som smaker fantastisk, selv om det også i dag var mye å sette fingeren på.

Vi fører kampen og har full kontroll bakover, mot et Reading-lag som nok må komme i kategorien ett av de aller dårligste lagene i Premier League. Derfor SKAL vi da også vinne hjemme på Britannia.

Men vi skal selvsagt ikke slippe inn mål på corner, med såpass mange sterke hodespillere på banen.

Fremover synest jeg igjen vi virker langt giftigere og farligere med Jerome/Jones på topp enn med Crouch/Walters. På tide at rollene blir skiftet om, med hensyn til hvem som starter på benken. Begge målene våre kommer etter skiftet, og med litt mer hell og dyktighet kunne vi faktisk ha putta et par til...

Synest Ethers var frisk i dag, og jeg synest også Kightly viser prov på gryende form, selv om han må jobbe litt med innleggene.

Alt i alt - positivt med tre poeng, men det er fortsatt mye å jobbe med offensivt.


Hvor mye vedder du på at Walter starter neste match mot Fulham. Tipper oddsen for at han spiller er 1.000001

Jeg vedder aldri på veddemål jeg er garantert å tape.... ;) :lol:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 225 gjester