Stoke - Everton

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Everton

Innlegg Lilledino » 01 Jan 2011, 19:03

for å si deyt slik,

Vi tok 3 poeng i dag, som vi kanskje ikke heeelt fortjente. Men, det veier opp mot fulham Helvete .....

8 Plass !! Det kan vi like...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Everton

Innlegg torage » 01 Jan 2011, 19:05

Godt nyttår :) Deilig å starte året med 3 viktige poeng, men for å være ærlig så var det ikke så mye mer å glede seg over i dag. Det må være at vi også vinner på en svært dårlig dag :D
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Stoke - Everton

Innlegg Bjarne » 01 Jan 2011, 19:07

fantastisk innsats :twisted: Kvaliteten er litt bob-bob..
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Stoke - Everton

Innlegg mfkpotter » 01 Jan 2011, 19:54

Ingen imponerende forestilling, men akkurat nå tar jeg poengene og glemmer alt annet. Jones plutselig tilbake, Stokes beste spiller i dag. Vi ligger lavt og blir til tider utspilt av Everton, men forsvaret klarer seg bra.
Når du ser en venstre back som Baines hos Everton, så ser jeg hva Stoke går glipp av. Hadde jeg vært Tony Pulis så hadde jeg kjøpt han i morgen, ta med Distin samtidig som har en enorm fart til å være midstopper.
Dårlig spill topp innsats, veldig godt innhopp av Tuncay som jeg tror spilte sin siste kamp for Stoke i dag.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Stoke - Everton

Innlegg Knut Ole » 01 Jan 2011, 20:05

Well, en "typisk" Stoke seier, og det er jeg fornøyd med :)
Jones tilbake etter anonyme matcher. Velidg positivt! Forarbeid til sin egen skåring og til 2-0 målet + jobber brukbart ,også hjemover. Har han hatt en man-to-man talk i går, tro? Ethrington stort sett veldig bra og er brilliant foran viktige skåringen. Synes begge stopperne er bra, og sentral midtbane jobber veldig (jeg ser også at Delap ikke spiller spes. godt). Backene våre avslører manglende ferdigheter (ballsikkerhet, tempo, svake offensive bidrag), men jeg har en mistanke om at TP fortsatt vil gi Collins tillitt.
Men vi banker et bra lag, og låser dem etterhvert veldig bra av i 2.omg.
Herlig start på 2011, dette! Bring on man.u.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Everton

Innlegg pål - lillehammer » 01 Jan 2011, 21:03

Synes vi har funnet måten å spille på som passer laget bra. BB gir jeg i dag til vår kaptein Ryan Shawcross han var meget sterk og god i dag. Synes også Kenwyne Jones er på gang igjen. Mulig det ikke var noen stor kamp men det er meget sterkt å slå Everton såpass solid som vi gjorde.

Nå er det på tide å gjøre en skikkelig kamp mot United
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Stoke - Everton

Innlegg Svein Nilsen » 01 Jan 2011, 21:53

I dag var 3 poeng det aller viktigste. At vi egentlig spiller en møkkakamp skiter jeg i. Midtstopperne klarte seg bra, ShawX som bestemann. Hyggelig opptur for Kenwyn. Fuller med en av sine svakeste kamper........litt Bambi over Ric i dag. Backene våre er vel ikke bedre enn de viste i dag. Enig i at Baines er fryktelig god som back! Og farten til Distin - imponerende! Jeg skriker fortsatt etter en sentral midtbane med LITT fotballforståelse! Ok at Delap jobber bra, men bidrar jo absolutt ingenting kreativt. Og Whitehead er nære utvisning i annen hver kamp..........
Men, herregud 3 poeng!!!!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Everton

Innlegg O2Stokie » 01 Jan 2011, 23:35

3 poeng i dag var helt avgjørende for at vi kan gå inn i overgangsvinduet og kanskje få inn et par tre gode tilvekster. Hadde ikke gjort noe om vi fikk inn en spiss som kan spille ved siden av KJ og skåre mål, Fuller var katastrofalt dårlig i dag. Bambi på glatt isen var en god beskrivelse. Likte ikke at Whelan kom inn i dag, fryktet at vi skulle miste kampen på slutten da, men det var faktsik en god avgjørelse av TP, vi "låste" den gode midtbanen til Everton resten av kampen, og de siste 10-15 min var bare en transportetappe.
8 plass er fantastisk, men forskjellen på himmel og helvete er liten i år.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Stoke - Everton

Innlegg Knut Ole » 02 Jan 2011, 12:59

Og Whitehead er nære utvisning i annen hver kamp..........
Men, herregud 3 poeng!!!!!

Puhhhh Whitehead, ja. Virket overtent i går. Vi kan iallefall ikke si at vi hadde dommern i mot oss i går. Deano burde vel hatt to gule kort. Mulig kort nr. 2 hadde sittet løsere 5-10 min seinere dvs. med litt større avstand fra kort nr. 1?? Sånt skal jo ikke bety noe da en forseelse er en forseelse, men.....
På tross av varierende pasningsfot synes jeg mannen forøvrig er viktig for oss, f.eks. i en kamp som i går. Han gjør en voldsom jobb som førsteforsvarer og står opp mot dyktig Everton midtbane. På den måten blir Shawx + Higgi litt avlastet, og jobben blir noe enklere for dem. 0 - null - baklengs!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 45 gjester

cron