Stoke - Wigan

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Wigan

Innlegg jørgen » 31 Jan 2013, 00:27

Vi kan for min del spille kjedeligere, så lenge vi vinner! Resultatene teller, men hvis man forsvarer seg gjennom en hel kamp er sannsynligheten større for at man taper.

Det som frustrerer meg er byttene og laguttaket. Slike ting skal være en grei jobb for en manager når vi har det laget vi har, men TP mesterer ikke dette.

Jeg mener vårt store problem er at kantene våre er for dårlige, og så og si ALDRI kommer til innleggsposisjoner. Spiller man den fotballen vi spiller er man avhengig av å skape noe fra kant, og gjør man ikke det har man fint få strenger å spille på!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Stoke - Wigan

Innlegg Torstein Norevik » 31 Jan 2013, 01:09

jørgen skrev:Det som frustrerer meg er byttene og laguttaket. Slike ting skal være en grei jobb for en manager når vi har det laget vi har, men TP mesterer ikke dette.

Og her er Pulis reaksjon på publikums mishagsytringer ved de aktuelle skiftene.... (sakset fra this is staffordshire)

Pulis upset the home support when following the 65th-minute substitution of an impressive Adam with the removal soon after of crowd favourite Steven Nzonzi.

Pulis commented: "I think it (crowd disquiet) is everywhere, not just at Stoke. They have paid their money and they have got a right."

Han skal i alle fall ikke beskyldes for overdreven selvkritikk.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 195 gjester