Swansea - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Swansea - Stoke

Innlegg centauri » 19 Jan 2013, 18:59

Nei, nei, nei
Hadde nok ikke forventet poeng mot Swansea,
men det er måten vi taper på :evil:
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Swansea - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 19 Jan 2013, 19:20

En meget skuffende forestilling :( Vi var faktisk langt bedre i 0-4 tapet hjemme mot Chelsea (første timen) enn det vi var i dag ! Ingenting stemmer og det er ikke guts og vilje til å dra dette i land. :(

Pulis bommer som vanlig på taktikken på bortebane, og blir liggende for dypt og vente på at hjemmelaget skal angripe. Den taktikken har han vel knapt tatt et eneste poeng med på fire år, så det er et mysterium at han ennå ikke har skjønt at det ikke nytter. :cry: Vi er klart best når vi står høyt og stresser og presser motstanderen, da pleier vi også å ha fin avstand mellom forsvarsleddet og midtbaneleddet, det har vi ikke i dag. :?

Et annet mysterium for meg er hvorfor Crouch starter i dag foran formspiller nummer èn den siste tiden, Jones :shock:

Greitt nok at Jones heller ikke var veldig god i dag, men de siste månedene har vi nesten alltid virket farligere med kombinasjonen Jones/Jerome enn kombinasjonen Crouch/Adam.... :?

Crouch har vært skuffende svak den siste tiden, og virker totalt ute av form. Synest faktisk han bør selges mens vi ennå har muligheter for å få noen millioner igjen for han. Crouch er snart 32 (30. januar), og all erfaring tilsier at karrierene til spisser på den alderen er på kraftig nedadgående, og det vi ser i øyeblikket av Crouch tilsier ikke noe annet. Gjør vi ikke noe nå, vil vi få slikk og ingenting igjen for han, for ingen er villige til å betale mer enn 2-3 millioner for en spiss som begynner å nærme seg 33-34 år, uansett om han heter Sidibe eller Crouch. ;) Per i dag vil det kanskje være mulig å få 5 millioner for han ? :? Vi var happy da han ble kjøpt, selv om de fleste av oss synest han var altfor dyr, alderen tatt i betraktning. Men da var han faktisk 30, og hadde potensielt 2-3 år igjen på toppnivå. Han har vært OK, men ikke strålende. Nå er likevel to av de årene snart gått, og tiden er kommet for å selge.....mener nå jeg ;)

Det mest bekymringsverdige for tiden er likevel at den utrolige defensive styrken vi viste i starten på sesongen har smuldret fullstendig opp. Etter 14 baklengs på de første 19 kampene - herunder 9 clean sheets - står vi nå med 13 baklengs på de siste fire kampene. :? Det er slett ikke bra :cry:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Swansea - Stoke

Innlegg JonC » 20 Jan 2013, 00:34

Et annet mysterium for meg er hvorfor Crouch starter i dag foran formspiller nummer èn den siste tiden, Jones

Og en ikke så overraskende grunn finner du her:
http://www1.skysports.com/football/news ... Stoke-City
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Swansea - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 20 Jan 2013, 12:40

JonC skrev:
Et annet mysterium for meg er hvorfor Crouch starter i dag foran formspiller nummer èn den siste tiden, Jones

Og en ikke så overraskende grunn finner du her:
http://www1.skysports.com/football/news ... Stoke-City

Den grunnen var jeg for så vidt klar over, og har tenkt på som mulig årsak. Men hvis det er den reelle årsaken til at Jones ble benket, så er vel kanskje en overgang nærmere enn vi skulle like å tro ? :? Og hvis det var grunnen til at han ikke spilte, var det ikke da litt rart at han spilte overhodet ? Han kom jo på som innbytter ? :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Swansea - Stoke

Innlegg JonC » 20 Jan 2013, 13:31

Torstein Norevik skrev:
JonC skrev:
Et annet mysterium for meg er hvorfor Crouch starter i dag foran formspiller nummer èn den siste tiden, Jones

Og en ikke så overraskende grunn finner du her:
http://www1.skysports.com/football/news ... Stoke-City

Den grunnen var jeg for så vidt klar over, og har tenkt på som mulig årsak. Men hvis det er den reelle årsaken til at Jones ble benket, så er vel kanskje en overgang nærmere enn vi skulle like å tro ? :? Og hvis det var grunnen til at han ikke spilte, var det ikke da litt rart at han spilte overhodet ? Han kom jo på som innbytter ? :?

Kanskje Pulis gikk bort til Dansken og spurte om det var greit? :? Kampen var jo i realiteten avgjort på stillingen 2-0 (59 min) da KJ kom inn i det 63.min.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Swansea - Stoke

Innlegg O2Stokie » 20 Jan 2013, 17:52

Det defensive kan vel være et resultat av at vi nå spiller med to back'er som ikke er back'er? Wilkinson har spilt en del i det siste, men jeg mener tom Cameron er en bedre h back enn Wilko, selv om Cameron egentlig pleier å spille sentralt. Cameron og Wilson er de beste alternativene, men hva med å få de inn der de egentlig skal spille? Tenk dere en sentral midtbane med N'Zonzi, Wilson og Cameron? Mye bedre enn de som spiller der i dag. Vi trenger back'er!
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 195 gjester