Stoke - Chelsea

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg Svein Nilsen » 12 Jan 2013, 18:52

Da er det bare å se fremover til neste kamp. Det eneste som er helt sikkert da; JONATHAN WALTERS STARTER OG HAN TAR EVNT STRAFFESPARK! Jeg drar gjerne bort til Stoke og kjører han tilbake til Ipswich, makan! Nå er jeg skuffet og forbanna!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg ToGra » 12 Jan 2013, 18:54

Bare trist :cry:
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg TrondG » 12 Jan 2013, 18:56

Dette var en løyen kamp. Mye rart. Håper bare dette ikke blir et negativt vendepunkt for oss. 7 baklengs og null scoringer på 2 (3) kamper lukter vondt..
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg Reidar a stokie » 12 Jan 2013, 18:56

Perfekt jubileum for Walters(100 kamper i premier league) 2 selvmål og straffebom :D :shock: :oops:
:)
Reidar a stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 69
Registrert: 22 Sep 2012, 20:50

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg Ovis » 12 Jan 2013, 18:58

Det er jo heilt ufattelig slik som dem holder på mitt kjære Stokie. Walters skulle jo vært bytta ut for lenge siden og så går han frem og skal ta straffen. Fyren er jo dom i hodet. Her burde man vært voksen nok og overlatt til andre å ta straffen. Fy skam Tony Pulis at du ikkje tar grep og gjør bytting tidligere. Det er jo ein stor vits å ikkje gjøre bytter før i det 71 minutt. :oops: :oops: :oops: :evil:
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 442
Registrert: 22 Aug 2010, 13:08
Bosted: Vestre Jakobselv Finnmark

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg Sven-Erik » 12 Jan 2013, 19:37

Ikke Walters sin dag i dag, men husk at han scoret 2 mot LFC. Alle har en dårlig dag en gang i mellom. Selv jeg.
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg Torstein Norevik » 12 Jan 2013, 20:57

Fryktelig resultat, der alle marginer var imot, men hvor vi faktisk ikke spilte på langt nær så dårlig som resultatet skulle tilsi. :?

Jeg våger påstanden at vi har hatt kamper i år hvor vi har tatt poeng - også tre - hvor vi spillemessig har vært svakere enn i dag. ;)

I dag er det mange uheldige omstendigheter. Walters med to selvmål, hvorav det første kommer to minutter på overtid i første omgang, like før dommeren skal blåse for pause. Frem til den tid hadde vi faktisk vært fullt på høyde med Chelsea, og hadde Jones putta på mega-sjansen tidlig i omgangen kunne det ha blitt en helt annen kamp.

Så vidt jeg kan se sneier også Hazards kanon innom Shawcross' hode, akkurat nok til at ballen forandrer litt retning. På reprisen fra kameraet bak mål ser det faktisk ut til at Bego er på vei til å kunne ta skuddet, men retnings-forandringen gjør at ballen fyker langt nærmere stangen enn den ellers ville ha gjort, og at det var det som skulle til for at ballen kom utenfor Begos rekkevidde. :?

Straffemissen fra Walters er vel bare som det skal være på en dag hvor han så ut til å være utpekt til rollen som den store syndebukken.

Jeg ser at enkelte stiller spørsmål ved at han tok straffen. Normalt ville jeg være enig i at han ikke burde ta den. Det er vel litt en gyllen regel at den som blir felt ikke bør ta straffen. Men i dag synest jeg faktisk at det kunne være lurt. Stillingen var 0-4, og kampen på det nærmeste slutt. Statistisk sett scores det som regel på straffe, og ved å la Walters ta straffen kunne han faktisk fått en liten oppreisning på slutten av en ellers marerittlignende kamp for hans del. En avslutning på opptur i stedet for på ned, noe som er en psykologisk viktig forskjell. Risikoen var selvsagt at han kunne bomme, og at syndebukk-stempelet ble stemplet inn i panna hans, og slik gikk det jo også. Men likevel - etter mitt syn - en sjanse verdt å ta, sett hen til at det scores oftrere på straffe enn det bommes. ;)

En helt annen sak er det om ikke Walters bør få avløsning som straffeskytter. Jeg synest generelt at han for høy bom-prosent på straffer, og jeg synest at Ethers fremstod langt sikrere på straffer den tid han tok disse, selv om han også selvsagt bommet innimellom. Adam kunne vel også være et godt alternativ i så måte... ;)

Alt i alt likevel en kamp som bør glemmes kjappest mulig. Vi var ikke fire mål dårligere enn Chelsea, langt derifra. Dette var bare rett og slett "one of those days".... :ugeek:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg geddi » 13 Jan 2013, 12:41

Sven-Erik skrev:Ikke Walters sin dag i dag, men husk at han scoret 2 mot LFC. Alle har en dårlig dag en gang i mellom. Selv jeg.


Fikk ikke sett kampen live, men så sammendraget nå. Walters 2 mål hadde fått ham hyllet om de var i andre enden av banen. Kanskje han bare hadde glemt hvor på banen han var.
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 219
Registrert: 21 Apr 2012, 13:03

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 215 gjester