Crystal Palace - STOKE CITY

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Crystal Palace - STOKE CITY

Innlegg Knut Ole » 05 Jan 2013, 18:57

Morten T. skrev:0-0 slutt.
Skuffende resultat.

Ja, men ikke veldig overraskende egentlig.
Stor cred til gjengen som har oppdatert jevnilg her inne på FORUMET vårt, spes. Morten.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Crystal Palace - STOKE CITY

Innlegg O2Stokie » 05 Jan 2013, 19:00

centauri skrev:Stoke trenger ei uke nå - før det braker løs mot Chelsea.

Noen som kan anbefale noen bra restauranter i Stoke eller Newcastle under Lyme (neste uke)
Bomma litt med Italiensk rest. sist i Stoke:-(

Den som ligger rett ved siden av Brittannia er bra, husker ikke hva den heter selv om jeg har vært der en del ganger...
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Crystal Palace - STOKE CITY

Innlegg Torstein Norevik » 05 Jan 2013, 19:06

Takker for oppdateringen her på forumet fra Morten & co. :)

Forstår det slik at vi ikke spilte noen stor kamp :? Det mest positive med dagens kamp er da at vi ikke taper, selv om vi spiller heller svakt. Vi møtte tross alt ett av de beste Championship-lagene borte og stiller ikke vår sterkeste førsteellever, i en type kamp der det lå litt i kortene at vi kunne fått oss en på trynet.

Positivt også at enkelte spillere som ikke spiller så ofte fikk litt spilletid (Sørensen, Owen, Kightly m.fl....).

Og nå blir det omkamp hjemme, og den vinner vi..... :D Har også et ørlite håp om at omkampen kan bli vist på TV2 Sumo, ettersom det trolig ikke er så mange om beinet i omkampene, når det gjelder hvilke kamper som blir vist på TV. ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Crystal Palace - STOKE CITY

Innlegg Morten T. » 05 Jan 2013, 19:10

O2Stokie skrev:
centauri skrev:Stoke trenger ei uke nå - før det braker løs mot Chelsea.

Noen som kan anbefale noen bra restauranter i Stoke eller Newcastle under Lyme (neste uke)
Bomma litt med Italiensk rest. sist i Stoke:-(

Den som ligger rett ved siden av Brittannia er bra, husker ikke hva den heter selv om jeg har vært der en del ganger...

Harvester tipper jeg...Den er okei. En form for veikro( bedre standard ) og helt greit før eller etter match.

Mulig jeg er litt kresen( jeg er opptatt av mat og jobber i bransjen ), men jeg har nok aldri hatt noen skikkelig bra matopplevelser i Stoke. Manchester er betydelig bedre, men også en større by. Det beste jeg har spist i Stoke er indisk. Og de restaurantene er det flere av.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Crystal Palace - STOKE CITY

Innlegg Morten T. » 05 Jan 2013, 19:12

Knut Ole skrev:
Morten T. skrev:0-0 slutt.
Skuffende resultat.

Ja, men ikke veldig overraskende egentlig.
Stor cred til gjengen som har oppdatert jevnilg her inne på FORUMET vårt, spes. Morten.

Takker! Kos deg på bøljan blå! ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Crystal Palace - STOKE CITY

Innlegg Torstein Norevik » 05 Jan 2013, 19:13

O2Stokie skrev:
centauri skrev:Stoke trenger ei uke nå - før det braker løs mot Chelsea.

Noen som kan anbefale noen bra restauranter i Stoke eller Newcastle under Lyme (neste uke)
Bomma litt med Italiensk rest. sist i Stoke:-(

Den som ligger rett ved siden av Brittannia er bra, husker ikke hva den heter selv om jeg har vært der en del ganger...

Tenker du kanskje på "Harvester" ? En koselig pub/restaurant like ved stadion, med allright mat og flott fotball-atmosfære, med fans fra begge lag.... Ingen gourmet-restaurant, men helt OK mat. Jeg har i alle fall likt meg der, og den ligger bare 5-10 minutter gang-avstand fra stadion..... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Crystal Palace - STOKE CITY

Innlegg Richard Prestegård » 06 Jan 2013, 22:12

Selhurst Park var litt av en opplevelse. Kampen i seg selv var intet fyrverkeri, og Stoke spilte ikke all verdens god fotball, men det var utrolig mange opplevelser rundt kampen som sitter ekstra got igjen.

For det første, var Selhurst Park et av de mest råtne stedene jeg har vært, hvert fall innen fotballen. Bortesupporterne ble plassert på den ene langsiden, og 2134 Stokesupportere skapte god stemning og sang godt gjennom hele kampen. Stadionsetene var av tre og det var ikke mye som ikke var rustet ned eller ødelagt. Det hang ledninger i løse lufta overalt og vi måtte stå i en bakgård før kampen for å få i oss forfriskninger som kunne roe nervene. Da hadde vi allerede sittet på en pub i flere timer og delt halvlitere med mange Stoke- og Palacesupportere på Prince George pub etter å ha hentet bortebillettene i billettluken. Forøvrig den minste billettluken jeg har sett. Det lignet mer et skytehull i veggen enn en billettluke. En kan si hva en vil om kvaliteten på Britannia Stadium, men Selhurst Park trenger en oppdatering. Det lignet bilder jeg har sett fra Victoriga Ground fra før den andre verdenskrigen.

Det var også et supermarked under den ene langsiden. Det måtte stenge en og en halv time før kamp og åpnet en time etter kampslutt. Fotball er livet? :mrgreen: ;)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Crystal Palace - STOKE CITY

Innlegg vegar56 » 06 Jan 2013, 22:38

Hvis vi vinner omkampen, er det hjemmekamp mot Manchester City i 4. runde !
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 226 gjester