Manchester City - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Manchester City - Stoke

Innlegg Morten T. » 01 Jan 2013, 18:54

Fullstendig utspilt og overkjørt her og et helt fortjent tap.
Det beste man kan gjøre mot Stoke er selvfølgelig å ha høyt balltempo og være presise i pasningsspillet. Da henger ikke våre gutter med og det var jo det Man C gjorde her. I tillegg virka Stoke-laget daffe og da blir det jo ikke poeng.

Synes våre tre beste var
Huth
Begovic
N`Zonzi
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Manchester City - Stoke

Innlegg vegar56 » 01 Jan 2013, 18:57

Synes ikke noen var spesielt gode i dag, til og med Begovic var menneskelig for en gangs skyld. Og det var vel ingen bedre kamp enn denne å være det i ;)
Det blir vel like strevsomt i de kommende kampene... Crystal Palace er i støtet, og Chelsea er ikke noe guttelag det heller :idea:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Manchester City - Stoke

Innlegg Morten T. » 01 Jan 2013, 19:04

Det er flaut å være ManC-supporter i utgangspunktet, men jeg hadde skamma meg dypt og inderlig hvis verdenshistoriens dårligste og mest patetiske skuespiller hadde troppa opp i lagets drakt på tribunen.

David Hasselhoff!!! Da snakker vi lavmål.... :twisted:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Manchester City - Stoke

Innlegg JonC » 01 Jan 2013, 19:13

Morten T. skrev:Det er flaut å være ManC-supporter i utgangspunktet, men jeg hadde skamma meg dypt og inderlig hvis verdenshistoriens dårligste og mest patetiske skuespiller hadde troppa opp i lagets drakt på tribunen.

David Hasselhoff!!! Da snakker vi lavmål.... :twisted:

Don't Hassel the Hoff :ugeek:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Manchester City - Stoke

Innlegg JonC » 01 Jan 2013, 19:14

Så forresten også James Bond på tribunen - MED blått og hvitt sjal - i Timothy Dalton skikkelse :roll:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Manchester City - Stoke

Innlegg Richard Prestegård » 01 Jan 2013, 19:17

Morten T. skrev:Det er flaut å være ManC-supporter i utgangspunktet, men jeg hadde skamma meg dypt og inderlig hvis verdenshistoriens dårligste og mest patetiske skuespiller hadde troppa opp i lagets drakt på tribunen.

David Hasselhoff!!! Da snakker vi lavmål.... :twisted:


Han, og de snertne unge blondinene han hadde dratt med seg på tribunen, virket ikke akkurat edru da de ble filmet. De tok tydeligvis nachspielet på Etihad Stadium :mrgreen:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Manchester City - Stoke

Innlegg Morten T. » 01 Jan 2013, 19:29

JonC skrev:
Morten T. skrev:Det er flaut å være ManC-supporter i utgangspunktet, men jeg hadde skamma meg dypt og inderlig hvis verdenshistoriens dårligste og mest patetiske skuespiller hadde troppa opp i lagets drakt på tribunen.

David Hasselhoff!!! Da snakker vi lavmål.... :twisted:

Don't Hassel the Hoff :ugeek:


Var nære på å bestille en sånn skjorte en gang, men var redd for at ikke alle hadde tatt ironien... ;)


Bilde
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Manchester City - Stoke

Innlegg JonC » 02 Jan 2013, 22:45

N'Zonzi får kortet sitt strøket. Godt var det når Marin på Chelsea kun får gult når han grisetackler QPR-spiller M'Bia. Det var rødt kort det...
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20892631
Dommerne har nok en jobb å gjøre.. :!:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Manchester City - Stoke

Innlegg Morten T. » 02 Jan 2013, 22:53

JonC skrev:N'Zonzi får kortet sitt strøket. Godt var det når Marin på Chelsea kun får gult når han grisetackler QPR-spiller M'Bia. Det var rødt kort det...
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20892631
Dommerne har nok en jobb å gjøre.. :!:

I en ideel verden så burde jo da Southamptons Jack Cork ha fått karantene på tre kamper - for juks.

Enig?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Manchester City - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 02 Jan 2013, 23:20

Og så vil vil aldri få svar på om den feilaktige utvisningen kostet oss to poeng. :? N'Zonzi var vel en av våre beste spillere i denne kampen, som han har vært det i hele høst. Når vi da omtrent kjører over Soton med 10 mann, så er det jo betimelig å spørre om vi hadde tatt alle tre poengene om vi hadde fått spille med 11 mann hele kampen. 8-)

Det er greitt nok det at å spille med 10 mann ofte gir de gjenværende et løft, i form av at det ytes enda litt ekstra av tæl og innsats fra de gjenværende, slik at fordelen av å være èn mer på banen kanskje ofte kan være mindre enn man kan tro ? På den annen side er det vel ikke noe lag som ønsker heller å være 10 mann på banen enn 11, så summa summarum vil det jo i det aller, aller fleste tilfeller være en ulempe å få en mann utvist.

Og da kunne kanskje det å ha fått spille kampen ut med fullt lag blitt tungen på vektskålen, og vippet kampen i vår favør ? :|

Men, men, det blir jo bare spekulasjoner, svaret vil vi som sagt aldri få....... :ugeek:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 197 gjester