Stoke - Liverpool

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Richard Prestegård » 27 Des 2012, 00:02

TrondG skrev:
Richard Prestegård skrev:
Sven-Erik skrev:men Shawcross er vel ute med 5 gule i neste kamp? Vinner likevel vi!!


Det har jeg regnet også, men ifølge NRK har han allerede fem gule kort, men det kan da ikke være mulig? Han har jo ikke stått over noen kamper enda...


Var der ikke noen regelendringer der? Noe om at man kan pådra seg enda flere gule, men må stå over 2 kamper etter x antall kort?


Ja, det stemmer, men i følge min telling har ikke Shawcross mer enn fire gule kort før kveldens kamp. Noen som klarer å finne et fasitsvar?
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg O2Stokie » 27 Des 2012, 01:12

Var på flytur under hele kampen, måtte jekke meg en pils da jeg kom hjem og så resultatet. Er det virkelig i år det skal løsne? Slår vi Soton' er vi for et topplag å regne, skal bli spanande å høre gutta i tv2 studio begynne å forklare hvorfor "kick and run" Stoke er blitt så gode, de må jo snart begynne å "se" hvordan vi spiller :-)
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Knut Ole » 27 Des 2012, 01:24

Hjemme fra juleselskap (men hadde med tv2Sumo og sikra meg hele kampen sammen med andre), Uansett; GRATTIS alle Stokie! Dette er stort! Ubeseira på ni, inkl. borte på WHT og fullt fortjent i kveld mot Liverpool. Struktur, organisering, førsteforsvarslinje, ENTUSIASME / energi, varierende høyt-lavt press og passe med pasningsspill. Laginnsats først og fremst, men trekker frem Jones, N`Zonzi, Walters, Bego, Cameron...
Well, egentlig alle gutta!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Reidar a stokie » 27 Des 2012, 10:12

Andy Wilkinson og Kenwyne Jones vokser for hver kamp. Jones har noen fantastiske hodeflikker ned
Til walters, det blir det mange mål av
:D
:)
Reidar a stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 69
Registrert: 22 Sep 2012, 20:50

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg -Tottal- » 27 Des 2012, 12:40

Oh la la....festfoppal i romjula :D

Shawcross er en løs kanon som varerer veldig i prestasjoner, men slikt blir jo tilgitt når han medvirker til umiddelbar utligning og 1-1.
Er kjempefornøyd og stolt over laget, å presse høyt er uten tvil vårt beste forsvar. Igår var det krefter til å gjennomføre dette i hele kampen,
og slikt blir det underholdning og resultater av. Fint å se at det endelig løsner for våre tidligere dårligste spisser, Jones og Walters. Jones kan faktisk
bli en joker for oss denne sesongen, hvis formen og viljen fortsetter.....

Jeg kan egentlig ikke se noen svakheter i laget slik det var i går, bortsette fra at jeg savner mer farlige innlegg fra vinger og backer.
Kightly hadde egentlig en dårlig dag, og Etherington har ikke klart å komme tilbake til storformen, da han var suveren for en tid tilbake....men bevares, denne karamellen skal nydes :D
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 197 gjester