Tottenham - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Lilledino » 22 Des 2012, 18:57

Grattis. Fortsatt ubeseiret og 0-0 mot spurs i LND er et strålende resultat.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg centauri » 22 Des 2012, 18:59

Hvor mange kamper er det siden Walters hadde en gjennombruddspasning? :x
Ellers var det mye bra - spesielt første 15 min. :)
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 22 Des 2012, 19:01

0-0 er resultatmessig veldig bra! Prestasjonen så der, vi skaper som vanlig usedvanlig lite men er suverene bakover. Vi har tapt kun 3 kamper og sluppet inn 13 mål på 18 kamper - i PL - verdens hardeste liga! Smått utrolig, og vi er nærmere Champions League enn Championship!!!!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 22 Des 2012, 19:21

Fantastisk forsvarsspill i dag, i en meget vanskelig bortekamp. Selv om Tottenham styrer spillet gjennom hele kampen, så blir det nesten aldri skikkelig farlig foran Bego, med unntak av headingen og mesterredningen på overtid.

Trioen Huth/Shawcross/Begovic, må da være Premier Leagues beste stoppertrio (i betydningen midtstoppere/skuddstopper).

Fremover skaper vi lite, men synest faktisk at Jones klarer seg bra i dag i Sørloth-rollen, som møtende og feilvendt spiss. Faktisk langt bedre enn Crouch, som jeg synest var anonym. Til sistnevntes forsvar skal det nå likevel sies at han har spilt lite etter tannskaden, og nok er langt unna sin beste form.

Men heller enn å ergre seg over lite trøkk fremover, skal vi i dag heller glede oss over fantastisk defensiv jobbing, det er tross alt ikke mange som kommer til White Hart Lane og skaper fryktelig mye fremover. Vi får vår niende smultring for sesongen (tror jeg det var), og reiser fra London med ett poeng og vår åttende strake kamp uten tap. Så lang rekke uten tap, på øverste nivå, har vi visstnok ikke hatt siden første halvdel av syttitallet, var det 1974 det ble sagt ? Kanonbra ! :D

Registrerer også at gutta i TV2's PL-studio idag faktisk virker fulle av respekt for våre defensive kvaliteter. Det har normalt ikke vanket overderevn ros fra den kanten for vårt spill. Hyggelig at andre også begynner å få øynene opp for at vi er et meget bra lag defensivt, i øyeblikket det beste i Premier League, og ett av de beste i Europa, målt etter antall baklengs per kamp.... :)

Så vet vi at vi har mye å gå på fremover, men Rom ble heller ikke bygget på en dag..... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Morten T. » 22 Des 2012, 19:34

Jeg er veldig godt fornøyd! Supert defensivt - igjen!
Jeg har hevda det i mange år og mener det fortsatt - Pulis er i verdensklasse hva kommer til å organisere et lag defensivt. Det går selvfølgelig på bekostning av det offensive, men i 1. omgang synes jeg vi gjorde det anstendig framover på banen også. Jones blåser selvfølgelig Stoke sin aller største mulighet himmelhøyt over, men utover det får han godkjent i 1. omgang.
Etherington bør få hvile nå på bekostning av Kightly. Det blir for snaut med bare fart, ingen finter og et fullstendig dødt høyrebein. Walters bør vel også snart få hvile, men jeg skal vedde gode penger på at løper mange flere kilometer enn de andre spillerne og det liker Pulis. Ellers synes jeg også at Shotton bør få godkjent og begge backene( spesielt Cameron ) var også gode. Sentralt på midten har vi en veldig god duo og midtforsvar og keeper er som vanlig bånnsolide!

Nå er det bare å dytte inn ribbe, kalkun, akkejakker og skikkelig mørkt øl noen dager og så er det på`n igjen. En herlig tid på året! :)

Synes våre tre beste var:
N`Zonzi
Shawcross
Huth
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 22 Des 2012, 19:36

Som jeg sier til alle "Stoke hatere" , nå har vi brukt 5 år på å bli verdens beste defensive lag. Nå skal vi bruke et par år på å bli bra offensivt....tenk hvor gode vi blir da!!!! Sannsynligvis i verdens klasse 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Morten T. » 22 Des 2012, 20:04

Svein Nilsen skrev:Som jeg sier til alle "Stoke hatere" , nå har vi brukt 5 år på å bli verdens beste defensive lag. Nå skal vi bruke et par år på å bli bra offensivt....tenk hvor gode vi blir da!!!! Sannsynligvis i verdens klasse 8-)

Det er det som evt. blir spennende å se.
Jeg er veldig i tvil om at Stoke greier å opprettholde en så sterk defensiv hvis de tar mye mer risiko offensivt. Clouet blir å finne balansen og samtidig få inn spillere som er bedre individuelt, men kan jobbe like hardt( med noen få unntak ) som de Stoke har på laget nå.

Noe annet jeg la merke til i dag var at Shawcross & co. ikke hadde de samme blekksprutarmene som tidligere når vi hadde dødballer i mot. Kanskje de har fulgt med på den siste ukens mange skriverier i media eller kanskje har Pulis gitt beskjed om at Stoke nok må regne med en del straffer i mot hvis de fortsetter slik?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Knut Ole » 22 Des 2012, 21:14

Strålende førsteomgang! Moderat andre da Spurs gira på. Men alle 90 er vi fabelaktig defensivt. Våre tre suverene i dag er Shax, Huth og matchvinner Bego. N`Zonzi og Whelan er gode, og i dag var vel ingen direkte svake. Herlig laginnsats! Synes jeg.
God julestemning på Tordenpub - hilser og ønsker god jul til Stoke-fellows
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg O2Stokie » 22 Des 2012, 23:46

Hiver meg på: Strålende! førestomgang. Og defensivt kanonbra i andre, men det var en lidelse å se våre offensive forsøk i andre. Vil trekke fram N'Zonzi, Cameron og Jones i første i dag, de tre i midten bak er i verdensklasse og trenger ingen kommentarer. N'Zonzi er i ferd med å etablere seg som en av PL's beste midtbanespillere og Cameron blir bare bedre og bedre og er min favorittspiller på dagens Stoke .For en kamp disse to hadde :-) Jones spilte en kanon! førsteomgang, og jeg tipper han starter mot Liverpool også.
Hva har vi i vente?
Owen i form over jul
Crouch tilbake i form
Adam mere tilpasset systemet
Ny venstreback i januar
Europa neste?
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 196 gjester