Stoke - Everton

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Everton

Innlegg Morten T. » 16 Des 2012, 00:57

Er brukbart fornøyd her. I dag var det flere gode innlegg, men det mangla folk som kom på løp inn i boksen. Everton har jo et veldig sterkt lag med mye individuell kvalitet og en fantastisk flink manager og den faktoren bør også med i vurderinga.
Ellers ble jo matchen preget av en dommer som så svært lite - og her var fordelinga jevn på begge lag. Whelans hands( som vi garantert ville ha skreket opp om hvis han hadde hatt på blå drakt ), Shawcross sine soleklare brytetak på hver eneste dødball i straffefeltet, Fellainis nedskalling og albue( som han selvfølgelig blir straffa for i etterkant )...
To rare mål også. Selvmål skjer jo av og til i fotball, det kommer man ikke utenom og er uflaks. Jones heading var grei, men det var jo selvfølgelig veldig svakt keeperspill av Howard i Everton. Jeg synes kampen var god, men det ble mye nesten. Synd at Stoke ikke avgjør slike kamper til sin fordel, men motstanderen tatt i betraktning var dette definitivt godkjent.
Jeg ble igjen skuffa over Adam, og Etherington og Jones falt også helt ut av det etterhvert.

Synes Stoke sine tre beste var:
N`Zonzi
Huth
Cameron
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Everton

Innlegg Morten T. » 16 Des 2012, 01:14

David Moyes.
En prinsippfast herremann som fortjener skryt. Veldig, veldig bra og jeg er ikke sikker på at alle managere i PL ville ha reagert på samme måte.:
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/ ... d=10071987
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Everton

Innlegg jørgen » 16 Des 2012, 01:28

Greit resultat hvis jeg på forhånd skulle si et utfall jeg hadde vært "happy" med.

Første omgang er ikke mye å skryte av, og vi er heldige som slipper å gå til pause med 0-2 i sekken. De siste 45 minuttene var veldig oppløftende. VI fikk Everton til å se ut som er rimelig svakt lag, noe vi faktisk har klart mot veldig mange gode lag denne sesongen. Jeg synes det er vanskelig å peke ut en "man of the match", da ingen utmerket seg som klart best. Hvis jeg måtte velge ville nok valget falt på Whelan. Utrolig hvordan han har forvandlet seg etter at N´Zonzi og Adam har kommet.

Men jeg er litt skuffet over Cameron! Han var god de første kampene, men jeg synes han har falt litt av. Han er klomsete med ballen i bena, og overvurderer sin egen ballkontroll slik at han mister/holder på å miste ballen alt for mange ganger. Men vi har slitt med å tape kamper i det siste, så forsvaret fungerer likevel ;)
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Stoke - Everton

Innlegg vegar56 » 17 Des 2012, 21:25

En liten epilog til slutt : Felaini fikk 3 kampers karantene. Ikke mye til hjelp for Stoke, rødt kort direkte derimot hadde passet bra :evil:

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10048641
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 192 gjester

cron