Stoke City vs Newcastle United

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg centauri » 28 Nov 2012, 23:52

Lilledino skrev:På lørdag venter West Brom. De ligger høyt oppe, menhar hatt "enkle" kamper mot dårlige lag.. Vi tar de også !!!

Stoke er formlaget de siste 4 kampene !!!


Laget vi aldri taper mot - har ikke sjekk på alle WB kampene, men de har en super start på sesongen (mens Stoke har møtt de fleste topplage i 5-6 første kampene).

Vi går for minimum 1 poeng borte!
:lol:
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg centauri » 28 Nov 2012, 23:53

I dag fikk Pulis byttene riktig, viser bare styrken i laget vårt, når vi kan bytte 3 spillere som ikke svekker laget, men forandrer litt på kvalitetene i laget. Herlig! Nå er vi på gang, bare kom igjen WBA, nå skal dere få bank!

Svekket, nei!

Vi slapp til og med Kvithodet
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg TrondG » 28 Nov 2012, 23:53

Herlig. Høyt oppe nå! Endelig en skikkelig god-seier for oss!
For øvrig: UT med Jones, INN med Jerome fra og med i kveld. Selv om ikke Jones spilte sin verste kamp i dag..
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg O2Stokie » 28 Nov 2012, 23:56

tre beste i dag:
Walters
Whelan (til tross for blemma)
Shotton (vi trenger ingen ny høyre back)
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg Torstein Norevik » 29 Nov 2012, 00:04

Fullt fortjent seier, fordi vi er best gjennom store deler av kampen :)

0-1 blir skylddeling mellom Whelan og Begovic, som begge fomler med noen sekunders mellomrom. Når det er sagt, så var Whelan strålende i dag sentralt, sammen med N'Zonzi. Sistnevnte er likevel igjen Man of the Match for meg, vinner dueller, har stor ro og finner omtrent alltid en medspiller med pasningene. Samtidig som det virker som om han har gitt Whelan et skikkelig løft. Det ser ut til at Whelan fungerer mye bedre med tre sentrale midtbanespillere enn med bare to.

Også Begovic er bra, bortsett fra tabbemålet. Har et par viktige redninger, samt en meget våken utrusning når en Newcastle-spiller ser ut til å kunne komme alene igjennom.

Kightly og Jerome setter virkelig fart i angrepet i dag, og jeg synest de to sammen med Jones virker mye farligere i dag enn trioen Adam, Ethers og Crouch. På tide å la disse tre få starte en kamp ? Crouch virker for øvrig å være inne i en bølgedal, etter å ha startet sesongen meget bra.

Midtforsvaret, som alltid solid, og i dag synest jeg også Shotton gjør en meget bra match. Så da har jeg vel snart nevnt alle, og det oppsummerer vel at jeg synest vi gjør en god match hvor de aller fleste spiller bra, og vi vinner fortjent :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg Knut Ole » 29 Nov 2012, 00:06

Silje skrev:For en kamp av Stoke! Jeg nøt hvert et sekund, med noen få unntak! :D

Enig! Og i allefall lett å glemme feilskjærene når vi henter opp 0-1 til 2-1 de siste minuttene. Bare så god følelse.
Agressivt, livlig og offensivt, brukbart pasningsorientert og denne gangen slapp vi å oppleve at laget la seg dypt (selvsagt fordi vi jaget mål). Herlig med N'Zonzi og Whelan som kriger, vinner og vender opp offensivt sentralt!!
I dag tilførte alle byttene positivt løft, ikke det at Adam og Ethers var svake, men kvikke offensive føtter, spes. Jerome, vippet kampen vår vei. Jones assist på 2-1....et vakkert syn.
Funny old game :)
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg Torstein Norevik » 29 Nov 2012, 00:10

TrondG skrev:Herlig. Høyt oppe nå! Endelig en skikkelig god-seier for oss!
For øvrig: UT med Jones, INN med Jerome fra og med i kveld. Selv om ikke Jones spilte sin verste kamp i dag..

Eller kanskje ut med Crouch ? Han har ikke vært på hogget de siste kampene, og virker ikke i form. Han kan ikke ha klippekort, når han ikke leverer, selv om han kostet 10m pund. Han er i utgangspunktet vår beste spiss, men er ikke det når han er ute av form. Kanskje et par-tre kamper på benken bare ville gjøre han godt ? Synest faktisk at Jones har virket langt mer farlig enn Crouch i de siste kampene... :ugeek:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg Torstein Norevik » 29 Nov 2012, 00:16

Knut Ole skrev:
Silje skrev:For en kamp av Stoke! Jeg nøt hvert et sekund, med noen få unntak! :D

Enig! Og i allefall lett å glemme feilskjærene når vi henter opp 0-1 til 2-1 de siste minuttene. Bare så god følelse.
Agressivt, livlig og offensivt, brukbart pasningsorientert og denne gangen slapp vi å oppleve at laget la seg dypt (selvsagt fordi vi jaget mål). Herlig med N'Zonzi og Whelan som kriger, vinner og vender opp offensivt sentralt!!
I dag tilførte alle byttene positivt løft, ikke det at Adam og Ethers var svake, men kvikke offensive føtter, spes. Jerome, vippet kampen vår vei. Jones assist på 2-1....et vakkert syn.
Funny old game :)

Men dette hadde jo du forutsett, Knut Ole ;) Må si at jeg er skikkelig imponert over tippinga di, 8 nye poeng, og et verdenshav foran oss andre..... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg Knut Ole » 29 Nov 2012, 00:36

Men dette hadde jo du forutsett, Knut Ole ;) Må si at jeg er skikkelig imponert over tippinga di, 8 nye poeng, og et verdenshav foran oss andre..... ;)

Vel...det var flere som prikka denne Torstein, og du er vel så ikke langt bak - en fulltreffer eller to og du er i tet.
Men i dag og som ALLTID er det Stoke seier som betyr ALT! Perfekt regi av våre hardt kjempende helter. I dag blødde vi for drakta, bokstavelig talt 8-)
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke City vs Newcastle United

Innlegg Morten T. » 29 Nov 2012, 00:42

Jeg synes egentlig det var en ganske svak kamp av Stoke mot et helt klart ute-av-form Newcastle.
Mye feilpass og få sjanser, men snuoperasjonen var veldig sterk. Walters var god og det var også N`Zonzi og Whelan sentralt. Adam sitt store problem er at han drar ned tempoet i perioder og det mener jeg vi led litt under i dag.

At Jerome ikke får mer spilletid er en gåte. Bør prøves i spann med Crouch. Jones hadde en av sine bedre forestillinger på år og dag, men en svale gjør ingen sommer og han burde ha prestert sånn for lenge siden og mer eller mindre hver helg.

Jeg er uansett happy! Mest pga. de tre poengene, men også fordi jeg VET at laget har så mye mer å gå på. Og det finner jeg betryggende! :)

Synes våre tre beste var:
N`Zonzi
Walters
G.Cameron
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 194 gjester

cron