Stoke - Fulham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Fulham

Innlegg bjørn123 » 24 Nov 2012, 18:54

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!Deilig og full fortjent seier - gratulerer alle!!!
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Lilledino » 24 Nov 2012, 18:55

Utrolig hvilken glede og varme en får når vi vinner....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Morten T. » 24 Nov 2012, 18:56

Puh! Er fornøyd med tre poeng her, selv om vi gjorde unødvendig spennende på slutten.

Mange får godkjent i dag, men jeg synes våre tre beste var:
Huth
Adam
Crouch
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Fulham

Innlegg JonC » 24 Nov 2012, 18:58

Ikke bare kommentatorene til TV2 som sliter. I studio viser resultatene at Stoke har 2..

.... i så fall hadde vi vært forbi Fulham på tabellen,,,, men vent- den tabellen er det jo TV2 som viser - stemmer sikkert ikke :lol:
Sist endret av JonC den 24 Nov 2012, 19:01, endret 1 gang
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Morten T. » 24 Nov 2012, 19:01

JonC skrev:Ikke bare kommentatorene til TV2 som sliter. I studio viser resultatene at Stoke har 2..

Har det blitt en folkesykdom å se gjennom fingrene med hva Jones foretar seg? :mrgreen:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Knut Ole » 24 Nov 2012, 19:06

Morten T. skrev:Puh! Er fornøyd med tre poeng her, selv om vi gjorde unødvendig spennende på slutten.

Mange får godkjent i dag, men jeg synes våre tre beste var:
Huth
Adam
Crouch

Puster ut her i Oslo Øst ja.
Livlig kamp og vi vinner fullt fortjent. Selvom det blir vanlig nervepirrende avslutning. Skulle spikra seieren tidligere med store sjanser, og nettopp det var mest positivt at vi skaper muligheter. Enig i at Huth står fram i dag. Hyggelig å se Adam skåre som tydelig gir økt trivsel.
I noen perioder, spes i starten er det mye feilpasninger. Forsøk å bruk mer bredde. Lettere å treffe kompisen da.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Torstein Norevik » 24 Nov 2012, 19:24

Deilig med tre poeng, og vi vinner fortjent. Men TP går i den vanlige fella, der han skal prøve å sikre på slutten. Det holder på å straffe seg, fordi vi fullstendig overgir initiativet til Fulham og blir satt under et voldsomt press i sluttminutttene. Vi er heldige at de ikke scorer da. Det er ingen god taktikk Pulis, det har vist seg igjen og igjen, har kostet oss mange poeng, og holder på å gjøre det igjen. Slutt med der.... :x

Når det er sagt, så synest jeg at vi spiller veldig bra i store deler av kampen, spiller langs bakken og gjennom midtbanen, og vi er desidert best når vi spiller på den måten. Da styrer vi kampen. :)

Det er mulig jeg ikke har sett den samme kampen som dere andre, men jeg er nok blant de som ikke synest at Crouch var så veldig god i dag, selv om han vinner en del baller. Når det er sagt, så er jeg enig i at han i utgangspunktet er vårt klart beste spiss, selv om jeg altså ikke synest han var veldig god i dag. ;)

Synest også at Jones har vært langt friskere denne sesongen, på de innhoppene han har hatt, enn det han har vært på lenge. Det er positivt. Han har vært veldig svak og virket helt uinteressert i lang tid, men ser - etter mitt syn - nå ut til være på vei oppover. Kanskje han kan bli en Fugl Fønix, som reiser seg fra asken ? Det er lov å håpe.... :P

Synest Adam er god i dag, med mange gode pasninger, og kanskje alt i alt vår bestemann, sammen med Shawcross/Huth som alltid leverer. :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Morten T. » 24 Nov 2012, 19:38

Torstein Norevik skrev:Synest også at Jones har vært langt friskere denne sesongen, på de innhoppene han har hatt, enn det han har vært på lenge. Det er positivt. Han har vært veldig svak og virket helt uinteressert i lang tid, men ser - etter mitt syn - nå ut til være på vei oppover. Kanskje han kan bli en Fugl Fønix, som reiser seg fra asken ? Det er lov å håpe.... :P

Jeg er ganske så sikker på at det er en "flash in the pan" hva kommer til han( hvis det han har prestert før i karrieren legges til grunn ), men det er beundringsverdig at noen fortsatt har trua på at han kommer til å prestere. Den tålmodigheten er jeg ikke i nærheten av å inneha og har gitt han opp for lenge siden. ;)

Håper han selges i januar og at vi får nytt, og betydelig friskere, blod.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Fulham

Innlegg jørgen » 24 Nov 2012, 20:24

Nå som vi er litt inne på overganger (ref Jones) synes jeg TP er en mester til å ødelegge markedsprisen på spillerne våre. Han har en 100% fast start11, og slipper overhodet ingen til hvis det ikke er noen skader/suspensjoner. Vi har hatt så mange spillere som bare sliter benk, og som kun resulterer i at verdien deres forsvinner. Jones ville jeg tro vi kunne solgt for 6-7 mill pund i det vi kjøpte Crouch. I stedet ender det opp med at Crouch spiller en hel sesong uten at Jones får nevneverdig med spilletid. Dermed synker verdien hans til 3-4 mill pund. Samme greie med Pennant og Jerome!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Morten T. » 24 Nov 2012, 21:49

jørgen skrev:Nå som vi er litt inne på overganger (ref Jones) synes jeg TP er en mester til å ødelegge markedsprisen på spillerne våre. Han har en 100% fast start11, og slipper overhodet ingen til hvis det ikke er noen skader/suspensjoner. Vi har hatt så mange spillere som bare sliter benk, og som kun resulterer i at verdien deres forsvinner. Jones ville jeg tro vi kunne solgt for 6-7 mill pund i det vi kjøpte Crouch. I stedet ender det opp med at Crouch spiller en hel sesong uten at Jones får nevneverdig med spilletid. Dermed synker verdien hans til 3-4 mill pund. Samme greie med Pennant og Jerome!

Har tenkt over det samme og kan ikke huske at vi har solgt en spiller med gevinst siden vi rykka opp( med et mulig unntak av Seyi Olofinjana? ).
Palacios, Arismendi, Tonge...eksemplene er nok flere også.
Så er det nok en legitim debatt å spørre seg om alt dette er Pulis sin feil eller om spillerne selv må bære en god del av ansvaret for negativ utvikling?

Jeg tror det er sammensatt.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 218 gjester