Stoke - Fulham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Fulham

Innlegg geddi » 26 Nov 2012, 13:56

Morten T. skrev:
-Tottal- skrev:En godkjent 1. omgang. Vi presser og scorer en fortjent gåll. De som mener at Crouch ikke kan spille foppall, bør nok gå over til håndball eller noe lignende
....i 8 av 10 tilfeller av Soke scoringer er 201 cm gutten enten assist eller scorer selv....jadda. Shawcross varierer fra å være en skandale til en solid og stødig bauta.
Huth er mye mer stabil, men mangler det lille ekstra denne sesongen for å være goalgetter.

Enig, men Crouch har alltid blitt undervurdert langs bakken og overvurdert i forhold til luftstyrke.

Her har vi slitt med Sidibe og Jones i flere år, men men... :?


Slutter egentlig ikke å la meg imponere over hva denne lange karen med de lange, tynne beina, klarer å utrette langs bakken. Når man ser ham skulle man tro at det eneste han kan er å hoppe høyere enn alle andre, men han imponerer mye mer langs bakken enn i luften synes jeg.

Har også lagt merke til at etter at Adam og N'Zonzi kom inn, så har vi fått mye høyere possetion og spiller mye mer gjennom midtbanen enn før. Dette er veldig positivt. Ikke så lenge siden jeg lurte på når Whelan skulle pådra seg whiplash av å følge ballens bane gjennom luften fra forsvaret til Crouch/Jones
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 219
Registrert: 21 Apr 2012, 13:03

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Svein Nilsen » 26 Nov 2012, 17:32

Var over og så kampen i helga. Bra stemning og jævlig kaldt! Jeg er nok av de som synes at Crouch tilfører oss alt for lite, spesielt med tanke på hva vi betalte for han! Ok, han vinner en del i lufta men scorer alt for få mål på hodet. Innleggene han får er jo heller ikke spesielt bra...... Og, det med at han er god med beina er i beste fall en overdrivelse! Han har alt for treg teknikk til at noen kan kalle han god med beina, noen ganger blir det mer komisk når han prøver sine nedtak og driblinger! Men, han er nok fortsatt vår beste spiss, selv om jeg synes at TP bør la noen andre prøve seg fra start når Crouch er i en bølgedal som han visserlig er nå! Eller, at vi spiller med mer rendyrket 2 spisser eller i det minste har to kantspillere som kan komme til innlegg (Ethers og Kightly, ikke Walters!). Det blir jo litt urettferdig at vi (jeg) dømmer Crouch når han får såpass lite med hjelp, selv om Charlie jo er relativ offensivt! En av de som igjen overrasket meg positivt var Whelan (ble også kåret til MoM av en lokal jury). Han er i bra form og har selvtillitt som synes når han tør å spille ballen mer i lengderetningen offensivt. Han løper mye, dekker store rom, relativt duellsterk og bra pasningsfot. Sammen med N'Zonzie fungerer han veldig bra. TP har jo selv i ettertid gått ut og "kritisert" laget for måten de lot Fulham styre slutten av kampen. Men, når du setter inn Whitehead fremfor Charlie så faller jo presshøyden med 20 meter! Uansett, det viktigste var seieren og ser vi bort fra de første 10 og de siste 10 minuttene av kampen så var vi ganske bra - opprettholdt et høyt press/trykk og skapte sjanser nok til å vinne med 2-3 mål. Fulham var tannløse, mye takket være Shawx og Huth som var svært bra! Vi har sluppet inn 1 mål på 6 hjemmekamper, ikke rart at midtsiden til the Sun (tror jeg det var) i går hadde "Fort Britannia" som hovedoppslag! Så en seier mot Newcastle og en ny smultring på onsdag så er vi der vi skal være!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Morten T. » 26 Nov 2012, 22:23

Okei Svein, men Crouch scora vel sannsynligvis det flotteste målet i Britannias historie forrige sesong, og det kom etter briljant teknisk utførelse....Han har faktisk gjort lignende ting før også.

Men for all del, han er ingen Messi( langt derifra ), men poenget mitt er at han gjennom hele karrieren har blitt UNDERVURDERT for spillet langs bakken og OVERVURDERT for spillet i lufta.

Han er vår beste spiss pr. dato, men hvis jeg kunne ha plukka fritt i valg av spisser i verden, så er jeg ikke i tvil om at flere hadde havna foran i køen.

Bare så det er sagt. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 208 gjester

cron