West Ham - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: West Ham - Stoke

Innlegg centauri » 19 Nov 2012, 23:54

Bra 1. for Stoke
- men det var vel bare West Ham som fikk pep-talk i pausen...
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: West Ham - Stoke

Innlegg Sven-Erik » 19 Nov 2012, 23:54

1-1, hadde forventet mer etter 1. omg, men vi klarte ikke å holde intensiteten oppe. Men et bortepoeng er godkjent.
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: West Ham - Stoke

Innlegg bjørn123 » 19 Nov 2012, 23:57

Greit med 1 poeng her. Synd ikke 2. omg var like positiv for Stoke som 2. , men ser mer tegn til plan og mening med spill og opplegg i dag. Kanskje beste kampen så langt i år.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: West Ham - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 19 Nov 2012, 23:58

Der blåser Chris Foy, og det slutter 1-1.

Isolert sett et bra resultat i en kamp med to omganger.... (er det ikke alltid det, he, he.... ??? ;) )

Men vi spiller en meget god første omgang, og leder fortjent til pause. Men detter voldsomt, etter pause, dessverre... :(

West Ham scoringen skulle nok ikke vært godkjent (sett med Stoke-øyne), pga. offside. Men skal jeg være ærlig, er det nok ikke den mest graverende dommer-avgjørelsen jeg har sett, for offsiden var nok hårfin....

Alt i alt, fremgang fra de siste kampene, vi får et bra resultat mot et lag som har gjort det bra i år, så vi skal nok summa summarum være fornøyd med kvelden. ;)

Så slår vi Fulham og Newcastle hjemme i de neste kampene, og så er vi på "high" alle sammen ! :D

Crouch er dagens skuffelse for meg, helt usynlig. Huth/Shawcross som vanlig bra, det samme med sentral midtbane, spesielt N'Zonzi, som alt i alt var Man of the Match for meg. Og så er det hyggelig at vi trolig har en av de aller beste keeperne i Premier League i Begovic :D
Han har lenge hatt gode topp-prestasjoner, men er nå begynt å luke bort feilene, hvilket gjør at han har tatt enda et par steg opp :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: West Ham - Stoke

Innlegg jørgen » 20 Nov 2012, 00:28

Ufattelig at ikke Jerome kommer inn i 2 omgang!!!!!!!!!!!! Det skal faen ikke være mulig å være så dum som TP når det kommer til spillerbytter. Alle ser at man med en dårlig Crouch og en alltids svak Walters ikke skaper noe når vi ligger så dypt. Når vi så og si hele 2 halvdel kliner ballen vekk trenger man en rask spiller på topp. Jerome er et konstant uromoment med hurtigheten sin, og det er for min del ufattelig hvorfor han ikke får ta del i en kamp som passer perfekt for han.
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: West Ham - Stoke

Innlegg TrondG » 20 Nov 2012, 00:41

Hm, rar kamp. Vi var klart best i første omgang, spesielt første og siste del. Burde absolutt stått 2-0, og jeg synes synd i Nzonzi som ikke fikk ballen presset ned et par centimeter. Etterpå blir vi sjokkert av et ultraoffensivt West Ham i andre som fikk en fortjent utlikning. Rart at vi til og med etter å ha sluppet inn et mål, velger å legge oss bak og banke ballen langt (classic Stoke-style). Hvorfor turde ikke TP å presse litt høyere etter scoringen? Stokelona beviste jo at vi faktisk kan skape en del hvis vi bare gutser litt!

Alt i alt OK med poengdeling til begge lag, men er likevel litt skuffet. I tillegg var Crouch skremmelig svak i dag. Kudos til Matty, Nzonzi og Adam i dag. Lekker scoring av Walters!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: West Ham - Stoke

Innlegg Morten T. » 20 Nov 2012, 08:53

Faktisk en underholdene kamp og jeg satt å tenkte på underveis at når to lag med forholdsvis lik taktikk møtes så kan det av og til skje at minus + minus = pluss.

Jeg er fornøyd med spillet og at vi produserte sjanser, og da spesielt i 1. omgang. West Ham er godt organiserte og har et bra lag og kom som ventet mer med i 2. omgang. Spillerne våre virket rett og slett litt slitne på slutten.

Skuffelsene for meg i dag var Crouch og til dels Shawcross( som burde hatt sånn ca. 10 straffer i mot og som slurva en del i denne ). Ellers så synes jeg de fleste kommer på plussiden med Begovic som stjerna. Okei, han bruker ca. 2 minutter på hvert eneste utspark, men utover det er han helt briljant. Målet til West Ham var offside, men den var hårfin og ikke lett å se( snakker av erfaring etter flere sesonger som linjedommer :mrgreen: ).

Alt i alt helt greit og det som gledet meg mest var spillet og at vi turte å spille og dermed skape sjanser.

Synes de tre beste var:
Begovic
N`Zonzi
Huth
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: West Ham - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 20 Nov 2012, 09:56

Helt ok med 1 poeng, etter en litt for svak andre omgang av oss. Men, imponerende bra første omgang - da styrte vi kampen og var klart best. At ikke N'Zonzi får inn kjempeskuddet er kun uflaks, vi snakker om millimetere! Flere var veldig gode i den første omgangen men de fleste falt dessverre av i andre omgang. Og vi var ikke "på" de første fem minuttene da WHU scoret! Etter kampen sitter jeg igjen med dette;

1. Vi er gode når vi står høyt og tør å utfordre dem.
2. Flott mål av Walters, som kjemper og sliter men dessverre mangler fotballferdigheter nok til dette nivået.....
3. At Crouch spiller hele kampen er en stor gåte! Han var svak i samfulle 90 minutter! På tide med Jerome eller Jones(!) fra start!
4. Vi mangler fortsatt backer som holder nivået!
5. At ikke Shawx blir blåst mot i markeringsspillet er utrolig - det vil han etterhvert bli og da blir det mye straffer i mot!
6. Begovic har utviklet seg til å bli en veldig god keeper.
7. Når får vi se Ethers og Kightly samtidig fra start, på lørdag?
8. Når vi har dødballer er vi farlige, men hvor blir det av scoringene til Shawx og Huth?

Nå er det bare å peise på i hjemmekampene mot Fulham og Newcastle.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: West Ham - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 20 Nov 2012, 11:03

Svein Nilsen skrev:Helt ok med 1 poeng, etter en litt for svak andre omgang av oss. Men, imponerende bra første omgang - da styrte vi kampen og var klart best. At ikke N'Zonzi får inn kjempeskuddet er kun uflaks, vi snakker om millimetere! Flere var veldig gode i den første omgangen men de fleste falt dessverre av i andre omgang. Og vi var ikke "på" de første fem minuttene da WHU scoret! Etter kampen sitter jeg igjen med dette;

1. Vi er gode når vi står høyt og tør å utfordre dem.
2. Flott mål av Walters, som kjemper og sliter men dessverre mangler fotballferdigheter nok til dette nivået.....
3. At Crouch spiller hele kampen er en stor gåte! Han var svak i samfulle 90 minutter! På tide med Jerome eller Jones(!) fra start!
4. Vi mangler fortsatt backer som holder nivået!
5. At ikke Shawx blir blåst mot i markeringsspillet er utrolig - det vil han etterhvert bli og da blir det mye straffer i mot!
6. Begovic har utviklet seg til å bli en veldig god keeper.
7. Når får vi se Ethers og Kightly samtidig fra start, på lørdag?
8. Når vi har dødballer er vi farlige, men hvor blir det av scoringene til Shawx og Huth?

Nå er det bare å peise på i hjemmekampene mot Fulham og Newcastle.

Vel talt ! :) Enig på samtlige punkter, unntatt punkt 3. Crouch er i utgangspunktet vår desidert beste spiss, og må starte. Men TP må bli flinkere til å skifte langemann ut når han har en dårlig dag på jobben, som han hadde i går kveld. Og da snakker jeg om skifte tidlig i annen omgang, og ikke når det gjenstår fem minutter ! :ugeek:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: West Ham - Stoke

Innlegg -Tottal- » 23 Nov 2012, 23:04

En herlig kamp, egentlig......to lag som ville mye, det var intenst og bare tilfeldigheter gjorde at det ble U og ikke flere scoringer til slutt. Noe som egentlig var et fair resultat IMO.
Elsker å se et Stoke-lag som tør og våger, og som attpåtil får belønning med scoring.....og ikke minst unngår å falle for gamle synder med å legge seg langflat på egen banehalvdel resten av kampen. Luxus. Det er faktisk potens og puls i dette laget. Vi mangler dog fortsatt en venstreback og minst 'en duganes ving, men ser at de nyinnkjøpte endelig begynner å bli varme i Stoke-trøya. Det lover bra....håper på samme intesitet og at de med røde og hvite striper fortsatt er venn med ballen på lørdag.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 207 gjester