Stoke - Sunderland

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Sunderland

Innlegg bjørn123 » 27 Okt 2012, 18:02

Dette er jo kamper vi må vinne. Vi er alt for forutsigbare fremdeles. Bedre når Ethrington kom innpå. Det positive er at vi er gjerrige bak og blir vanskelig å slå i år (Man U har tapt like mange kamper som oss.. :shock:)
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Sunderland

Innlegg JonC » 27 Okt 2012, 18:05

JonC skrev:Har ikke flere ord..........

Jo. Til alle norske Stokies i The Potters land. Håper ølet er litt bedre enn kampen... :lol:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - Sunderland

Innlegg Morten T. » 27 Okt 2012, 19:29

Jeg ble skuffa her, selv om jeg må si at dette var et kampbilde jeg hadde forutsett egentlig. Disse lagene er nærmest kliss like både i kvalitet og i spillestil. Begge lagene er flinke til å lage trøbbel for motstanderen og det synes jeg denne kampen bar preg av.

Ikke mange hos Stoke som utmerket seg i dag og stemninga på tribunen virka relativt slapp sammenligna mot tidligere...

Synes våre tre beste var:
Kightly
Huth
Etherington
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Sunderland

Innlegg vegar56 » 28 Okt 2012, 18:59

Morten T. skrev:Synes våre tre beste var:
Kightly
Huth
Etherington

Tilbake fra the Potteries, og ja, det var kaldt i tillegg til en dårlig kamp. Vi hadde billetter ved siden av Sunderland-supporternes tribune, skulle heller ha vært på motsatt side.
Ethrington var dagens store lyspunkt, det begynte plutselig å skje ting fremover da.
Hvorfor ikke Michael Owen starter løp i bakrom når ballen spilles mot Crouch er en gåte, hva f... er det du holder på med, Pulis ?
På den positive siden får vi vel ta med Begovic også, solid i dag, spesielt i feltet, selv om han ikke blir satt på de aller største prøvene.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 186 gjester

cron