Stoke - Fulham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Morten T. » 28 Des 2010, 22:46

Detta var skrale greier. Mye "wanker" og "rubbish" fra tribunene i dag, og med rette etter mitt syn. Greit, Stoke førte kampen, men skapte få kvalifiserte sjanser. To håpløse sidebacker pumper ballen opp mot en suveren Hangeland. Pennant prøver, men surrer bort utrolig mye. Jones skuffer igjen og jogger bare rundt. Et bra kjøp?
Begovic burde ha tatt den andre som går i keeperhjørnet. Walters var så håpløs at jeg ønsket han bare skulle forsvinne i tåka.

Traff Delap og Shawcross til en liten "chat" etter kampen og det var hyggelig. Skal se Everton-kampen også, men er litt småskeptisk nå. Everton er jo et mye bedre lag enn Fulham.
I kveld drikker jeg bitter. Passer til sinnsstemninga.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Svein Nilsen » 28 Des 2010, 22:52

Det er jo slik at vi har kort hukommelse og glemmer fort. Kampen i dag står friskt i minne, fram til lørdag. Vi glemmer derimot ikke hvor vi kommer fra, og i utgangspunktet burde vi være mer enn fornøyd med situasjonen slik den er i dag; midt på tabellen i PL, mange gode spillere, sunn økonomi osv. Men, det blir jo for kjedelig! Vi er engasjert og høyt oppe ved gode prestasjoner og seire, og langt nede ved tap og møkkakamper. Slik er det å være supporter. Selv er jeg et eksempel på engasjement i forhold til humørsvingninger, bare spør fruen - det var mye hyggeligere her i heimen på søndag enn det er i kveld! At jeg var 1 hockeymål unna en feit odds hjelper definitvit heller ikke........
Det som for meg er mest skuffende er det fakta at vi ikke lenger er et godt hjemmelag, INGEN lag i PL har flere hjemmetap enn oss! At TP har brukt noen hundre millioner kroner i løpet av de siste årene, uten å finne den sentrale midtbanespilleren vi har ventet på er for meg fortsatt en gåte. At vi har en av de sterkeste reservebenker i PL en annen sak. I dag var det jo en haug med fremtredende landslagsspillere der; Gudjohnsen, Tuncay, Fuller, Whelan og Sørensen. Er det en styrke, når vi ikke er bedre enn hva vi var i dag, eller de siste kampene?
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Knut Ole » 29 Des 2010, 00:25

Morten T. skrev:Detta var skrale greier. Mye "wanker" og "rubbish" fra tribunene i dag, og med rette etter mitt syn. Greit, Stoke førte kampen, men skapte få kvalifiserte sjanser. To håpløse sidebacker pumper ballen opp mot en suveren Hangeland. Pennant prøver, men surrer bort utrolig mye. Jones skuffer igjen og jogger bare rundt. Et bra kjøp?
Begovic burde ha tatt den andre som går i keeperhjørnet. Walters var så håpløs at jeg ønsket han bare skulle forsvinne i tåka.

Traff Delap og Shawcross til en liten "chat" etter kampen og det var hyggelig. Skal se Everton-kampen også, men er litt småskeptisk nå. Everton er jo et mye bedre lag enn Fulham.
I kveld drikker jeg bitter. Passer til sinnsstemninga.

Tenkte på deg noen ganger i ettermiddag; medlidenhet!
Jo-jo prestasjoner for tiden må jo innebære en helt annen kvalitet lørdag.

Fattig trøst: har vært på tribunen og opplevd 0-3 hjemme mot Hull (under Boskamp). Det var virkelig ille.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Sven-Erik » 29 Des 2010, 00:55

Kopierer noe en engelsk ekte supporter sier på "tryneboka", og må vel si meg enig med han;
‎1. We're not going to win every game.
2. We're not going down.
3. We're starting to win away games.
4. Everybody's beating everybody.
5. It's nearly January.
...6. We're 10th.
7. We're creating chances.
8. We're in the premier league.

What do some people expect? ???
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke - Fulham

Innlegg potterhead » 29 Des 2010, 01:50

Bring on Big Mama,Mr Jones har tørka ut
potterhead
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 333
Registrert: 09 Aug 2010, 23:51

Re: Stoke - Fulham

Innlegg pål - lillehammer » 29 Des 2010, 11:27

0 poeng mot Blackpool og Fulham er ikke bra. Det blir liksom litt Norge syndromet at vi ikke vinner kamper vi skal føre. Vi har rett og slett ikke nok kreative spillere til å gjøre noe anna enn å satse på døballer og lange oppspill. Totalt sett har vi jo hatt en bra sesong så langt men skal vi ta neste steg trenger vi bedre backer og en skikkelig kreativ midtbanespiller. Det kan godt være Steven Ireland men med bedre holdninger i hue enn det han har i dag.

Kjempeskuffa i går.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Stoke - Fulham

Innlegg mfkpotter » 30 Des 2010, 11:44

-Tottal- skrev:
mfkpotter skrev:Denne kampen var for meg bare en bekreftelse på hvor vi står, vi vinner ikke hjemmekamper lenger og er meget enkle og forsvare seg i mot.
Når jeg ser på hvordan Stoke spiller så er det et mysterium at vi i det hele tatt ligger på 10 plass.
Sidebackene våre forsvarer seg dårlig og slår kun lange baller opp mot Jones som taper 85% av duellene mot Fulham forsvaret. Vi har to dype midtbane spillere som til enhver tid ligger feil i banen og er ingen offensiv trussel. Etherington har vært dårlig lenge nå og i dag burde han aldri ha vært på banen. Jones ser mer og mer ut som en flopp, og han kan ikke parres med Walters på topp.

Mot Fulham i dag så taper Stoke alle dueller inne i feltet, vi er ikke i nærheten av å score mål i åpent spill, vel vi er ikke i nærheten på dødballer heller. Jeg sitter med en oppfatning at Stoke ikke hadde scoret selv om de hadde spilt i to timer til i dag.
Når du ser på de siste hjemmekampene Stoke har spilt, så er det skremmende dårlig. Jeg er en av Pulis sine sterkeste kritikere her på forumet, og har tidligere etterlyst nytt blod. Han har brukt sinnsykt mye penger på å stable sammen en gjeng med spillere som han aldri kommer til å bruke.
Jeg føler med hjemmesupporterne som bruker forholdsvis mange prosent av sin inntekt på se slik søppelfotball.


Har ETHERINGTON noen gang gjort noe riktig i din mening ? Bortsett fra å gålle innemellom, som du kanskje mener de fleste bestemødre kunna ha gjort bedre ? Han løper bra, har gode fine raid, som ofte gjør Stoke City et farlig lag på et annet nivå enn tidligere. Jeg liker Pennant, men Ethers er fortsatt vår viktigse beste playmaker IMO....og er det noe Stoke behøver...så er det spillere med spillefortåelse, teknikk og gode innlegg til de som har jobben med å banke ballen med gode innlegg og cornere....og cornerne til Ethers er blandt de beste i PL.

Men huff og huff...selvfølgelig rævva av Pulis at vi fortsatt IKKE er på nivå med Chelsea og Man U enda. Håper nesten at vi rykker ned, slik vi klarer å tape idag. Jævla møkkalag som ikke fortjener min support.


Etherington har gjort mye bra for Stoke, men han er etter min mening ikke i sin beste form nå. Han klarer ikke å utfordre sin back for tiden, der mener jeg at Pennant er mye bedre. Å slå cornere er det andre på laget som også kan klare.
At han ble tatt av mot Fulham viste vel også at han ikke fikk utrettet stort i den kampen.
Siden dette er et diskusjons forum, så regner jeg med at alle kan komme med sine meninger om det de har på hjertet om sitt kjære Stoke. At du åpenbart ikke deler min mening etter Fulham kampen er helt greit.
Men la andre komme med sine synspunkter, selv om du har en annen oppfatning.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Stoke - Fulham

Innlegg -Tottal- » 30 Des 2010, 22:45

Vi er ihvertfal enig at vi er uenige om hvilke forventninger som er realistiske for Stoke City i 2010/2011.
At du kan være uenig med meg i det aller meste med Stoke, er også helt greit for min del....det er tross alt et debattforum for alle med hjerte for samme klubb, og vi må tåle at det er forskjellige meninger og oppfatninger.

Det skal være lov å diskutere, selv om man kan bli i overkant engasjert.......på godt og vondt.

Uansett - Godt nytt år !! Håper vi får noen sårt trengte innkjøp i løpet av januar.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 30 gjester

cron