Stoke - Fulham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Sven-Erik » 28 Des 2010, 18:52

ja,ja, det går opp og ned her i verden. :cry:
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Josef » 28 Des 2010, 18:54

0-2 tap mot vannvittig svak motstand
Dette var helt jævlig surt
Blir kvalm av bare å se Hangeland
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Stoke - Fulham

Innlegg -Tottal- » 28 Des 2010, 18:54

Vi vil, vi vil...men mangler det lille ekstra dessverre.
Vi hadde ikke fortjent tap ikveld...det er ihverfall sikkert. Men vi manglet
som sagt det lille ekstra. Men, men....det jevner seg ut:

Vi BANKER Everton på lørdag. Da er det endelig vår tur. Igjen.

Nå må vi bevise at vi KAN i vår egen stue som skal være vår nye Victoria Ground.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke - Fulham

Innlegg mfkpotter » 28 Des 2010, 18:57

Det var kun en spiller som var bra for Stoke i dag, Jermaine Pennant. Resten var like dårlig som Tony Fucking Pulis.
Det fantes en smart spiller hos Stoke i dag og det var Huth, han gadd ikke å spille så ræva fotball en gang til så han pådro seg gult kort med vilje på slutten, for å slippe å spille en ny kamp på Loosers Britannia.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Knut Ole » 28 Des 2010, 19:03

Ser av statistikken at Fulham hadde tre skudd på mål, hvorav to var skåring (hvis jeg toler det riktig). I så fall var det siste i det 10.ende minutt.
Første skåringen er en relativt dårlig klarering av Collins, men det er katastrofalt av vår spiller (Walters??) som står og ser på slik at motspiller kan lade kanonen. Vakkert skudd, men en gave av Walters, desverre :(
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Svein Nilsen » 28 Des 2010, 19:16

Dette var for jævlig. Ok at vi er det beste laget, men det er nok mest fordi Fulham er ræva dårlige! Synd at Hangeland spiller sin beste kamp på lenge i dag! Så på Fulham mot West Ham for et par dager siden. De var elendige, og ikke noe bedre i dag. Vi vinner ballen ofte, også høyt i banen men vi MANGLER hr. kreativitet. Han håper jeg vi signerer før Nyttårsrakettene har sluknet. Jo før jo bedre. Vi tar dessverre ikke neste steg før han er på plass. Og igjen TP, på hjemmebane mot bunnlaget starter vi med vårt beste offensive lag, der hører dessverre ikke Walters hjemme.
Nå er jeg forbanna, irritert og jævlig sinna. Faen!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Fulham

Innlegg mfkpotter » 28 Des 2010, 19:38

Denne kampen var for meg bare en bekreftelse på hvor vi står, vi vinner ikke hjemmekamper lenger og er meget enkle og forsvare seg i mot.
Når jeg ser på hvordan Stoke spiller så er det et mysterium at vi i det hele tatt ligger på 10 plass.
Sidebackene våre forsvarer seg dårlig og slår kun lange baller opp mot Jones som taper 85% av duellene mot Fulham forsvaret. Vi har to dype midtbane spillere som til enhver tid ligger feil i banen og er ingen offensiv trussel. Etherington har vært dårlig lenge nå og i dag burde han aldri ha vært på banen. Jones ser mer og mer ut som en flopp, og han kan ikke parres med Walters på topp.

Mot Fulham i dag så taper Stoke alle dueller inne i feltet, vi er ikke i nærheten av å score mål i åpent spill, vel vi er ikke i nærheten på dødballer heller. Jeg sitter med en oppfatning at Stoke ikke hadde scoret selv om de hadde spilt i to timer til i dag.
Når du ser på de siste hjemmekampene Stoke har spilt, så er det skremmende dårlig. Jeg er en av Pulis sine sterkeste kritikere her på forumet, og har tidligere etterlyst nytt blod. Han har brukt sinnsykt mye penger på å stable sammen en gjeng med spillere som han aldri kommer til å bruke.
Jeg føler med hjemmesupporterne som bruker forholdsvis mange prosent av sin inntekt på se slik søppelfotball.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Knut Ole » 28 Des 2010, 19:42

Sinna-mann her også, Svein.
En frisk Fuller skal det være plass til i 11'ern på The Brit.
Mr. Hudson ala 2011 er velkommen. VELDIG! NÅÅÅ!
Robust/trygg + offensiv back behøves.
og ....ikke reis, Pennant! Please.

Nå må vi slutte å drite oss ut i vårt fort.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Fulham

Innlegg -Tottal- » 28 Des 2010, 19:56

mfkpotter skrev:Denne kampen var for meg bare en bekreftelse på hvor vi står, vi vinner ikke hjemmekamper lenger og er meget enkle og forsvare seg i mot.
Når jeg ser på hvordan Stoke spiller så er det et mysterium at vi i det hele tatt ligger på 10 plass.
Sidebackene våre forsvarer seg dårlig og slår kun lange baller opp mot Jones som taper 85% av duellene mot Fulham forsvaret. Vi har to dype midtbane spillere som til enhver tid ligger feil i banen og er ingen offensiv trussel. Etherington har vært dårlig lenge nå og i dag burde han aldri ha vært på banen. Jones ser mer og mer ut som en flopp, og han kan ikke parres med Walters på topp.

Mot Fulham i dag så taper Stoke alle dueller inne i feltet, vi er ikke i nærheten av å score mål i åpent spill, vel vi er ikke i nærheten på dødballer heller. Jeg sitter med en oppfatning at Stoke ikke hadde scoret selv om de hadde spilt i to timer til i dag.
Når du ser på de siste hjemmekampene Stoke har spilt, så er det skremmende dårlig. Jeg er en av Pulis sine sterkeste kritikere her på forumet, og har tidligere etterlyst nytt blod. Han har brukt sinnsykt mye penger på å stable sammen en gjeng med spillere som han aldri kommer til å bruke.
Jeg føler med hjemmesupporterne som bruker forholdsvis mange prosent av sin inntekt på se slik søppelfotball.


Har ETHERINGTON noen gang gjort noe riktig i din mening ? Bortsett fra å gålle innemellom, som du kanskje mener de fleste bestemødre kunna ha gjort bedre ? Han løper bra, har gode fine raid, som ofte gjør Stoke City et farlig lag på et annet nivå enn tidligere. Jeg liker Pennant, men Ethers er fortsatt vår viktigse beste playmaker IMO....og er det noe Stoke behøver...så er det spillere med spillefortåelse, teknikk og gode innlegg til de som har jobben med å banke ballen med gode innlegg og cornere....og cornerne til Ethers er blandt de beste i PL.

Men huff og huff...selvfølgelig rævva av Pulis at vi fortsatt IKKE er på nivå med Chelsea og Man U enda. Håper nesten at vi rykker ned, slik vi klarer å tape idag. Jævla møkkalag som ikke fortjener min support.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke - Fulham

Innlegg bjørn123 » 28 Des 2010, 22:30

Det er helt klart at vi manger dimensjoner i laget. Vi mangler gode kreative backer, vi mangler kreative midbanespillere og vi mangler høyre ving nå når Pennant mest sannsynlig forsvinner. Men - jeg glemmer ikke hvor vi har vært og hvem vi er. Har slete med laget i 2 divisjon opp og ned mellom 2. og 3. nivå. Husker også godt første sesong i PL. Satt livredd foran skjermen hver gang motstanderen var i nærheten av 16 meteren. Var sjeleglad hver gang vi ikke dreit oss ut mot gode lag. Når plassen var berget var også sesongen reddet.

Vi har kommet oss noe vanvittig på disse tre årene - kan ikke tenke meg noen lag i PL som har forbedret seg mer enn oss i samme periode. Vi er Stoke for faen - vi har vært med på mange oppturer men også mange nedturer. Derfor er jeg ikke pessimist slik tingense tilstand er nå. Når vi også tar den positive økonomien laget har går jeg mot 2011 med kun optimisme.

Det å tenke på å konkurere mot lag som Man U og Aresenal over tid er utopi for oss - våres mål må bli å etablere oss i PL. Klarer vi det (det vet vi ikke før et par sesonger til) skal vi være meget fornøyde og ta alt annet som kommer som ren bonus.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 33 gjester

cron