Liverpool-Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Liverpool-Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 07 Okt 2012, 19:56

Vi får med oss ett poeng fra Anfield på en dårlig dag. Det må da være en ny bekreftelse på fremgang ? Tidligere ville vi knapt nok ha fått poeng på en god dag ;) Nå er riktig nok dagens Liverpool-utgave kanskje den svakeste på flere år, men likevel... ;)

Mange under pari i dag (Adam, Wilson, N'Zonzi og Kightly, for å nevne noen). Pasningskvaliteten er også for dårlig i dag, og vi blir liggende for dypt og faller litt tilbake til gamle synder med høye baller fremover, heller enn å spille gjennom midtbanen, som vi har gjort så bra i de siste kampene. Også for mange personlige feil, med horrible pasninger både fra Wilson og N'Zonzi, som kunne ha kostet oss dyrt.

Begovic meget god, Shawcross også med en bra kamp, ellers ikke så mye å skryte av i dag.

Men sesongstarten, sett under ett, må jo sies å være veldig bra, tatt i betraktning hvilke motstandere vi har møtt. Fire av de fem store på de syv første kampene er en tøff start, men vi har bestått med glans, med poeng mot tre av de, og fem minutter fra poeng også mot den fjerde. Ny stil, med langt mer spill gjennom midtbanen, langt bedre førsteellever og stall enn i fjor, og kamp om plassene på nærmest hver eneste plass.

Joda, Pulis har utvilsomt tatt oss ett steg videre, selv om jeg må innrømme at jeg var blant tvilerne til om han var rette mann til å gjøre det.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Liverpool-Stoke

Innlegg O2Stokie » 07 Okt 2012, 20:09

Første 20 min var vi kanonbra, og styrte kampen, men vi mista midtbanen da Whelan gikk ut. Ikke det at Whitehead spilte så dårlig, men det fungerte ikke så bra for de 2-3 på midten utover i kampen. Adam har fortsatt til gode til å overbevise meg om at han er så god som mange mener, synes han ser treg og utrent ut.
Ellers så er det en tyrdlig framgang fra i fjor, på en dårlig dag så har vi små problemer med å holde nullen på bortebane. Forsvaret vårt er et av de beste i PL.
Liten kommentar til Suarez: har vi sett en mere usympatisk spiller i en Liverpool trøye noen gang tidligere? Dessverre for Liverpool kan de ikke benke ham.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Liverpool-Stoke

Innlegg Reidar a stokie » 08 Okt 2012, 09:05

Syns ikkje vi må forvente noe stort av nykommlingene våres dei 10 første kampene. Dei må først bli litt kjent i klubben først. Eg syns vi jobber steinhardt og kjemper utroligt. Me er vel kanskje ikkje :D det beste laget i premier league, men den kjempinga laget har er fantastisk. Bego er ein superkeeper, kan vel bli best i premier league ein gong.
:)
Reidar a stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 69
Registrert: 22 Sep 2012, 20:50

Re: Liverpool-Stoke

Innlegg vegar56 » 08 Okt 2012, 13:02

Dette var mye som å se det norske landslaget, når spilleren mottar ballen er det masse pasningsalternativer, 10 sekunder etterpå når spilleren har fått ballen under kontroll er alle pasningsalternativer markert ut.
Denne kampen var rett og slett vond å se på. Og ble ikke bedre når Huth tråkker på Suarez. Der hadde Potters griseflaks !
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Liverpool-Stoke

Innlegg Reidar a stokie » 08 Okt 2012, 16:50

:D
:)
Reidar a stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 69
Registrert: 22 Sep 2012, 20:50

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 217 gjester