Stoke - Swansea

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Swansea

Innlegg Morten T. » 29 Sep 2012, 23:02

Dette var en god gjennomføring av Stoke og Swansea var aldri noen trussel her.
Vi har blitt veldig gode på midten nå med 4-5-1( eller 4-3-3 alt ettersom ). Spillere som Whelan og Walters har vokst de siste kampene og kommer mer til sin rett nå.
Crouch excellent igjen med to mål og alt det andre positive han tilfører ved å gjøre andre rundt seg gode. Nesten makabert å se kontrasten når bomkjøpet Jones kommer på som erstatning...
Allikevel synes jeg N`Zonzi var Stoke sin klart beste i denne. Han balanserte midtbanen perfekt og var eksepsjonelt bra defensivt og meget god offensivt. Kjøpet av han kan vise seg å bli et scoop! Wilson og Cameron gode som backer og jeg registrerer at de kryper noen meter mer opp i banen for hver kamp som går nå. Kightly er en god ving og blir han litt flinkere i avslutningene så blir dette riktig så bra. Godt innhopp av Etherington også.
Herlig med sesongens første tre-poenger og det bor veldig mye bra i dette laget nå. :D

PS! Som gammel dommer må jeg si at jeg ble mektig imponert over den svartkledde i dagens match. Gjorde han en eneste feil? Jeg synes han var en av banens aller beste aktører og høydepunktet kom når han ga gult kort til en Swansea-spiller for filming istedenfor straffe. Der hadde jeg garantert blitt lurt selv og det der var dømming på øverste hylle i en meget vanskelig situasjon! :)

Synes våre tre beste var:
N`Zonzi
Crouch
Kightly
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Swansea

Innlegg jørgen » 29 Sep 2012, 23:30

N´Zonzi har vært ENORM de tre kampene han har spilt!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Stoke - Swansea

Innlegg Reidar a stokie » 30 Sep 2012, 07:35

Steven Nzonsi,Crouch,Kightly var nok dei beste for oss i dag. Såg at det var to flotte hælflikker fra stoke, og der ble det nesten scoring. Og for dei som såg kampen syns vel at stoke ikkje bare forsvarte seg i 2 omgang, dei kjørte jo på. Etherington med friskt innhopp. Ein bra kamp!!
:)
Reidar a stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 69
Registrert: 22 Sep 2012, 20:50

Re: Stoke - Swansea

Innlegg mahoney » 30 Sep 2012, 09:50

God kamp av Stoke...hele laget var på hugget og swansea hadde vel knapt nok et skudd på mål hele kampen. Spesielt Cameron i samarbeid med Kightly har tilført laget en nivåheving på høyresiden..Vil bli meget forundret om Wilko går rett tilbake her etter suspensasjonen....
mahoney
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 130
Registrert: 12 Aug 2010, 22:22

Re: Stoke - Swansea

Innlegg Lilledino » 30 Sep 2012, 16:57

Reidar a stokie skrev:Steven Nzonsi,Crouch,Kightly var nok dei beste for oss i dag. Såg at det var to flotte hælflikker fra stoke, og der ble det nesten scoring. Og for dei som såg kampen syns vel at stoke ikkje bare forsvarte seg i 2 omgang, dei kjørte jo på. Etherington med friskt innhopp. Ein bra kamp!!


Kunne ikke vært mer enig.. Om jeg MÅTTE velge en av disse tre, ville jeg valgt Kightky, Han var en fornøyelse å se, og herja til tider...

Dette var oppløftende.. Bring on `Pool ...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Swansea

Innlegg Oddvin » 01 Okt 2012, 08:39

Har ikkje sett noe av kampen, men reagerer på ballbesittelse som viser 39 -61 favør Swansea. Trillet de ball på egen halvdel eller er det feil inntrykk ein får av kampen?
Forrøvrig godt fornøyd med resultatet.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 174 gjester