Stoke - Manchester City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Manchester City

Innlegg Torstein Norevik » 16 Sep 2012, 14:30

jørgen skrev:Veldig god kamp fra mange av spillerne! Lenge siden så mange har imponert meg, og et uavgjort resultat er ikke å forakte mot regjerende seriemestere.

Har sett intervjuet med TP etter kampen og noe jeg stusser over er at han alltid trekker inn Walters når en annen spiller har imponert.
Går ofte slik:
Reporter: Hva synes du om N´Zonzi?
TP: Jeg vil ikke kommentere enkeltprestasjoner, men Walters var god.

Da er han i alle fall konsekvent.... :lol:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Manchester City

Innlegg Oddvin » 16 Sep 2012, 15:30

-Tottal- skrev:
Morten T. skrev:
-Tottal- skrev:Nå er det like før jeg presser ut en sigar, når det gjelder mitt abb med Canal Digital. Er det mulig å få med seg kamper utenom hovedkampen ? Nei, det er det ikke.
Da er det enten svart skjærm eller hovedkamp på alle tre kanaler. Det er greit at Stoke matcher ikke er på skjærmen hver helg. Det er noe annet når man venter på godsaker (f.eks St - MC)
men som aldri viser seg å komme frem på den jævla TV utifra den bedritne avtalen denne anal kanalen har. Jadda. Stream anyone ?

Bare tipse deg om følgende:
Har du mulighet til å få Altibox, så ta det! Borettslaget jeg bor i hadde Canal Digital før, men la om til Altibox for en stund siden. Det betyr krystallklare bilder fra fiberkabel og for 195 spenn i måneden kan jeg se samtlige 364 PL-matcher ++. Med på kjøpet fulgte gratis abonnement på TVSumo.

Et annet alternativ er TVSumo. I fjor leve jeg en form for nomadetilværelse i 5-6 måneder hvor det var mye flytting hit og dit, så jeg kjøpte et abonnement på Sumo. Her får du også alle kampene og for meg som liker ishockey, så var det en ekstra bonus også. Eneste lille minuset med Sumo er at det kan være litt hakkete eller falle ut, men det skjer sjelden og som oftest hvis det er mange inne på linja.


Takk for tips! Når Canal Digital ikke leverer, bør nok andre alternativer sjekkes ut.

Har du parabol vil du ikkje få meir enn 1 kamp lørdag kl 1600, dette på grunn av at PL nekter det. Har du kabel eller fiber får du inn alle 3 PL kanalene. Som eg skrev i ein tidligere komentar: Dersom du har abonnement på TV2 PL og parabol, så kan du logge deg inn på Canal Digital sine sider og få sjå de øvrige PL kananlene på din PC. Selvfølgelig ikkje godt nok, men det er ikkje TV2 eller Canal DIgital sin skyld at de ikkje får vise meir enn kamp lørdag kl 1600.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Stoke - Manchester City

Innlegg Torstein Norevik » 16 Sep 2012, 15:50

Oddvin skrev: Har du parabol vil du ikkje få meir enn 1 kamp lørdag kl 1600, dette på grunn av at PL nekter det. Har du kabel eller fiber får du inn alle 3 PL kanalene. Som eg skrev i ein tidligere komentar: Dersom du har abonnement på TV2 PL og parabol, så kan du logge deg inn på Canal Digital sine sider og få sjå de øvrige PL kananlene på din PC. Selvfølgelig ikkje godt nok, men det er ikkje TV2 eller Canal DIgital sin skyld at de ikkje får vise meir enn kamp lørdag kl 1600.
Har TV2PL og TV2Sumo, så jeg har sett kampene på Sumo'en, med mindre de går på TV. Men var ikke obs på at de også kan sees på Canal Digtal sine sider på PC. Men vet du hvordan kvaliteten er der sammenlignet med Sumo ? Sistnevnte er stort sett OK, men kan av og til være litt hakkete... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Manchester City

Innlegg jørgen » 16 Sep 2012, 20:47

MEGAARTIG statistikk fra gårsdagens match:

Whelan - 39% of his passes were forwards, N'Zonzi - 34% of his passes were forwards.
Yaya Toure - 32% and Garcia - 23%
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Stoke - Manchester City

Innlegg Oddvin » 16 Sep 2012, 23:15

Torstein Norevik skrev:
Oddvin skrev: Har du parabol vil du ikkje få meir enn 1 kamp lørdag kl 1600, dette på grunn av at PL nekter det. Har du kabel eller fiber får du inn alle 3 PL kanalene. Som eg skrev i ein tidligere komentar: Dersom du har abonnement på TV2 PL og parabol, så kan du logge deg inn på Canal Digital sine sider og få sjå de øvrige PL kananlene på din PC. Selvfølgelig ikkje godt nok, men det er ikkje TV2 eller Canal DIgital sin skyld at de ikkje får vise meir enn kamp lørdag kl 1600.
Har TV2PL og TV2Sumo, så jeg har sett kampene på Sumo'en, med mindre de går på TV. Men var ikke obs på at de også kan sees på Canal Digtal sine sider på PC. Men vet du hvordan kvaliteten er der sammenlignet med Sumo ? Sistnevnte er stort sett OK, men kan av og til være litt hakkete... ;)

Det eg har sett har vert meget bra. Har kjørt det over på tv og det er like bra som vanlig sending, eineste er at du ikkje kan sjå det i fullskjerm på tv da blir det kornete.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Stoke - Manchester City

Innlegg Torstein Norevik » 16 Sep 2012, 23:25

Oddvin skrev:
Torstein Norevik skrev:
Oddvin skrev: Har du parabol vil du ikkje få meir enn 1 kamp lørdag kl 1600, dette på grunn av at PL nekter det. Har du kabel eller fiber får du inn alle 3 PL kanalene. Som eg skrev i ein tidligere komentar: Dersom du har abonnement på TV2 PL og parabol, så kan du logge deg inn på Canal Digital sine sider og få sjå de øvrige PL kananlene på din PC. Selvfølgelig ikkje godt nok, men det er ikkje TV2 eller Canal DIgital sin skyld at de ikkje får vise meir enn kamp lørdag kl 1600.
Har TV2PL og TV2Sumo, så jeg har sett kampene på Sumo'en, med mindre de går på TV. Men var ikke obs på at de også kan sees på Canal Digtal sine sider på PC. Men vet du hvordan kvaliteten er der sammenlignet med Sumo ? Sistnevnte er stort sett OK, men kan av og til være litt hakkete... ;)

Det eg har sett har vert meget bra. Har kjørt det over på tv og det er like bra som vanlig sending, eineste er at du ikkje kan sjå det i fullskjerm på tv da blir det kornete.

OK. Takker så mye for tipset :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 213 gjester