Wigan - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Wigan - Stoke

Innlegg Josef » 01 Sep 2012, 17:54

Dette er helt greit men ikke mere enn det..Du kjære tid for en jævla dritt oppstilling vi starter med idag...Hvorfor spiller ikke Pennant å Adam ifra start..?
Det er så mange ting å sette fingeren på når det gjelder laguttak å bytter, hver eneste kamp at jeg snart gir opp Pulis. Godt Crouch gjør jobben sin idag, mange andre er milevis unna P.L
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Wigan - Stoke

Innlegg ilovasen » 01 Sep 2012, 17:57

bjørn123 skrev:Klomsen Shaw X holder på å gjøre straffe

Nei det var en supertakling!!
ilovasen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 156
Registrert: 01 Apr 2011, 14:58

Re: Wigan - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 01 Sep 2012, 18:06

En ny kamp der jeg opplever at vi har marginene imot oss, og derfor får med oss bare ett poeng i stedet for tre. Synest likevel vi spiller bra i andre omgang, men synest samtidig at det er nykommerne som hever oss. Bra kamper både av Cameron, Kightly og Adam, mens våre gamle spillere, som Whelan, Whitehead og Walters ikke leverer all verden (denne gangen heller). Walters er ufattelig ineffektiv, og ingen avslutter, selv om han (så vidt) setter straffen. Litt det samme med Jerome, men han er langt flinkere å komme seg til sjanser med farten sin.

Tre uavgjorte på tre kamper, hvorav to bortekamper og en hjemmekamp mot Arsenal, er OK. Men i lengden må vi også vinne fotballkamper.

Det positive i dag er nykommerne, synes jeg, og at vi spesielt i annen omgang fører matchen i lengre perioder. Når også N'Zonzi og Edu er på plass vil vi trolig heve oss enda ett hakk. Det lover ikke så aller verst for fremtiden. ;)

Men da må Pulis stille med sitt beste lag, og slutte med disse merkelige laguttakene som ingen andre enn han selv forstår, med flere av våre bedre spillere på benken... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Wigan - Stoke

Innlegg jørgen » 01 Sep 2012, 18:10

Greit resultat dette. Vi starter elendig og Wilkinson viser at han ikke er god nok for PL igjen (!!). Adam viste noe av sin klasse i dag, og har vært ekstremt etterlengtet. Gøy å se at vi scorer 2 mål, spesielt når vi to ganger kommer tilbake. Det jeg er mest sjokkert over er hvor lett det er å drible vekk forsvarerne våre. Det kunne gått mye verre dersom Wigan hadde hatt flaksen på sin side. Walters tok seg opp i 2.omgang og fikk notert seg for en assist og et mål, men jeg likte det bedre da Jerome kom innpå. Motstanderen vet hvor rask han er og det fikk usikkerheten frem i dem, og de ble reddere for å støte. Da fikk vi mer tid til å komme opp med spillere.
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Wigan - Stoke

Innlegg ilovasen » 01 Sep 2012, 18:12

Torstein Norevik skrev:En ny kamp der jeg opplever at vi har marginene imot oss, og derfor får med oss bare ett poeng i stedet for tre. Synest likevel vi spiller bra i andre omgang, men synest samtidig at det er nykommerne som hever oss. Bra kamper både av Cameron, Kightly og Adam, mens våre gamle spillere, som Whelan, Whitehead og Walters ikke leverer all verden (denne gangen heller). Walters er ufattelig ineffektiv, og ingen avslutter, selv om han (så vidt) setter straffen. Litt det samme med Jerome, men han er langt flinkere å komme seg til sjanser med farten sin.

Tre uavgjorte på tre kamper, hvorav to bortekamper og en hjemmekamp mot Arsenal, er OK. Men i lengden må vi også vinne fotballkamper.

Det positive i dag er nykommerne, synes jeg, og at vi spesielt i annen omgang fører matchen i lengre perioder. Når også N'Zonzi og Edu er på plass vil vi trolig heve oss enda ett hakk. Det lover ikke så aller verst for fremtiden. ;)

Men da må Pulis stille med sitt beste lag, og slutte med disse merkelige laguttakene som ingen andre enn han selv forstår, med flere av våre bedre spillere på benken... :?

Veldig enig. Managerbytter er ikke avhenging av transfervindu. Harry Redknapp er ledig tror jeg.....
ilovasen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 156
Registrert: 01 Apr 2011, 14:58

Re: Wigan - Stoke

Innlegg Baretor » 01 Sep 2012, 18:37

Hmmm. Litt stilig å gå inn på TV2s bortetabell. Stoke på topp. Beste bortelag. :D
Baretor
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 639
Registrert: 22 Aug 2010, 22:03
Bosted: Ålgård

Re: Wigan - Stoke

Innlegg Morten T. » 01 Sep 2012, 19:28

Jeg synes dette var en nivåheving og i dag prøvde Stoke virkelig å vinne helt til fløyta gikk.
Veldig synd at vi starter hver omgang med en tidlig baklengs og derav gjør det vanskelig for oss selv, men vi reiser oss bra synes jeg. Det skal tas med i betraktninga at Wigan ikke akkurat er spesielt bra og jeg kan vanskelig se hvordan de skal gjøre noe annet enn å kjempe mot nedrykk denne sesongen - også.

Adam er morsom å se på. Litt anonym i perioder, men her har vi ENDELIG fått en pasningslegger og en med et godt skuddbein! Herlig!
Minusene i dag går først og fremst til Shawcross som tacklet svakt, pumpa høye baller mekanisk opp i ingenmannsland og plasserte seg dårlig. Wilkinson hadde også trøbbel og blir veldig primitiv.
Crouch var veldig god igjen og får han en bedre makker framme så kan det bli en del scoringer framover.

Dette var ett steg frem, men synd at vi ikke tok alle tre poengene her.

Synes våre tre beste var:
Crouch
Cameron
Wilson
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Wigan - Stoke

Innlegg O2Stokie » 01 Sep 2012, 19:50

Morten T. skrev:Jeg synes dette var en nivåheving og i dag prøvde Stoke virkelig å vinne helt til fløyta gikk.
Veldig synd at vi starter hver omgang med en tidlig baklengs og derav gjør det vanskelig for oss selv, men vi reiser oss bra synes jeg. Det skal tas med i betraktninga at Wigan ikke akkurat er spesielt bra og jeg kan vanskelig se hvordan de skal gjøre noe annet enn å kjempe mot nedrykk denne sesongen - også.

Adam er morsom å se på. Litt anonym i perioder, men her har vi ENDELIG fått en pasningslegger og en med et godt skuddbein! Herlig!
Minusene i dag går først og fremst til Shawcross som tacklet svakt, pumpa høye baller mekanisk opp i ingenmannsland og plasserte seg dårlig. Wilkinson hadde også trøbbel og blir veldig primitiv.
Crouch var veldig god igjen og får han en bedre makker framme så kan det bli en del scoringer framover.

Dette var ett steg frem, men synd at vi ikke tok alle tre poengene her.

Synes våre tre beste var:
Crouch
Cameron
Wilson

Sjelden vi er helt enige etter en kamp, Morten, men det er vi i dag. Synes også Adam var litt anonym, men hele laget hevet seg da han kom inn. Cameron var ekte vingback i dag, og han er sykt mye bedre enn Wilko på back'en. Whitehead hadde en fæl førsteomgang, men var faktisk en av våre beste i andre.
3 poeng hittil er bra! Etter 2 uker på å få kjørt sammen de nye, så tar vi 3 poeng mot Citeh ;)
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Wigan - Stoke

Innlegg Knut Ole » 01 Sep 2012, 22:47

Morten T. skrev:Minusene i dag går først og fremst til Shawcross som tacklet svakt, pumpa høye baller mekanisk opp i ingenmannsland og plasserte seg dårlig. Wilkinson hadde også trøbbel og blir veldig primitiv.


Ikke så mye å føye til egentlig. Delig å se at Adam setter preg fra første kamp. Bra at begge spisser skårer og har assist om hverandre. Ofte kritiserte Walters knoter av og til og evner ofte ikke en mot en, men er kald på straffen og har en fin fot på innlegger til Crouch. Maestro Crouch gjør rent bord i lufta og trikser lekkert i boksen.
Våre venner i forsvarsfirreren kan bli vår nye midtbanespilleres fiende, slik du beskriver det Morten. Høye lange baller som suser uten mening og langt over rekkevidde. Kan i værste fall kan medføre nakkeskader for ny-investeringene.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Wigan - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 02 Sep 2012, 08:49

Jeg tar det som et tegn på utvikling, at en skadefri Delap hverken er å finne på banen eller på benken :lol: Men hvor var Palacios ? Det ble vel ingenting av overgangen hans, så svaret på mitt spørsmål er vel at han var ute i kulden, som før.

Han har kanskje ikke imponert så veldig, men skjønner fortsatt ikke at han rangeres bak Whelan... (og trolig også Delap) :?

Interessant også å se hvor forskjellig vi fans kan se samme kamp. ;) Ser at flere mener at Adam var anonym. I mitt hode var han veldig mye involvert, og min “Man of the Match“, og selve “motoren“ på midtbanen. Akkurat den playmakeren vi har manglet :) Det var da også etter at han kom inn at det ble fart i Stoke-laget 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 199 gjester

cron