Wigan - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Wigan - Stoke

Innlegg O2Stokie » 02 Sep 2012, 11:55

Torstein Norevik skrev:Jeg tar det som et tegn på utvikling, at en skadefri Delap hverken er å finne på banen eller på benken :lol: Men hvor var Palacios ? Det ble vel ingenting av overgangen hans, så svaret på mitt spørsmål er vel at han var ute i kulden, som før.

Han har kanskje ikke imponert så veldig, men skjønner fortsatt ikke at han rangeres bak Whelan... (og trolig også Delap) :?

Interessant også å se hvor forskjellig vi fans kan se samme kamp. ;) Ser at flere mener at Adam var anonym. I mitt hode var han veldig mye involvert, og min “Man of the Match“, og selve “motoren“ på midtbanen. Akkurat den playmakeren vi har manglet :) Det var da også etter at han kom inn at det ble fart i Stoke-laget 8-)

Delap kommer neppe til å spille mye i år, men han blir i klubben, er tiltenkt en trenerrolle. Uansett en flott karaktertype å ha i eller rundt spillertroppen. Palacios kan vel fortsatt ende i Olympiacos? Må være eneste grunn til at han ikke spiller, ikke helt sikker på hvordan overgangsvinduet er i Hellas eller hvordan utlånsmulighetene dit er, uansett tror jeg han er ferdig i Stoke (og vi har tapt MASSE! penger....). Da Adam kom inn, endret Pulis på formasjonen til laget, og Wigan fikk en motspiller de forsøkte å ta ut, derfor endret kampen karakter. Jerome hadde en lik innflytelse, vi ble langt farligere framover da han kom inn. Dårlig taktisk av Pulis i først, bra i andre.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 200 gjester

cron