Reading - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Reading - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 18 Aug 2012, 18:34

Synest vi gjør en brukbar kamp, og følte lenge at vi hadde bra kontroll. Men.....det blir alltid trøbbel når Pulis skal prøve å "ri" på en ett-måls ledelse, og vi blir for baktunge mot slutten, da han setter inn Delap og Palacios for Kigtly og Ethers. Så dette følte jeg var historien som gjentok seg.

Ett poeng borte er likevel OK, irritasjonen skyldes vel mer at vi hadde tre poeng i lomma, og at Reading heller ikke var bedre enn at tre poeng i dag var fullt mulig.

Venstresida vår ble imidlertid urovekkende åpen utover i andre omgang, da innbytter McCleary fikk store rom å løpe i. Det var ikke bra, og det var også slik at straffen kom !

Kightly var et hyggelig bekjentskap, rask, teknisk god, initiativrik og farlig. Ethers var ditto skuffende i dag (igjen....). Og Crouch var nesten usynlig gjennom hele kampen. Synest også Walters gjorde en meget god kamp. Satt med et inntrykk av at han ikke lå så langt tilbake som han pleier, og derfor ble langt mer involvert i vårt offensive spill, minnet litt om Walters cupfinalevåren, da han var så veldig god. Hyggelig !

Straffen var OK, men utvisning var vel litt drøyt, selv om Whitehead hadde kort fra før.

Alt i alt en helt OK sesongåpning. Likte at det så ut som vi spilte mer langs bakken enn tidligere, og håper vi fortsetter med det. Selv om første-elleveren ikke var ulik den vi startet med mange ganger i fjor, så er benken nå av en helt annen kvalitet enn før, med en rekke "impact-spillere". Det er positvit, og jeg tror vi minst kommer til å forsvare plassen fra i fjor, og at vi heller ikke denne sesongen kommer til å bli innblandet i noen bunnstrid. Optimismen lenge leve ! :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Reading - Stoke

Innlegg Morten T. » 18 Aug 2012, 18:47

Jeg ble litt skuffa i dag. Først og fremst fordi motstanderen var så svak, men også fordi Stoke nesten ikke produserer.
Jeg likte Kightly godt i denne, Walters var også god og bakerst var Shawcross, Huth og Begovic solide.

Men serieåpning er serieåpning og det er selvfølgelig altfor tidlig å begynne å leke mørkemann eller å skru på lystgassen. Det drøyer jeg med. :|

Synes våre tre beste var:
Walters
Shawcross
Kightly
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Reading - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 18 Aug 2012, 23:20

Det er vel dessverre følgende å si; same shit - new season..........fantastisk dårlig bytter (som vanlig) - rir på ledelse alt for lenge (som vanlig). Reading rykker ned, de er et dårlig fotballag.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Reading - Stoke

Innlegg Morten T. » 20 Aug 2012, 11:14

Interessant lesing som setter fingeren på et relativt velkjent problem:
http://www.eplindex.com/17687/season-ta ... ats-report
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Reading - Stoke

Innlegg ilovasen » 26 Aug 2012, 14:44

ilovasen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 156
Registrert: 01 Apr 2011, 14:58

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 186 gjester