Stoke - Bolton

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Bolton

Innlegg Morten T. » 13 Mai 2012, 17:03

Må si jeg blir litt skuffa hvis vi havner nedenfor 12. plass til slutt. Jeg mente før sesongen at en plassering mellom 7 og 12 ville vært bra for en klubb med troppen vi har. Jeg skal ikke leite etter unnskyldninger, men mange klubber utenfor topp 6 har fått erfare "downs" de sesongene de har deltatt i Europa. Rett og slett fordi troppene til disse klubbene ikke har vært brede nok.

Spillerne har vist ujevne prestasjoner og så er det selvfølgelig betimelig å rette fokus mot Pulis også( selv om jeg ikke faller for fristelsen å gi han 100% skylda, fordi det fjerner ansvar fra andre aktører ).
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Bolton

Innlegg monken » 13 Mai 2012, 17:07

Morten T. skrev:Må si jeg blir litt skuffa hvis vi havner nedenfor 12. plass til slutt. Jeg mente før sesongen at en plassering mellom 7 og 12 ville vært bra for en klubb med troppen vi har. Jeg skal ikke leite etter unnskyldninger, men mange klubber utenfor topp 6 har fått erfare "downs" de sesongene de har deltatt i Europa. Rett og slett fordi troppene til disse klubbene ikke har vært brede nok.

Spillerne har vist ujevne prestasjoner og så er det selvfølgelig betimelig å rette fokus mot Pulis også( selv om jeg ikke faller for fristelsen å gi han 100% skylda, fordi det fjerner ansvar fra andre aktører ).

Har forstått det slik at det e ca 25 NOK mill å spill for i dag vedr plassering i Pl....koffor i hælve....klare dem itj å prester ber....nei dem bynne å lign på overbet spillere som tenke KUN på sæ sjøl....håpe æ tar feil vedr res i 2 omg...:-)))
monken
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 103
Registrert: 08 Aug 2011, 13:54
Bosted: Trondheim

Re: Stoke - Bolton

Innlegg bjørn123 » 13 Mai 2012, 17:08

Hater Man U men hater Man C mer - deilig med 1-1 :lol:
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Bolton

Innlegg Morten T. » 13 Mai 2012, 17:12

monken skrev:
Morten T. skrev:Må si jeg blir litt skuffa hvis vi havner nedenfor 12. plass til slutt. Jeg mente før sesongen at en plassering mellom 7 og 12 ville vært bra for en klubb med troppen vi har. Jeg skal ikke leite etter unnskyldninger, men mange klubber utenfor topp 6 har fått erfare "downs" de sesongene de har deltatt i Europa. Rett og slett fordi troppene til disse klubbene ikke har vært brede nok.

Spillerne har vist ujevne prestasjoner og så er det selvfølgelig betimelig å rette fokus mot Pulis også( selv om jeg ikke faller for fristelsen å gi han 100% skylda, fordi det fjerner ansvar fra andre aktører ).

Har forstått det slik at det e ca 25 NOK mill å spill for i dag vedr plassering i Pl....koffor i hælve....klare dem itj å prester ber....nei dem bynne å lign på overbet spillere som tenke KUN på sæ sjøl....håpe æ tar feil vedr res i 2 omg...:-)))

ALLE fotballspillere tenker på seg selv og ser på dette som en MEEEEGET godt betalt jobb. De som tror noe annet har levd i en illusjon.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Bolton

Innlegg JonC » 13 Mai 2012, 17:16

bjørn123 skrev:Hater Man U men hater Man C mer - deilig med 1-1 :lol:

Hat er nok et FOR sterkt ord for meg. Dette er fotball. Av rødt og blått på topp, håper jeg på blått.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - Bolton

Innlegg bjørn123 » 13 Mai 2012, 17:18

Med fare for ikke å bli stemt til årets supporter så anbefaler jeg at dere må følge litt med på Man C - QPR :D
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Bolton

Innlegg bjørn123 » 13 Mai 2012, 17:22

JonC skrev:
bjørn123 skrev:Hater Man U men hater Man C mer - deilig med 1-1 :lol:

Hat er nok et FOR sterkt ord for meg. Dette er fotball. Av rødt og blått på topp, håper jeg på blått.

Joda
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Bolton

Innlegg JonC » 13 Mai 2012, 17:23

bjørn123 skrev:Med fare for ikke å bli stemt til årets supporter så anbefaler jeg at dere må følge litt med på Man C - QPR :D

Og der får du ikke øye på Joey Barton for å si det sånn.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - Bolton

Innlegg Oddvin » 13 Mai 2012, 17:23

bjørn123 skrev:Med fare for ikke å bli stemt til årets supporter så anbefaler jeg at dere må følge litt med på Man C - QPR :D

Følger med med et halvt øye. Snakker om for ein idiot Barton er. Først ein albue som han får rødt kort for, før han sparker ned Aguero bakfra. Får han mindre en 10 kamper for dette så er det ein skandale.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Stoke - Bolton

Innlegg bjørn123 » 13 Mai 2012, 17:26

Og der er det 1-2 til QPR- DEILIG!!!!
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron