Stoke - Everton

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Everton

Innlegg TrondG » 01 Mai 2012, 22:49

OK resultat tatt i betraktning, men synd vi ikke får lagt enda mer press på Everton til tross for en god 2. omg. Kjedelig at vi skulle tape poeng på tøysemålet i første omgang.

Cameron Jerome banens desidert beste. Fuller fikk ikke gjort mye, men viser at han fremdeles har "det" i seg.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Stoke - Everton

Innlegg Knut Ole » 01 Mai 2012, 23:03

Enig Morten - fortsatt fin fest !
Herlig innsats av Whitehead. Synd det ikke smitter over på flere. Skal vi slå et bedre fotball lag som Everton p.t. er må vi gutse mer på Brit.
Jones som var brukbar første del av 2.omg. sluknet helt det siste kvarteret. Fordi byttene var gjort og risikoen for å bli tatt av forsvant?? Vel, vis i stedet at du er tillitten verdig og vak inne i boksen i stedet for å sløve rundt på 30 meter når vi er i angrep :?
Tror ikke vi har sjanse mot qpr hvis vi er i et slikt spor.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Everton

Innlegg Josef » 01 Mai 2012, 23:12

Føler desverre det er skikkelig synd hvis Fuller ryker til sommeren, han har det som skal til i et år eller 2 til, desverre så har Walters klipperkort uansett hvor på banen han måtte ende opp.
Han holder såvidt championship nivå. Sa det her for ett år eller to siden, da syntes jeg egentlig Fuller burde prøve å komme seg vekk (var ikke Sunderland å Villa interesert?) Rett å slett fordi han er virkelig en god spiller, det gjør vondt å se svinne henn på benken mens Walters, jones osv ligger milevis forran i Pulis sine øyne. Jeg er en Pulis fan, men her kommer jeg aldri til å tilgi noensinne, talent å glede sløst bort på stahet.
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Stoke - Everton

Innlegg Eskild » 01 Mai 2012, 23:55

Håper at Fuller blir med videre! Liker den mannen :). Enig med mange her; hvorfor blir ikke Jerome mer brukt? Han er litt stjerne nå han kommer utpå!

Har skrevet en liten linje i forumets del om "Skal vi møtes i Stoke?". Hadde vært hyggelig om flere fulgte opp den :)

mvh Eskild
Eskild
Newbie
 
Innlegg: 4
Registrert: 08 Apr 2012, 23:00

Re: Stoke - Everton

Innlegg -Tottal- » 02 Mai 2012, 05:59

Walters og Crouch var våre dårligste i dag, mens Ethers (falt av i andre omgamg) og Jerome var våre beste.
Wilson er ingen back, og bør absolutt flyttes ut på midten. Vårt største problem i laget er jo at vi mangler taklingssterke backer med fart og god innleggsfot.
Positivt at Jones gjorde en god kamp med mange gode flikker, og Fuller fikk vist seg frem igjen på bra måte.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke - Everton

Innlegg Svein Nilsen » 03 Mai 2012, 10:11

Da er jeg hjemme igjen etter noen dager "hjemme" i Stoke-on-Trent. Må melde om følgende; veldig merkelig stemning på the Brit under Everton kampen: første omgang var jo dørgende kjedelig og vi var usedvanlig dårlige! Det var store mishagsytringer fra tribunen og tilløp til piping når dommeren blåste til pause. Stemningen var rett og slett dårlig, nesten ikke noe synging - så stille har jeg knapt opplevd the Brit før, selv på nivå 3 med 12.000 på tribunen. Det bedret seg heldigvis etter pause og det to etterhvert litt av når trippelbytte (endelig) kom og vi fikk utligningen. Som her hjemme er det TP's taktiske disposisjoner og laguttak som diskuteres intens på puben og på tribunen. Vi nærmer oss sesongslutt og de andre lagene (som ikke har all verden å spille for) setter innpå en ungkalv eller to for å la de kjenne på nivået. TP setter inn....Rory Delap på 36 år! Bruken av Walters er helt uforståelig også "over there" - det er nok KUN hans nærmeste familie og TP som har den minste forståelse av hvorfor han MÅ starte hver ENESTE kamp! Den største taktiske glippen mener jeg er det enrome rommet vi alltid gir fra oss mellom vår midtbane og spiss(er). Dette resulterer i at vi taper ALLE andre baller, alle klareringer. Midtbanen ligger jo som oftest innenfor egen 16-meter og forsvarsrekka vår setter jo verdensrekord i å ligge lavt i hver eneste kamp......så rommet mellom vår 16 meter og midtbanen er fullstendig dominert av motstanderen - en drøm for en kreativ sentral midtbanespiller.
Jeg synes alle tre som kom inn gjorde sitt til at vi overtok kampen og var det beste laget den siste halvtimen. Også på tribunen er det misnøye med at Jerome får for lite spilletid og i et intervju med han i the Sentinel etter kampen var han veldig klar på en ting; han må få mere spilletid for å ønske å bli i Stoke. Han mener han gjør alt han kan på hver eneste trening for å overbevise TP men føler at flere av spillerne har klippekort selv om de IKKE presterer. Han var veldig klar i sin tale!
En ting til; det må være noe rivende, ruskende galt med billettsystemet i engelsk fotball. Vi som var på Wembley mot Bolton opplevde jo at det var 20.000 tomme Bolton seter mens mange Stoke supportere IKKE fikk billett. Kampen mot Everton var utsolgt, men det var 1.000-1.500 ledige plasser på bortetribunen! Hvorfor de ikke flyttet "vakt-gjerdet" slik at flere Stokies kunne se kampen er for meg en gåte! Og like ille; når det var 5 minutter igjen av kampen var 3.000 hjemmesupportere gått hjem.....på stillingen 1-1....forstå det den som kan!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Everton

Innlegg Morten T. » 03 Mai 2012, 19:38

Svein Nilsen skrev: Og like ille; når det var 5 minutter igjen av kampen var 3.000 hjemmesupportere gått hjem.....på stillingen 1-1....forstå det den som kan!

Det er sikkert ikke helt stuereint å mene dette, men overfor de folka du beskriver her har jeg aldri følt noe annet enn ren og uforfalska avsky. For noen fjols!

Glory Hunters( medgangssupportere ) og folk som går før kampslutt for å komme seg fort ut av parkeringsplassen, er på det aller nederste stigetrinnet sammen med saueskjendere, innavla voldsmaskiner og folk som ler av TV-programmer som f.eks. "Mot i Brøstet".

Makan! :evil:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Everton

Innlegg bjørn123 » 04 Mai 2012, 17:58

Svein Nilsen skrev: Han mener han gjør alt han kan på hver eneste trening for å overbevise TP men føler at flere av spillerne har klippekort selv om de IKKE presterer. Han var veldig klar i sin tale!

Dersom Jerome er så dum og sier dette i media er nok hans dager i Stoke også snart talte, dessverre. Eller dessverre, det bør være fult mulig å få tak i bedre spiller enn Jerome, men om Pullis klarer dette er vel heller tvilsomt
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 200 gjester