Stoke - Arsenal

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Stoke - Arsenal

Innlegg -Tottal- » 28 Apr 2012, 18:17

Resultatmessig: Godkjent
Spillemessig: Godkjent minus


Er det INGEN som har fulgt med på denne kampen via forumet ? :shock: Regner med at et fantastisk vårvær er en medskyldig faktor.
Okai....

1. Omgang: Bra trøkk de første 15 min, deretter får Arsenal styre det alle meste som skjer på vårt eget gress. Ikke bra. Hadde forventa mer og at gutsen skal vare en hel omgang.
Crouch viser igjen at han kan være perfekt for Stoke, ikke minst når det vanker silkepasninger fra Ethers eller Pennant. Ikke imponert over Shotton. Gutten har bra potesiale, men i
enkelte kamper kommer det litt for tydelig frem at han mangler rutine og ferdigheter på PL nivå.

2. Omgang: Endelig ser det ut at vi faktisk kan holde på et bra trykk, og ikke stadig løpe imellom pasningssikre Arsenal. Jerome viser et bra innhopp, og Delap burde ha kommet inn før.
Lange innkast er jo en dødare mot Arsenal. En godkjent kamp, og vår beste idag ar faktisk Bego IMO som var meget god når det var mye Arsenal sjangser mot egen gåll i første omgang.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg TrondG » 28 Apr 2012, 20:48

Merkelig. Er alle i dypt nede i gravøl-flasken etter at vi ikke fikk seier? :D

Uansett, her er herlig skyts til de mange Stoke-hatere: http://www.tv2.no/sport/fotball/england ... 68524.html

I tillegg blir det tatt opp hets fra tribunen. Syntes ikke noe om at de pep på Ramsey (selv om dette er vel strengt tatt et svar på Gooners' hetsing av Shawcross?), men at de hetser Wenger syntes jeg er topp!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg bjørn123 » 28 Apr 2012, 22:47

Fikk ikke fulgt kampen, og trodde det var noe gale med forumet da det ikke var laget link om kampen under 2. omg - merkelig.
Men deilig med endelig poeng igjen
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Sven-Erik » 28 Apr 2012, 23:07

Skulle gjerne ha fulgt med her, men har kjørt flyttelass frfa Frogner til Grunerløkka for sønnen, og fra Frogner til Bogstadveien for datteren i hele dag. Hørte resultatet på radio, og takk til Lille Dino for beskrivelse av scoringen.
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Knut Ole » 28 Apr 2012, 23:36

Starter matchen i vanlig stil på Brit med å gå ut i 110, presse og forstyrre motstanderen høyt. Og denne gangen gir det gir det mot normalt tidlig uttelling. Gunners stresses og gjør feil på egen halvdel. Whelan la til en forandring raskt framover til kollega Whitehead som dytter videre til Ethers som har god plass på kant. Presist innlegg og super-Crouch gjør en perfekt avslutning. Flott kontring / godt utført. En kan undres på at ikke spillerne (W + W m.fl.) oftere benytter overgangsmulighetene. I all hovedsak blir ballen slått på tvers eller i støtte. Whelan sviktet mest på dette og kombinerte med dårlig pasningsfot. Apropos dårlig fot.... Local lad Shotton har en herlig guts og vilje, og kunne fort blitt stor helt, men mangler mye kvalitet og evnet ikke i det hele tatt i dag. Skremmende svak match av unge Shotton som må ta ansvar for 1-1 og i tillegg flere farlige angrep på Arsenals venste side. Etter vår ledelse beviste Arsenal at de har langt bedre fotballspillere og vi takker Bego for å unngå mer enn et baklengs.
Jevnere 2.omg. og MYE tryggere bak med Upson inn for Shotton. Vi bør kanskje satse på rutinen ut sesongen og skyve Huth på back hvis vi skal sikte mot 10-11 plass? Fint å se at vi har krefer på slutten og produserer gode og bedre sjanser enn Arsenal. Skuddet til Jerome var bra, og DET angrepet var jo fakttisk av høy klasse med klikk-klakk pasninger :shock: Tenk om Delap kastet i 90 min. hadde satt spikern på Wengers hode. Grå - trauste Walters jobber og løper (dog for sakte) tok i siste sekunder fint med seg ballen inne i boksen,men gjorde ikke som på Wembley for et år siden da han var resolutt og effektiv. I dag sklei ballen tilside for både mål og medspiller og symboliserer Walters sin sesong.
Beste kvartet i dag: Bego/Whitehead/Upson/Crouch
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Morten T. » 29 Apr 2012, 12:50

Bra match i går mot et velspillende Arsenal-lag. van Persie er jo helt i verdensklasse og min gamle favoritt, Rosicky, er jaggu ikke snau han heller. Jeg ble også imponert over Song på deres midtbane. Til tider ble Stoke trilla ball i hatt med, men det er fortsatt "ekkelt" å møte Stoke( spesielt på Britannia ) og vi sto i mot ganske bra synes jeg. Knut Ole nevner det, og jeg er enig, overgangsmuligheter benyttes/utnyttes altfor sjelden av Stoke. Spesielt Whelan er helt grusom på det feltet. Han spiller ballen altfor ofte bakover istedenfor å ta sjanser( og evt. miste ballen ) framover. Whelan, Shotton( som er ung og "local lad", men det hjelper ikke. Han må ta skylda for målet i mot ) og til dels Wilson( som er rimelig treig ) fungerte ikke i går.
Jeg er allikevel godt fornøyd og til tider var det bra spill og bra guts.
Utskjelte Crouch( SCSCoN player of the season 11/12 :D ) scoret igjen, startet angrepet som ga mål,spilte bra, hadde fin ballkontroll og jobbet hardt, men hva hjelper vel det? Over tid har han vist at han duger og vel så det, men sånn er det. "Mye vil ha mer...."

Morsomt med "mobbinga" av Wenger( det er å sparke oppover ), men hetsinga av Ramsey synes jeg ikke noe om. Selv om det ikke
var verdens værste forbrytelse.

Jeg synes våre tre beste var:
Begovic
Huth
Crouch
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Svein Nilsen » 29 Apr 2012, 14:24

Helt enig Morten, Crouch var blant våre tre beste, kanskje til og med den aller beste! Vi spilte en ok kamp, mot et godt lag. Vi er solide defensivt sentralt i banen. Våre tre klart dårligste var Shotton, Whelan og Walters. Whelan for å spille alt for mye bakover, Walters fordi han er for "tam"! Shotton hadde store problemer. De andre var bra og Crouch aller best!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47


Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 152 gjester