Newcastle - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 21 Apr 2012, 18:01

En ny sørgelig bortekamp - merkelig nok HELT lik de forrige 75........ Absolutt ingen får godkjent;

Begovic - et par brubare innvolveringer, men ikke veldig imponerende. La Sørensen få litt EM trening resten av sesongen!
Wlkinson - småskadet og ræva dårlig
Huth - uvanlig dårlig i første omgang hevet seg i andre
Shawx - Englands enkleste midtstopper imponerte ingen
Wilson - rundtlurt noen ganger, ellers litt bedre enn dårlig
Ethers - skapte ingenting, kommer ikke forbi noen, elendig form
Whelan - løpende imellom, ok når vi har ballen
Palacios - tung, treg, bra med ballen men holder ikke nivået
Shotton - prøver men har ikke evnene
Walters - kom til våre tre største sjanser (og det er jo et pluss) men sløser de bort med forferdelig avslutningsteknikk, trenger en lang ferie som starter nå!
Crouch - vant noe på hodet, skapte INGENTING (ok, en bra stuss til Walters) har absolutt INGENTING å gjøre i EM
Whitehead - vant noe dueller og surret bort ballen
Jerome - elendig innhopp
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg Knut Ole » 21 Apr 2012, 18:13

Synes våre tre beste var:
Shawcross
Crouch
Whitehead

Enig i "topp" tre Morten.
Vi møter et lag i veldig form og flyt og det gikk som frykta. De har vel nå 6 seiere på rad og ett baklengs på like mange kamper. Så vi er ikke alene om å få fyken. Men, så klart skuffa over nok en tynn prestasjon.
Så over til mfpotter....
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 22 Apr 2012, 14:08

At det Crouch bidro med skal være nok til å kvalifisere seg for topp 3 må vel være en spøk? SÅ dårlige var vel ikke de andre? Å spille spiss i 90 minutter uten å være i nærheten av en målsjanse kvalifiserer jeg som stryk. Han hadde 1 - en- god involvering da han headet ned til Walters.........resten av kampen var han MINSt like dårlig som resten av laget, dessverre!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg Morten T. » 22 Apr 2012, 15:54

Svein Nilsen skrev:At det Crouch bidro med skal være nok til å kvalifisere seg for topp 3 må vel være en spøk? SÅ dårlige var vel ikke de andre? Å spille spiss i 90 minutter uten å være i nærheten av en målsjanse kvalifiserer jeg som stryk. Han hadde 1 - en- god involvering da han headet ned til Walters.........resten av kampen var han MINSt like dårlig som resten av laget, dessverre!

Nope, det er ingen spøk.
Nå var riktignok ikke Crouch allverden heller, men han var en av de minst dårlige. Han holder ballen bra oppe, vinner en del dueller( men langt i fra nok ) og er faktisk en av få spillere på Stoke som opptrer med klokskap og bra pasningsfot.
Skulle jeg gitt han poeng på en skala fra 1-10 i går, så ville jeg ha gitt 5.

Jeg lurer snart på hva Crouch må gjøre for å bli godtatt. Han scorer i snitt hver tredje match for et LAG som skaper minimalt med sjanser og han ligger høyt på assist-statistikken også. Okei, han ser kanskje ikke ut som en fotballspiller og er selvfølgelig treig, men CV`n hans burde vel egentlig være nok bevis for at mannen har kvaliteter?

Når det er sagt, så var ingen av spillerne direkte blendene i går mot et meget, meget sterkt Newcastle-lag.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 149 gjester

cron