Stoke - Wolverhampton

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Wolverhampton

Innlegg Knut Ole » 07 Apr 2012, 20:36

ToGra skrev:Nå har vi surra bort to flotte overganger med småspill vi ikke fikser.

Enig!
Opp i gleden at vi nå er banna bein trygge på 4. PL sesong er det såklart en del rusk å fikse opp i. Streng tatt var vi på gyngende grunn et par ganger i 2.omg. (takk Shotton som heltemodig reddet oss) og det er pinlig at vi ikke bruker overgangene når motstanderene selger seg og inviterer til slike muligheter.
Sist endret av Knut Ole den 07 Apr 2012, 20:43, endret 1 gang
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Wolverhampton

Innlegg Sven-Erik » 07 Apr 2012, 20:41

Dette var deilig å komme hjem til, da er plassen sikret og 3 nye poeng. Det blir "sidevogn" til pilsen i kveld.

God påske :D
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke - Wolverhampton

Innlegg -Tottal- » 07 Apr 2012, 20:45

Morten T. skrev:Jadda!
Wolves ga seg aldri, men hadde heldigvis bare 2 gode vinger og vi hadde, like mye heldigvis, Crouch.
3 velfortjente poeng, men jeg må si at jeg igjen er skuffa over manglende samhandling i angrepsspillet. Vi mangler kreativitet, gjennombruddskraft, fart og pasningsspill i "ankomstfasen" i nesten alle angrep.
Pennant er fiks og gjorde en bra innsats i dag. De fire bak var bra, men backene sleit litt. Spesielt Shotton ble minst ett nummer for liten mot meget gode Jarvis.
Whelan gjorde mange feil i dag og Whitehead var bare marginalt bedre.

Morsom og underholdene kamp til tider og jeg er happy med 3 points i påskeegget. :)

Våre tre beste:
Shawcross
Huth
Crouch


Shotton viste seg ikke frem noe spesiellt idag, men hadde dagens viktigste klarering foran mål for Stoke, da det egentlig var åpent mål for Wolves og 2-2 og unge Shotton får lirket ballen på mystisk vis til corner.
Da får forjener mannen pluss i margen og stjerne i boka IMO.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke - Wolverhampton

Innlegg mfkpotter » 08 Apr 2012, 11:10

Ok, det ble seier og 3 poeng - Kan Stoke klare 48 p og ny pers? Etter spillet det siste så er svaret NEI.....
Forrige uke ble Stoke utspilt av laget som lå nest sist, i går kveld så viste ulvene gode takter offensivt mot et elendig Stoke lag.
Jarvis og Kightly er kanskje de to beste vingene som har gjestet Britannia i år, de hadde jo direkte lekestue til tider med Stoke sine backer.
Stoke fortsetter i sitt vante spor totalt blottet for samhandling, ble reddet i går av to klønete frispark fra Wolves.

Alle ser at Stoke mangler sidebacker og midtbanespillere, etter Jarvis sin kamp i går så tipper jeg han erstatter Ethterington neste sesong.
Hva har egentlig skjedd med Glenn Whelan? han har vært dårlig i år, men kampen i går var historisk dårlig.
Hva skal jeg si om Walters, dette var bare sorgen. Han skal være glad at det er Pulis som er manager.
Etherington virker til til å være i mental ubalanse, er ikke på hugget og var meget misfornøyd med å bli byttet ut.
Nå gjør også både Begovic og Sørensen "tabber" i nesten hver eneste kamp, da blir det heller ikke lett å vinne kamper.

Kun 3 stk på pluss siden
Crouch - Perlemål igjen
Huth/Shawcross - eneste som holder mål defensivt.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 54 gjester

cron