Stoke - Man City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Man City

Innlegg Morten T. » 25 Mar 2012, 10:55

Litt av en kamp! Spesielt 2.omgang var helt fantastisk!

Veldig bra defensiv organisert og bakerst tok Begovic det som kom( bortsett fra selvmålet ). Whelan og Whitehead var fantastiske på midten og begynner nå også å bli mer ballsikre. Vingene var ganske ordinære og fikk ikke til stort. Hverken Etherington eller Jerome utgjorde noen trussel, men dette bedret seg betraktelig etter at Pennant ble byttet inn. Walters jobba veldig bra igjen og den innsatsen han legger ned både offensivt og defensivt bør ikke undervurderes. Utskjelte( av flere ) Crouch bør vel ha slått siste spiker`n i kista til mannens kroniske kritikere nå? Han viste, nok en gang, at han er en klassespiss og en kjempegod fotballSPILLER. Jobbet beinhardt, holder ballen oppe, vinner dueller, har gode pass og god teknikk og scorer et mål i verdensklasse. Han bør selvfølgelig spille hver gang( hvis han er skadefri ), og diskusjonen bør heller gå på hvem som bør være mannens spisspartner.

Veldig stolt av måten denne kampen ble gjennomført på! :D

Synes våre tre beste var:

Crouch
Huth
Walters
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Man City

Innlegg Sven-Erik » 25 Mar 2012, 14:46

og Mancini viste seg som en dårlig taper etter kampen, selv om han fikk med seg et ufortjent poeng;

http://www.dagbladet.no/2012/03/25/spor ... /20833258/
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke - Man City

Innlegg Morten T. » 25 Mar 2012, 15:52

Sven-Erik skrev:og Mancini viste seg som en dårlig taper etter kampen, selv om han fikk med seg et ufortjent poeng;

http://www.dagbladet.no/2012/03/25/spor ... /20833258/


Når jeg ser hva hånda til Mancini bedriver på bildet, så synes jeg det er like greit at Pulis slapp...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Man City

Innlegg Sven-Erik » 25 Mar 2012, 16:04

Morten T. skrev:
Sven-Erik skrev:og Mancini viste seg som en dårlig taper etter kampen, selv om han fikk med seg et ufortjent poeng;

http://www.dagbladet.no/2012/03/25/spor ... /20833258/


Når jeg ser hva hånda til Mancini bedriver på bildet, så synes jeg det er like greit at Pulis slapp...


:D :D
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke - Man City

Innlegg Svein Nilsen » 25 Mar 2012, 19:10

Helt enig i dine vurderinger Morten. Du kunne vel hatt alle våre spillere som de beste........Og, jeg har vært kritisk til Crouch, innimellom, og mener fortsatt han er for ujevn. Men, i går var han STOR, selv uten det fantastiske målet ville jeg gitt han mer enn godkjent. Men, jeg ønsker jo spillere som presterer HVER gang de ikler seg den rød-hvite drakta, og det gjør faktisk ikke Crouch. Når det er sagt så er han vår beste spiss.........
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Man City

Innlegg Morten T. » 26 Mar 2012, 10:14

Svein Nilsen skrev:Helt enig i dine vurderinger Morten. Du kunne vel hatt alle våre spillere som de beste........Og, jeg har vært kritisk til Crouch, innimellom, og mener fortsatt han er for ujevn. Men, i går var han STOR, selv uten det fantastiske målet ville jeg gitt han mer enn godkjent. Men, jeg ønsker jo spillere som presterer HVER gang de ikler seg den rød-hvite drakta, og det gjør faktisk ikke Crouch. Når det er sagt så er han vår beste spiss.........

Ankepunktet mot Crouch( og det har jeg sagt fra dag 1 ) er den vanvittige prisen. £10 mill. er godt i overkant for en 31-åring. Engelske spillere har en absurd høy pris( se f.eks. på Liverpool med Carroll, Henderson og Downing ), men uansett er prisen på Crouch for høy.

Det jeg reagerer litt på er disse som skriker etter Jones istedenfor. Han når jo ikke Crouch til ankelen en gang, og har heller aldri gjort det. Jones bør selvfølgelig selges i sommer sammen med Sidibe. Disse to har ikke prestert og klubben må videre.
Når det er sagt; Crouch er IKKE favorittspissen min( jeg har en god del andre spisser i verden rangert over han ), MEN han er den suverent beste spissen i klubben pr. dato og bør spille hver gang hvis han er frisk og rask. Aller helst burde han vært i partnerskap med Fuller, eller muligens Jerome. Walters burde også blitt brukt i ny og ne.
Jeg synes Crouch undervurderes rent teknisk og i forhold til å jobbe hardt. Og jeg synes han overvurderes i forhold til hodestyrke. Han minner meg litt om hvordan Tore Andrè Flo var en gang i tida. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 156 gjester