Tottenham - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg ToGra » 21 Mar 2012, 23:41

Vi må vel være fornøyd med 1 poeng after all ....
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Kjell Ola » 21 Mar 2012, 23:42

Ufatteleg synd med utlikninga, men eg tykte kampen totalt likevel var positiv og noko å ta med seg for å kjempe om topp 10.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Sven-Erik » 21 Mar 2012, 23:43

1-1 slutt, der var vi nære en herlig 3-poenger. Men alt i alt fornøyd!!
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg bjørn123 » 21 Mar 2012, 23:43

Fy f.. for en avslutning. Surt med baklengs målet som burde vært unngått med normal Huth markering, men alt i alt fornøyd med et poeng.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Richard Prestegård » 21 Mar 2012, 23:44

Kjedelig å slippe inn mål tre minutter på overtid, men vi skal være godt fornøyd med innsatsen Stoke la ned i dag! Vi kjempet med hjertet utenpå drakta og blødde til oss et meget viktig poeng :mrgreen:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Richard Prestegård » 21 Mar 2012, 23:53

Med ett poeng mot Spurs går vi opp til en 11. plass på tabellen :)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Morten T. » 21 Mar 2012, 23:54

Ett poeng var bra her og i 2. omgang bedra forsvarsverket seg foran de fire bak også. Mye mer kompakt med Whelan og Whitehead.
Jerome scora og det trekker jo alltid opp, men han viste vel ganske tydelig at han IKKE er ving?
Begovic med flere gode redninger, men også noen skjønnhetsfeil. Huth og Shawcross STORE i midtforsvaret. Wilkinson var god i 1. omgang, men glapp Bale en del ganger i 2. omg. Wilson hadde en slett dag på jobb, men spilte seg litt opp i 2.omg.

Palacios/Diao en håpløs kombo. MYE bedre med Whelan og Whitehead. Pennant fikk ikke til stort, men jobba i hvertfall hardt. Walters var god, men har noen forferdelige avslutninger. Crouch vant mange dueller på topp, men markerte seg ikke utover det.

Jeg er uansett fornøyd med ett poeng her, selv om Tottenham nok var nærmere sitt eget bunnivå enn toppnivå. :)

Synes våre tre beste var:
Shawcross
Huth
Begovic
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg ToGra » 22 Mar 2012, 00:04

Jeg er vel ikke helt objektiv, men synes Stokes siste 3 kamper har hatt stor underholdningsverdi. I kontrast til noen veldig kjedelige kamper i januar og februar hvor jeg nesten ikke turde si jeg holdt med Stoke. Fortsetter dette mot Man City, så kan det bli moro på lørdag :-)
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Knut Ole » 22 Mar 2012, 10:08

Kode: Merk alt
Jeg er uansett fornøyd med ett poeng her, selv om Tottenham nok var nærmere sitt eget bunnivå enn toppnivå. :)


Bortepoenget er godt å ta med seg. Som nesten alltid er det defensivt vi er best. Keeper + stoppere er solide. Også imponert over Wilko som igjen "overpresterer" / yter over forventet evne. Enig at han sliter mer med Bale i 2.omg, men de aller aller fleste sliter med den svært gode Waliseren.
Som på søndag synes jeg også i går at vi i noen perioder, hovedsaklig første del av 1.omg. er mer venn med ballen. Kred :)

Enig Morten, det er antakeligvis gunstig å møte Tottenham på denne tida av året, de fader jo "alltid" når sesongen går på hell.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 22 Mar 2012, 11:16

Nære 3 poeng men heldige som fikk 1.........Det kan vel oppsummere kampen i går. Uansett, jeg synes laget fremstår som bedre enn på lenge selv om vi i lange perioder lå dypt på egen banehalvdel og Spurs kom til svært mange avslutninger. Veldig overrasket over start 11'eren. 5 bytter fra Liverpool kampen var jo i overkant, bl.a. var jo hele midtbanen skiftet ut! Ethers, Shotton, Whelan og Whitehead var benket etter en bra kamp mot Liverpool. At Diao starter var et svakhetstegn, men faktum er vel at han spilte da vi var best! For vi var best det første kvarteret da vi stod høyt i banen og presset og stresse Spurs til å gjøre uvanlig mange feil med ballen. Det gikk fort over og mesteparten av de resterende 75 minutter var vi litt for baktunge, men innsatsen var prima og vi forsøkte innimellom å spille litt ball.
Jeg synes forsvaret var helt eminent med en solid sisteskanse i Begovic (hadde en ballglipp etter en corner som eneste feil), backene i Wilko og Wilson gode, mens miststopper kjempene Huth og Shawx var fantastisk bra! Midtbanen åpnet bra, men ble etterhvert løpende mye imellom ballsikre Spurs spillere. Whelan har en stigende formkurve inne mot EM-sluttspillet! Pennant jobbet fantastisk bra, men skapte dessverre alt for lite offensivt. Palacios åpnet bra, men ble mer og mer borte - virker fortsatt ikke helt fit, utrolig nok! Jerome viste vel at han er en måltyv og forjener å spille, men han er definitivt ingen kantspiller og til tross for hans hurtighet ble han treig mot Walker! Walters åpnet bra men som i de siste 20 kampene gikk det fort over....var han på banen i andre omgang? Crouch skuffet meg igjen. Ok, han vinner en del i lufta, men var total sjanseløs langs bakken og bidro svært lite. Vi skal kunne forvente mer av en tidligere landslagsspiller som kostet oss 10 millioner pund...........
Bring on Shitty..... 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 134 gjester

cron