Liverpool vs Stoke City FA-Cup kvartfinale

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Liverpool vs Stoke City FA-Cup kvartfinale

Innlegg -Tottal- » 18 Mar 2012, 20:15

En grei kamp fra Stoke, og synd at vi ikke hadde det lille ekstra for å klare 2-2. Superklysa Suarez må vel være en av PL's mest motbydelige spiller ?
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Liverpool vs Stoke City FA-Cup kvartfinale

Innlegg bjørn123 » 18 Mar 2012, 20:29

Jævlig skuffet. Ikke over spill og innsats, men med resultat. Men, med denne innstillingen fremover blir det mange poeng. Ser frem mot Tottenham kampen.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Liverpool vs Stoke City FA-Cup kvartfinale

Innlegg Knut Ole » 18 Mar 2012, 21:28

Stolt etter en god 1.omgang, hvor vi behandler ballen som en venn. Mye bra en-tøtsj og når vi vinner opp ballen pælmer vi den ikke bare bort, men spiller oss framover på banen. En formstigning på gang? Herlig at vi trøkket tilbake etter 0-1 og oppnådde fortjent utlignin. Fin corner og perfekt Crouch bevegelse + hodestøt!
Daua mer ut i 2.omg. og vi skaper minimalt. Noen dødballer som generelt ble for dårlig utnyttet. Liverpooel er heldige ved seiersmåler, synes det så ut som Gerrard sleivet på noe som ble assist-pasningen. Sørensen kunne på en god dag tatt skuddet.
Dagens øyeblikk var gjennombruddspasning (Whitehead) og timet løp (Walters). I fjor hadde du skåret på den Jonathan :( I tillegg super-finta til Wilson.
Synes vanligvis utskjelte sentral midtbane var bra i store deler av kampen og godt om Whelan er på track. Shawwcross var robust og Wilson (noe variabel) + Crouch får pluss i min bok.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Liverpool vs Stoke City FA-Cup kvartfinale

Innlegg Morten T. » 18 Mar 2012, 22:37

Okei gjennomført match hvor vi mangla det siste lille ekstra mot et Liverpool-lag som i hvertfall ikke imponerer meg.
1. omgang var absolutt godkjent og utskjelte( i hvertfall blant enkelte ) Crouch scorer igjen.
Jeg synes Wilkinson, Shawcross, Wilson, Whitehead og Crouch var godt på plussiden i denne, men dessverre så greide ikke laget å løfte seg tilstrekkelig i 2. omgang.

Stoke har nå spilt to gode kamper på rad, men begge hae endt med tap. Allikevel velger jeg å se positivt på utviklinga fordi vi nå har turt mer og spilt bedre. Jeg synes også at Stoke framstår mer ballsikre nå, men at de triller kula litt for ofte bakover i banen.

God stemning og god mat på Tordenskiold også, på tross av tap.

Wembley hvert eneste år er uansett en utopi for ALLE klubber, så nå får vi heller se framover.
Spurs next! :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Liverpool vs Stoke City FA-Cup kvartfinale

Innlegg Oddvin » 18 Mar 2012, 23:20

JonC skrev:
Oddvin skrev:Vel,vel bedre enn forventet. Håper vi tar det positive med i resten av serie kampene. Da blir det Brittannia på meg 14. april, greit nok det, sjøl om Wembley hadde vert bedre.

Da håper vel du på Sunderland i omkampen mot Everton. Ellers blir det ganske dødt på Britannia denne helgen. :?

den hadde eg faktisk ikkje tenkt på, hadde plan om Bolton - Tottenham søndagen og men det går heller ikkje.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Liverpool vs Stoke City FA-Cup kvartfinale

Innlegg Torstein Norevik » 19 Mar 2012, 01:12

ToGra skrev:Hvor lenge var Adam i Paradis. 1-0 :evil:

Adam satt vel faktisk på benken.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Liverpool vs Stoke City FA-Cup kvartfinale

Innlegg JonC » 19 Mar 2012, 09:08

Oddvin skrev:
JonC skrev:
Oddvin skrev:Vel,vel bedre enn forventet. Håper vi tar det positive med i resten av serie kampene. Da blir det Brittannia på meg 14. april, greit nok det, sjøl om Wembley hadde vert bedre.

Da håper vel du på Sunderland i omkampen mot Everton. Ellers blir det ganske dødt på Britannia denne helgen. :?

den hadde eg faktisk ikkje tenkt på, hadde plan om Bolton - Tottenham søndagen og men det går heller ikkje.

Omkampen Sunderland-Everton spilles tirsdag om 8 dager (27.mars). Ellers er det jo Man U-A Villa på søndagen, men her er det vel verre med billetter kanskje.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Liverpool vs Stoke City FA-Cup kvartfinale

Innlegg O2Stokie » 19 Mar 2012, 20:09

-Tottal- skrev:En grei kamp fra Stoke, og synd at vi ikke hadde det lille ekstra for å klare 2-2. Superklysa Suarez må vel være en av PL's mest motbydelige spiller ?

Enig mhp Suarez, for en drittspiller, men dessverre en veldig god drittspiller.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 159 gjester